
Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Vakar pieķēros visādiem sīkumiem, izvilku eletrības vadu uz starteri, pieskrūveju masas vadu, sāku līmet skaņas paneļus.


Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Šodiena pabeidzot skaņas izolācijas paneļu līmēšanu un praktiski pabeidzu darbu ar šasiju, izmantoju sauli kuras uzsildīti paneļi ļoti labi līdzinajās un klājās katrā grīdas profilā, izdevās izspiest visus burbuļus, gaisu zem tiem un iespeju tur krāties mitrumam, malas nosmēreju ar vasku tādejadi esmu drošs ka grīda nerūsēs. Samerijau un izsitu caurumus gumijā kura būs starp šasiju un virsbūvi, pielīmēju to. Tagad jāgatavojas savienošanai 





Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Vakar kā pēdējo darbu ar šasiju ievietoju ātrumu pārslēģšanas sviru un buksi tunelī, No sākuma uz jaunās bukses uzliku atsperi, sasmērēju visu, caur ātrumkloķa caurumu ievietoju to tunelī, caur caurumu tuneļa galā ieliku pašu sviru un ar slotas kāta palīdzību aizstūmu to līdz vajadzīgajai vietai, uzliku ātrumpārslegšanas kloķi ar mehanismu, sviras galu ar mehanismu pieskrūvēju pie ātrumkarbas. Pārbaudīju kā slēdzas ātrumi, liekas kustības nav, cerams ka viss labi 







Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Turpinu darboties ar šasiju un virsbūvi, sapūtu katrā caurumā vasku (movilveidīgu) un saskrūveju kopā, pamatīgu laiku aizņēma visu vītņu tīrīšana kuras bija aizlipušas pēc metināšanas un krāsošanas utt. galīgi nevarēja uztrāpīt vītnes, sapratu kāpēc orģināli nāk skrūves ar spiciem galiem. Diemžel pēc saskrūvēšanas sapratu ka nevar ielikt siltā gaisa trubu plastmasas savienojumus un ar lielu iekšēju lamāšanos nācās visu skrūvet atkal vaļā un celt "būdu" atkal augšā par kādiem 10 cm. Laika trūkuma dēļ plastamasas nācās likt uz hermētiķa (cerams sirsapziņa piedos 


Nelaimīgā truba




Nelaimīgā truba


Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Turpinu salikšanu, pieliku aizmugurējo stabilizatoru, savilku eletrību, labi ka biju pirms izjaukanas visu rūpīgi sabildējis, izveicu testa braucienu!
Jaunajai priekšai nebija "taures" turētāja ko nācās izgatavot pašam.




Jaunajai priekšai nebija "taures" turētāja ko nācās izgatavot pašam.




Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Turpinu ar salikšanu, vakar pieliku aizmugurejos spārnus ar gumijām, lampas un motortelpas vāku.
Pārbaudīju vai strādā aizmugurē apgaismojums.



Pārbaudīju vai strādā aizmugurē apgaismojums.



Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Turpinu virsbūvi, saliku priekšējos spārnus ar lampām, piemērīju "haubi"





Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Šodien sāku likt tā saucamos "running boards" jeb kāpšļus, no sākuma pieliku moldingu, tad nācās atlaist visas spārnu skrūves un tos pieskrūveju pie sliekšņaiem, tad visu savilku, spārni un kāpšļi nostājās vietās, vienīgi nācās no jauna izgatavot stiprinajumu plāksnes jo tās kas bija līdzi bija zemas kvalitātes 







Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Cepuri nost, par visu sadarīto!
Kad paredzēta atrādīšana plašākai vaboļsabiedrībai?
Kad paredzēta atrādīšana plašākai vaboļsabiedrībai?
vw typ1 '56 vw typ1 '67
Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Turpinu ar salikšanu, ieliku durvis, uzliku bumperus, atliek tikt galā ar pagrieziena rādītājiem, antenu un ārpusē būs pabeigta. Jāturpina ar salonu.


Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Šodien sāku likt salonu, saliku krēslus, aizmugures drošības jostas, apšuvumus, daļu paklājus.






Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Pirmie 80 km pēc salikšanas veiksmīgu nobraukti, atliek jāsaregulēt savirzi, jātiek galā ar dažām elektrības lietām un var braukt uz tehnisko apskati.




Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Beidzot nokļuvu uz tehnisko apskati, dabūju diezgan daudz 2niekus par visādiem sīkumiem, bet tagad mierīgi mēneša laikā beidzot legāli pārvietojoties varu visu novērst, prieks ka ar bremzēm ir viss kartībā jo tas ir galvenais par ko uztraucos 
,


,

Re: Meksikāņa atjaunošana 5.daļa, salikšana
Beidzot tas ir noticis, ar trešo mēģinājumu un piedzīvojumiem ir izieta tehniskā apskate, beidzot var uzskatīt ka projekts ir pabeigts un esam pilvērtīgi satiksmes dalībnieki



Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest