nelieli tehniska rakstura jautājumi

vieta visādu muļķību rakstīšanai :)
PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by PowerMeower » 23 Feb 2010 23:38

Blokā NEKAS nav jādara - galvās gan...jāfrēzē uz 85.5 cilindra izmēru 93.8...
nav tur daudz "gaļas" kā 044 galvām, bet izpucēt un uzpulēt var - vairāk izplūdi, mazāk ieplūdi...
*
Centrējošā tapa var palikt - visos kolektoros un metāla blīvēs ir caurumi priekš tām..
*
Ja vent kastei ir Dog House ( izbīdījums priekš radiatora, tad var uzlikt lielo, ja nav izbīdījuma, tad der parastais mazais radiators , kas tur liekams, liecina radiatora špiļka blokā blakus eļļas caurumiem- ja 6mm, tad mazais;ja 8mm , tad lielais ) .
Ja vent kaste neatļauj uzlikt lielo, bet špiļka 8mm - tad pievīlē mazajam caurumu lai der, vai arī pajautā man un dabū Dog House vent kasti...un lielo radiatoru ar visu pāreju 8) Ir man abi varianti, saki tik kādu vajag...
Ja izrādās ka bija mazais, bet tomēr uzlikt gribas lielo, tad blokā jāpārurbj radiatora/pārejas tapu caurumi uz 8 un jāieskrūvē virsējās bloka 6mm tapas vietā 8mm...
Visu var sakombinēt kā gribas... :lol:
*
Turpmākai zināšanai, par frēzējumiem galvās un blokos:
85,5 mm-88mm > case 90 mm, head 93,8 mm
88 mm thick wall > case 94,4, head 97,0
90,5mm > case>96,> >head 98
92 mm> case 96, head 98
94 mm> case 97,25, head 101,10

raimis
rakstītājs
Posts: 109
Joined: 14 Jul 2004 20:52
Location: Riga

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by raimis » 24 Feb 2010 09:57

nedrīkst piemirst tādu lietu kā spararats un sajugs jo 1,3 motoram tas ir 180mm un pēc pieredzes zinu ja pārtaisa uz 1,6 un atstāj 180 mm sajūgu tad slīd ,jāliek 200mm sajūgs.

User avatar
Dzintars
rakstītājs
Posts: 224
Joined: 11 Mar 2008 23:11
Location: Rīga
Contact:

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by Dzintars » 24 Feb 2010 10:11

Aigars wrote::shock: Jā lūk ko nozīmē pieredze :hang:
tiešām blokā cilindru caurumi ir uz 90mm uz bloka AB kods , tad reāli lai no šī dabūtu standarta 1,6 pietiek nomainīt tikai virzuļus un cilindrus uz lielāku diametru , sanāk ka tā? vai blokā kas jāborē vai jāslīpē,radiators ir uzmaucams uz bloka un tam metāla apvalkam kur ventlātors iekšā ir paredzēta vieta kas to ietver. Bet galvas cik skatījos atšķiras no pārējām ar to ka viņām starp ieplūses rīklēm ir tāda kā centrējošis izcilnis tjā vietā kur pieskrūvējas kolektos klāt un cik lasīju šis galvas neesot ieteicams slīpēt vai pārveidot. kods galvai 113.101.375
Vai tik tu neēsi ticis pie jauna braucamā? :opaa:
vw vabole `68 vw buss `75

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by PowerMeower » 24 Feb 2010 10:54

raimis wrote:nedrīkst piemirst tādu lietu kā spararats un sajugs jo 1,3 motoram tas ir 180mm un pēc pieredzes zinu ja pārtaisa uz 1,6 un atstāj 180 mm sajūgu tad slīd ,jāliek 200mm sajūgs.
...man joprojām ir 180 sajūgs...vēl tā kā neslīd... :opaa: 8)

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 613
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by Aigars » 24 Feb 2010 11:08

Nē piebraucamā pagaidām neesmu vēl ticis :smile2:
Šis būs tāds vairāk pašizglītošanās kurss uz nejauši izvēlēta pacienta :smile5: Jāpielieto taču kādreiz iepirktās grāmatas par vaboļu motoriem un jāsāk tai lietai vienreiz pieiet nopietnāk, citādāk neko īpaši par mopēda motoru pārjaucis vēl neesmu :rolleyes:
Motors ir trīs kastēs šis tas trūkst, šis tas jāmaina,bet komplekts vairak vai mazak pilns.
Plāns ir savest viņu tādā kārtībā lai var palaist,lai pārliecinātos vai tas man būs pa spēkam.. Un pie reizes veicot pavisam nelielus budžeta varianta uzlabojumus, kā piemēram pārtaisot uz 1,6 :| ar domu , ja nu kādreiz :roll:
Tādēļ laika gaitā iespējams radīsies daži jautājumi un kāda vajadzība pēc detaļas.
Bet sajūgs jā, laikam 180 jo izskatās smieklīgi maziņš salīdzinājumā ar busa sajūgu :muaha:
Sākšu ar bloka, galvu ,cilindru un kolektoru smilšošanu un vēl varbūt šo to.. Lai patīkamāk pēc tam strādāt.
Image

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by PowerMeower » 24 Feb 2010 11:13

izmēri disku un viss būs skaidrs, spararatam diska pusē ir redzami biezāka mala ( no kurvja skrūvju caurumiem uz iekšu)
*
vai tik tu nepaņēmi to motoru no ss.lv...?
*
smiltis šīm ne-dzelzs detaļām nebūs pa niknu?
- Jelgavā zēni galvas karburatorus, blokus ts mīkstās detaļas ar sodu apstrādā (plus vēl ultraskaņa karbjiem) - sanāk ļoti skaisti, jau divus karburatorkomplektus esmu devis, tagad došu galvas...

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 613
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by Aigars » 24 Feb 2010 11:19

Ja dzīvo pārdevējam blakus mikrorajonā zināmas priekšrocības tomēr ir :jipii:
ir ir 180mit, jo paša sajūga diska izmērs šķiet ka bija ~175mm , bet tas pagaidām nav īpaši aktuāli no sākuma jātiek galā ar 88,5 mm cilindriem un virzuļiem un attiecīgi galvām.
---
ir man pazīstams meistars, viņš ņem jau kāda 5iektā piegājiena smiltis (putekļus) un tas līdzinās jau sodas apstrādei :yawinkle:
Karbiņš man vēl pagaidām nav, un līdz tam vēl jātiek..
Image

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by PowerMeower » 24 Feb 2010 11:52

:hang: ... vakar sazvanījāmies, biju jau cerējis sestdien aizbraukt pakaļ...tagad :butthead:
*
kas tas tev pa dīvainu izmēru - 88.5 ?
*
kādu karbiņu tev vajag, man ir vairāki...visticamākais ka 31 pict...

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 613
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by Aigars » 24 Feb 2010 14:02

nu ar 88,5 biju domājis ko tādu..
http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/9905
par karbiņu vēl nedomāju, bet visticamāk ka jā 31mo, bet tas vēlāk.
Image

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by PowerMeower » 24 Feb 2010 14:32

tātad 85.5

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 613
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by Aigars » 21 Oct 2010 12:39

Ir aktualizējies jautājums vaboles lietotājiem ziemā;
Kādu eļļu liet motorā, ja šoziem sola lielus mīnusus? to pašu 20w50 vai 10w30 vai 15w40
varbūt no pieredzes kāds var teikt, lai arī ziemā vabole tik pat labi lektu kā vasarā un un eļļas sūknim nerastos problēmas ar pārlieku sabiezējušas eļļas dzenāšanu. :yawinkle:
Image

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by PowerMeower » 21 Oct 2010 14:48

Tu ko, taisies savu gaiši zilo brīnumu "iesālīt", un nosaldēt pavisam zilu ?!?
*
Nu ziemā jau pietiek arī ar 15W40, kaut ...tā pati SAE 30 jau no ražotāja paredzēta lietošanai visa gada garumā - nekur neesmu sastapies ar rūpnīcas ieteikumiem uz ziemu ko vairāk mainīt, kā vien riepas... :?

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by vabole.lv » 21 Oct 2010 15:08

PowerMeower wrote:nekur neesmu sastapies ar rūpnīcas ieteikumiem uz ziemu ko vairāk mainīt, kā vien riepas... :?
obligāts rūpnīcas ieteikums ir samainīt riepās vasaras gaisu pret ziemas :)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 613
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by Aigars » 21 Oct 2010 15:13

jā rīt braukšu uz apskati , un braukšu pa ziemu, jo sezonu tā arī ar viņu nenoslēdzu,tā ka nekas cits neatliek :D
Image

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 613
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: nelieli tehniska rakstura jautājumi

Post by Aigars » 27 Oct 2010 08:55

Vai auto kas brauc ar 12v aizdedzes sistēmu, var to darbināt no 6v aizdedzes spoles?
un kā atšķirt vienas no otrām?
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest