VW T3 Westfalia 1983

t.i. lielajām vabolēm - vw busiņiem
User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 21 Feb 2010 14:39

ivo wrote:
Martins.Macs wrote:Tad nu beidzot tapis apraksts ar bildem par ieprieksejas vasaras braucienu.

Ja interese, tad var izlasit seit: http://www.draugiem.lv/travel/travel.php?tid=7866" onclick="window.open(this.href);return false;

:rock:
Diemžēl nesanāk, jo prasa paroles u.t.t. :smile3: :smile4:
Ha, jaa :|

Tad laikam ir jaaielogojas savaa profilaa un jaaiet uz "Celojumi", tur buus apraksts: Norvegija - Griekija ar pieturpunktiem Balkanos.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 01 May 2010 00:48

Mazs (ne)pavasariigs updeits.

Auto ripo un kops janvaara nekas cits ar nav dariits kaa vien braukts un braukts bez gala un malas. Siisziemas sniegi gan laimiigi izbraukaati tik ar vienu vieniigu sviiku buferii un nopleestu nummurziimi.
Tagad gan uz pavasara pusi paraadas darbinji.

1.
Galvenaa bremzu cilindra manzetes saakusas laist garaam un pedaalis saak zust driidaa. Rem.komplekts jau noskatiits, bet izskatas, ka vienkaarsaak buus iegaadaat jaunu cilindru.

2.
Tosola caurules zem griidas, kuras saglabaajusaas vel no Brezneva laikiem, saakusas mazliet pileet..un uzprasaaas uz santehnikja pakalpojumiem.

3.
Dzineejs taads apellojies nesmuki :(

4.
Gan jau kad saaks kustinaat, tad tik saaks liist aaraa darbinji :twisted:

Image

Labi, kad pasam ripo, tad var veel citus pavalkaat strikjii.. :twisted:

Image
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by PowerMeower » 01 May 2010 10:02

...nu... šaubos vai šis auto kaut ko vispār zina , vai kādreiz ir dzirdējis ( kur nu vēl piedzīvojis) par tādu Brežņevu...?!? ...un pieļauju ka īpašnieks arī... 8) :lol:

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 02 May 2010 13:39

Vabole No5 wrote:...nu... šaubos vai šis auto kaut ko vispār zina , vai kādreiz ir dzirdējis ( kur nu vēl piedzīvojis) par tādu Brežņevu...?!? ...un pieļauju ka īpašnieks arī... 8) :lol:
..vainiigs, samelojos par Breznevu.. :oops:

Korektaak buutu teikt, ka caurules veel no karalja Olava V laikiem :muaha:
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by PowerMeower » 02 May 2010 19:03

...tas tiešām jau skan patiesāk...! :lol:

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 28 May 2010 00:52

Suudiigs atgadiijums ar sajuugu.

Par laimi jaatziist, ka gan ne ar manu auto, bet draudzinja VW T3 Westfalia. Peec vasaras celjiem un neceljiem saaka sim sliideet sajuugs, 4-5 aatrumaa vareeja uzgaazeet cik tik grib, bet auto atrumu neuznjeema nemaz.

Auto tika aizdziits uz darbniicu un sajuugs nomaniits. Pa ziemas meenesiem nobraukti tik knapi 2000km un sajuugs jau atkal sliid! Aizvedaam uz darbniicu un sleedziens - sajuugs nodilis pa tiiro.. peec kanpiem 2000km?!?

Sodien nomaniija, izbraucu liikumu peecpusdienaa un viss darbojas normas robezaas, bet nesaprotu kaa pa 2000km sajuugs var izbeigties pie normaalas brauksanas! Manta ar nebij nekaada no leetaa gala..

:hang:
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by adventurer » 28 May 2010 09:36

"Chinaware" rezerves daļas? :roll:

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by PowerMeower » 28 May 2010 09:47

...NORGĒ jau lētā gala , man domāt, nemaz nav ... :opaa:
Uz ko vien skaties un pie kā vien ķeries - viss pa dārgo...
Cita lieta, ja tiešām-lēto Chinese vai no name preci šā vai tā piedāvā un tirgo pa dārgo...
LUK vai līdzīga līmeņa cietai firmai vajadzētu kalpot pulka ilgāk...
*
Der pārbaudīt pedāļa regulējumu - varbūt ka disks visu laiku mazliet velk līdz, tādējādi dilst arī braucot
( pie dažādām ātruma maiņām)...
Vēl jau svarīgs arī braukšanas stils - dažiem ļoti patīk nu ļoooti lēzeni darboties ar sajūgu... 8) ar domu "re kā es bez rāvieniem, līdzeni varu un māku..."
Vai arī ritošais smagi griežas - kaut kas to auto visu laiku tur ciet un neļauj brīvi ripot...un sajūgam visu laiku dubultslodze sanāk ( it kā pastāvīgi kāds neredzamais striķī tiktu vilkts, vai arī konstanti līdz lūpai pārkrauts apkārt braukātu...)
...gan jau atradīsies iemesls un iemēsls... :lol:

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by adventurer » 28 May 2010 10:39

Starp citu, par pedāļa regulējumu, kā īsti ir jābūt? Man pēc sajūga maiņas noregulēja tā, ka pēc sajūga izspiešanas, to atlaižot, saķere notiek gandrīz uzreiz, lai gan pedālim ir vēl puse gājiena atpakaļ... Pirms tam bija tā, ka saķere sākās gandrīz pilnībā atlaižot sajūga pedāli...

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by PowerMeower » 28 May 2010 10:55

Tagad ir pareizi!
Sajūgam ir jāreaģē UZREIZ,
nevis "laid, laid ...un nekas nenotiek, tad pēkšņi rāviens vai lēns slīdējiens..." :?

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 28 May 2010 12:29

Vabole No5 wrote:...NORGĒ jau lētā gala , man domāt, nemaz nav ... :opaa:
Uz ko vien skaties un pie kā vien ķeries - viss pa dārgo...
Cita lieta, ja tiešām-lēto Chinese vai no name preci šā vai tā piedāvā un tirgo pa dārgo...
LUK vai līdzīga līmeņa cietai firmai vajadzētu kalpot pulka ilgāk...
Pats gan nepaarbaudiiju, kas ir razotaajs, bet peec cenas un veikala kuraa sajuugs tika iegaadaats, esmu diezgan paarliecinaats, ka nekaads "kreisais" razojums tas nebij.
Vabole No5 wrote: Der pārbaudīt pedāļa regulējumu - varbūt ka disks visu laiku mazliet velk līdz, tādējādi dilst arī braucot
( pie dažādām ātruma maiņām)...
Cik man zinaams, tad hidroliskais sajuugs nekaadiigi nereguleejas. To pasu arii apstiprinaaja meistars, kurs mainiija sajuugu vakar. Ja kljuudos, tad luudzu apskaidrojiet!
Vabole No5 wrote: Vēl jau svarīgs arī braukšanas stils - dažiem ļoti patīk nu ļoooti lēzeni darboties ar sajūgu... 8) ar domu "re kā es bez rāvieniem, līdzeni varu un māku..."
Cik esmu noveerojis, tad auto saimnieks darbojas ar pedaali sapraata robezaas. Beztam 1000km no tiem kanpi nobrauktajiem 2000km nobraucu es pats ar to auto. Jaatziist, ka esmu no tiem: "re kā es bez rāvieniem, līdzeni varu un māku..." BET mana T3 sajuugs ir noripojis 30.000 pagaidaam un nekaadu probleemu nav bijis.
Vabole No5 wrote: Vai arī ritošais smagi griežas - kaut kas to auto visu laiku tur ciet un neļauj brīvi ripot...un sajūgam visu laiku dubultslodze sanāk ( it kā pastāvīgi kāds neredzamais striķī tiktu vilkts, vai arī konstanti līdz lūpai pārkrauts apkārt braukātu...)
...gan jau atradīsies iemesls un iemēsls... :lol:
Auto ripo ljoti briivi, riepaam arii pareizais ruupniicas izmeers un nekaadi svari nav ne vesti ne vilkti.

Tas kas man nepatiik ir pedaalis... njem tas ljoti zemu un aatri pasaa apaksaa. Tas "njeemiens" sanaak tik iiss, ka tur pat taa "paslidinaat" to sajuugu nevar isiti. Vairaak par pusi no pedaalja gaajiena ir "patukso". Un sjuuta ir taada kaa pa sviestu, bez pretestiibas. Saliidzinot ar manu T3, tad man ir juutama pretestiiba un gaajiens ir daudz garaaks. Var labi just, kuraa briidii panjem sajuugs un, kad tiek slidinaats. Ir daudz lielaaks tas darbiibas lauks.

Skjidrums ir apmaniits jauns un pietiekamaa daudzumaa.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by PowerMeower » 28 May 2010 12:43

mjā ...mistika...
nu atliek vēl pats kurvis - vai nu kāda atspere lūzusi vai kas salocījies, ja piespiediens sanāk kā biezpienā, nevienāds , un pašā apakšā...galu galā tās atsperes arī ir tās, kas notur sajūga disku darba pozā piespiestu pie spararata - nav permanenta piespiediena , sākas slīdēšana un berze, kas nozīmē dilšanu...
un sajūga cilindrītis pie kārbas - varbūt , ka vienkārši iekšējā, virzuļa manšete, laiž garām un šķidrums bez reālas darbības ļurkājas pa cilindru uz riņķi ( kaut ārā netek!)...izspiežot pedāli ,disks netiek normāli atvienots no spararata un atkal sākas berze nevietā...un nelaikā...
*
Kā tur ar to hidraulisko sajūgu?
Tas tak ar laikam jāatgaiso, tāpat kā bremzes...
Pēc aprakstītā spriežot, varētu arī būt, ka sistēmā ir gaiss un uzspiediena vajadzīgais spēks parādās tikai apakšā, un tad ar daļēji, bet knapi pietiekami, lai ātrumus pārslēgtu bez krakšķa...
varbūt ka pietiek tikai ar atgaisošanu... :shock:
*
gala beigās -
nolieciet abus busus blakām un meklējies piecas atšķirības sistēmās... :lol: :lol:

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 28 May 2010 12:52

Vabole No5 wrote:mjā ...mistika...
nu atliek vēl pats kurvis - vai nu kāda atspere lūzusi vai kas salocījies, ja piespiediens sanāk kā biezpienā, nevienāds , un pašā apakšā...
Itkaa mestars vakar esot paarskatiijis visu un neko nekaadu ar aci redzamu iemeslu nepamaniija. Nekas ne nolauzsts vai salauzts. Vieniigi kautkas varbuut..salociits vai greizs, ko tik viegli uz aci nepamaniits.. hmm..iespeejams.
Vabole No5 wrote: un sajūga cilindrītis pie kārbas - varbūt , ka vienkārši iekšējā, virzuļa manšete, laiž garām un šķidrums bez reālas darbības ļurkājas pa cilindru uz riņķi ( kaut ārā netek!)...
Iespeejams, lai gan ja skatas uz pasu kaajinju, kas ir aiz cilindriisa un ieiet kurvii, tad taa staigaa smuki un briivi pilnaa amplituudaa, kaa tas ir paredzeets.

Vabole No5 wrote: Kā tur ar to hidraulisko sajūgu?
Tas tak ar laikam jāatgaiso, tāpat kā bremzes...
Pēc aprakstītā spriežot, varētu arī būt, ka sistēmā ir gaiss un uzspiediena vajadzīgais spēks parādās tikai apakšā, un tad ar daļēji, bet knapi pietiekami, lai ātrumus pārslēgtu bez krakšķa...
varbūt ka pietiek tikai ar atgaisošanu... :shock:
Ir atgaisots jau divas reizes.

..mistika..
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by PowerMeower » 28 May 2010 13:08

Itkaa mestars vakar esot paarskatiijis visu un neko nekaadu ar aci redzamu iemeslu nepamaniija. Nekas ne nolauzsts vai salauzts. Vieniigi kautkas varbuut..salociits vai greizs, ko tik viegli uz aci nepamaniits.. hmm..iespeejams.
  • ...uz aci tur īpaši neko neieraudzīsi, atsperes ir tur iekšā...varbūt vienkārši uzmainīt citu ( pat ne jaunu, bet tikai citu)
Iespeejams, lai gan ja skatas uz pasu kaajinju, kas ir aiz cilindriisa un ieiet kurvii, tad taa staigaa smuki un briivi pilnaa amplituudaa, kaa tas ir paredzeets.

  • Staigāt jau staigā, bet bezjēgā - neko nepumpē !!!

Ir atgaisots jau divas reizes.
  • Ja manšete iekšā laiž garām, atgaisošana tad nepalīdz...gaisa jau varbūt tur arī nav, bet ko tas dod... :?
..mistika...
  • mjā...

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 28 May 2010 13:53

Auto sodien dodas prom nedeeljas ekskursijaa, bet kad buus atpakal, tad jaakjeras klaat un viss veelreiz leenaa garaa jaapaarskata.

Un jaasaak ar to cilindriiti buus.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest