Bio ibio degviela

vieta visādu muļķību rakstīšanai :)
User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Bio ibio degviela

Post by adventurer » 22 Sep 2009 15:55

No pirmā oktobra 95 benzīns būs nopērkams tikai ar bioetanola piedevu 5% apmērā, ar perspektīvu šo procentu palielināt. Izvēles iespējas atstātas netiek - parastais 95-ais būs nopērkams tikai Lietuvā vai Igaunijā.

Ko tauta par šo visu sviestu domā? :twisted:

Sīkāk var palasīties šeit:
http://www.tvnet.lv/auto/zinas/online/a ... id=4979696" onclick="window.open(this.href);return false;

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Bio ibio degviela

Post by PowerMeower » 22 Sep 2009 17:22

Mjā...jau tā ar FIN, SWE un NOR lieto degvielu vabole iet pavisam savādāk, un tas bez visādiem piemaisījumiem - jālej būs 98, tā vismaz nezaudēšu jaudu un patēriņu , kas var atsauktie arī kā naudas ekonomija - tik daudz nevajadzēs liet...nedaudz tik jāpalielina kompresija pakāpe...
Nu bet ta jau redzēs...
Starp citu - neatkarīgi vienam no otra - trijām Latvijas vabolēm ir parādījusies neiešana vaina, ar vieniem un tiem pašiem simptomiem; tukšgaitā nelīdzeni strādā, neuzņem apgriezienus, nav gaitas... u.t.t. , it kā kāds būtu samazinājis ZS uz pusi...
Viens STD motors, viena monošprice, viens double carb...bet simptomi identiski...
Vai tā jau būtu jaunā degviela...? :shock:

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: Bio ibio degviela

Post by adventurer » 22 Sep 2009 17:39

Vabole No5 wrote: Starp citu - neatkarīgi vienam no otra - trijām Latvijas vabolēm ir parādījusies neiešana vaina, ar vieniem un tiem pašiem simptomiem; tukšgaitā nelīdzeni strādā, neuzņem apgriezienus, nav gaitas... u.t.t. , it kā kāds būtu samazinājis ZS uz pusi...
Viens STD motors, viena monošprice, viens double carb...bet simptomi identiski...
Vai tā jau būtu jaunā degviela...? :shock:
Statoil jau pāris nedēļas kā tirgo 95-to ar bioetanolu, lieki teikt, ka benzīntankos norādes par tā klātesamību nav...Tā kā, ja vaboles ir pildītas Statoil, tad diezgan droši tur varētu būt vaina. :evil:

Īstenībā man busam arī pēc pildīšanās Nestē motors tukšgaitā nestrādā pārāk smuki - es biju domājis, ka pārkaršanas vaina, bet varbūt arī tur jau ir pieliets tas draņķis.

Sliktākā ziņa tajā visā droši vien ir tiem, kas vaboles pa ziemu nebrauc - es negribu domāt, kāda susla bākā būs pavasarī... :roll:

Jebkurā gadījumā, ilgtermiņā šī piedeva ir korozīva, un var sākt bojāt dzinēju...

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: Bio ibio degviela

Post by armands » 23 Sep 2009 21:17

Uz ziemu būs jāielej 98.
vabolis '68

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: Bio ibio degviela

Post by Undis » 24 Sep 2009 08:44

armands wrote:Uz ziemu būs jāielej 98.
Pagāšziem es bāku vispār izņēmu un noliku pagrabā! :lol:
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

arturs
foruma ģeds
Posts: 579
Joined: 09 Oct 2005 10:13
Location: Rīga

Re: Bio ibio degviela

Post by arturs » 24 Sep 2009 09:14

Bet bākā jābūt benzīnam, ja nē sāks rūsēt :lol:

User avatar
Guntars
foruma ģeds
Posts: 291
Joined: 12 Sep 2007 21:17
Location: Rīga

Re: Bio ibio degviela

Post by Guntars » 24 Sep 2009 21:02

Nu tā, 1.oktobris nav aiz kalniem, tobiš bio piedeva visos benzīntankos 95 bnz. būs klāt kā likts. Un paklausoties inf. par to kā trijām vabolēm ar līdzīgiem simptomiem šis konkrētais benzīns garšo, riskēt negribas. Tagad štukoju...
Variants A - liet 98 benz. 50/50 ar bio 95.benz;
B - liet tīru 98 benz. un pie detonācijas parādīšanās noregulēt vēlāku aizdedzi;
C - sameklēt piedevu kas palielina oktānu skaitli un piegāzt klāt bio 95.benz.;
D - smeklēt piedevu ar svinu kas samazina oktānu skaitli un piegāzt klāt 98.benz.
E - krāt naudu un Hofmanī iegādāties krutās motora galvas kurām vārsti pret izdegšanu izturīgāki, pie viena palielināt kompresiju un pret pārkaršanu uzmontēt eļlas radiatoru - galarezultātā bez problēmēm pārvietoties ar 98 benz.;
F - štukot par alternatīvu enerģiju - elektromotoru :smile2: ;
G - Nedarīt neko un braukt tāpat kā būs tā būs.
Kādu variantu jūs izvēlētos???

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: Bio ibio degviela

Post by armands » 24 Sep 2009 21:08

98 var liet tāpat. Detonēt sāk , ja ir mazāks oktānskaitlis, bet tā kā vabolei pēc uzstādijuma ir 86 minimālais oktānskaitlis, tad viss pārējais deg bez problēmām. Var pat agrāku aizdedzi pagriezt. Pieaugot oktānskaitlim gaita gan uzlabojas minimāli.
vabolis '68

User avatar
Guntars
foruma ģeds
Posts: 291
Joined: 12 Sep 2007 21:17
Location: Rīga

Re: Bio ibio degviela

Post by Guntars » 24 Sep 2009 21:17

Nu labi pieliešu, - a vārsti nenoklabēs, tobiš neizdegs? :hang:

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Bio ibio degviela

Post by PowerMeower » 24 Sep 2009 22:51

Var jau vēl pasēdināt galvas, palielināt kompresijas pakāpi, un tad braukt ar tīru, bez problēmām... 8)
JE87 jau ir kompresijas pakāpe pāri 8, tā kā viņš jau tagad var liet... :lol:

User avatar
jcx
foruma ģeds
Posts: 520
Joined: 07 Dec 2004 11:22
Location: Riga
Contact:

Re: Bio ibio degviela

Post by jcx » 25 Sep 2009 08:23

Sliecos uz G variantu :smile2: . Gan darbosies - nav jau to blīvju/cauruļu/elektronikas/dīžu tik daudz. Vārstu klaboņu dzirdēs, kaut gan savu mūžu no vaboles motora vārstu klaboņu neesmu dzirdējis. Varbūt nemāku pazīt?

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: Bio ibio degviela

Post by adventurer » 25 Sep 2009 10:01

jcx wrote:Sliecos uz G variantu :smile2: . Gan darbosies - nav jau to blīvju/cauruļu/elektronikas/dīžu tik daudz. Vārstu klaboņu dzirdēs, kaut gan savu mūžu no vaboles motora vārstu klaboņu neesmu dzirdējis. Varbūt nemāku pazīt?
Galvenā problēma sākumā ir tā, ka bioetanola piedeva savāks visu ūdeni, kas ir bākā, kā arī izšķīdinās visus draņķus, kas tur skalojas - rezultātā ar pirmajām degvielas liešanām var rasties problēmas, kad visu šo maisījumu pados uz motoru. Droši vien ir jālej maksimāli pilna bāka pie pirmās uzpildes...

Tālāk - motora degmaisījums būs nedaudz liesāks, ja karburatori, tad jāregulē, nedaudz vairāk karsīs motors (aptuveni 4%), degvielas patēriņa pieeaugums aptuveni 2%.

Negatīvais - biodegviela jebkurā gadījumā nav pārāk draudzīga dzinējam...

User avatar
ivo
foruma ģeds
Posts: 624
Joined: 21 Aug 2007 11:15
Location: Pārdaugava

Re: Bio ibio degviela

Post by ivo » 25 Sep 2009 10:38

Zinu vienu, ka būs jāliek degvielas nosēdtrauks( atstoiņiks), un tad būs vieglāk ar to ūdeni cīnīties. Laivām jau sen tādu metodi pielietojam un reāli palīdz! Tā kā būs labi! :smile5: :yawinkle:
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!

User avatar
Guntars
foruma ģeds
Posts: 291
Joined: 12 Sep 2007 21:17
Location: Rīga

Re: Bio ibio degviela

Post by Guntars » 26 Sep 2009 09:53

Nu re, pagaidu variantā izvēlējos iztrūkstošo variantu H. - kamēr vēl dziļajos laukos piedeva 95-ajam nav parādijusies(kautgan tūlīt jau būšot), pielēju vabolei pilnu bāku un rezerves kanniņu, lai izvilktu Tērveti. A pēc tam, esmu dzirdējis ka tīri labi iet variants A. un B.

raimis
rakstītājs
Posts: 109
Joined: 14 Jul 2004 20:52
Location: Riga

Re: Bio ibio degviela

Post by raimis » 27 Sep 2009 09:52

jau ilgu laiku mēs visi braucam ar bezsvina degvielu un neviens tā īpaši nav sūdzējies domāju ka arī pie bio pierabīs nav ko kombinēt.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest