VW T3 Westfalia 1983

t.i. lielajām vabolēm - vw busiņiem
User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by adventurer » 28 May 2010 15:27

Martins.Macs wrote: Tas kas man nepatiik ir pedaalis... njem tas ljoti zemu un aatri pasaa apaksaa. Tas "njeemiens" sanaak tik iiss, ka tur pat taa "paslidinaat" to sajuugu nevar isiti. Vairaak par pusi no pedaalja gaajiena ir "patukso". Un sjuuta ir taada kaa pa sviestu, bez pretestiibas. Saliidzinot ar manu T3, tad man ir juutama pretestiiba un gaajiens ir daudz garaaks. Var labi just, kuraa briidii panjem sajuugs un, kad tiek slidinaats. Ir daudz lielaaks tas darbiibas lauks.
Precīzi tie paši simptomi, kas man, arī pēc sajūga komplekta maiņas - tāpat, saķere notiek jau pašā apakšā, tālāk pedālis iet pa tukšo, un "paslidināt" sajūgu tā arī īsti nevar... :opaa:

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by PowerMeower » 28 May 2010 15:42

Slidināšana nekādā gadījumā NEBŪTU jāuzskata par ko pozitīvu un ikdienā pielietojamu... :shock:
Bet sajūgam , protams IR jāstrādā perfekti... 8)

User avatar
arnox
rakstītājs
Posts: 149
Joined: 13 Jun 2008 22:27
Location: Pārdaugava

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by arnox » 19 Jun 2010 19:16

Jo dziļāk jāspiež pedālis Jo labāks sajūgs :roll: un tur tu nekā nepadarīsi :smile2: kiberneķika :lol:
ImageImageImage

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 28 Oct 2010 16:14

Tad nu beidzot updeits pēc ilgiem laikiem. Vasara kautkā pārāk ātri paskrējusi uz ceļiem un bezceļiem. Bet nu par visu pēc kārtas.

Kautkā bij sanācis, ka šogad nekāds īsts vasaras brauciens nebija plānots. Pārāk daudz darib un par maz laika, bet pēkšņi pašā jūnija sākumā uzzināju, ka pienākas man tomēr meēnesis brīvs. Nu ko, lielā Ēropas karte rokās un aiziet... meklējam kur doties. Pēc pagājušā gada priekiem un nepriekiem pa Balkāniem un Grieķiju, bija skaidrs, ka gribam doties Turcijas virzienā.

Nedēļas laikā pa brīviem brīžiem tika saplānots aptuvenais maršruts un auto nomainīta elļa un filtri. Nekam citam laika vairs neatlika un tā nu mēs piekdienas vakarā startējām ar galamērķi Turcijas austrumi. Pirmais vakars un nakts pa Norveegiju. Nākamajā dienā prāmis uz Dāniju. No rītus ieripojam Dānijaa. Laiciņš vienkārši briesmīgs.. līst kā pa jāņiem. Lietus un vējš. Auto smuki un stabili ripo. Līdz vakaram gandrīz pieveicam Vaaciju un paliekam pie Čehu robežas. Nākamais rīts beidzot saulains un silts..eh, nu var vasara sākties. Izbraucam caur Čehijas traģisko autobaani, tad mazs stūris no Slovākijas un vēlā pēcpusdienā ieripojam Ungārijā. Plāns ir liidz vakaram nokļūtt līdz Balatonam. Spilgtajā vakara saulē pieveru acis iedomājos jau kā vēsais alus puto kausā... bet kā jau visi labie plaani, tā arī šis... izgāžas. Kādi pārdesmit Km no galamērķa.. pārslēdzoties no 5 uz 4 robu.. izbeidzas sasodītā ātrumkaste. Pirmaa ceriiba, ka nojukusi kulise pie ātrumkloķa, bet pēc mazas apskates.. kļūst skaidrs, ka vaina būs pašā kastē. 1,2,3 robs straada, bet 4 un 5 ir zudusi... škrobe nenormāla.

Image

Image


Tas viss noticis, protams, mazā lauku ciematā, kurā angliski nerunā neviens. Ar mocībām izdodas sadabūt kautkādu vietējo ciema meistaru, kuram ir garāža ar pacēlāju. Ir jau vēls un nākas gaidīt līdz nākamajam rītam. Noņemam kasti un ir skaidrs, ka sinkronizātori ir noplīsuši. Kautkādi vietēji apsolās sadabūt jaunu ātrumkasti, kura esot "vienīgā" visā Ungārijā un maksā 500eur. Bāāc... bet īpašas izvēles man nav. Līdz vakaram ir sagādāta kaste. Izrādās ar 4 ātrumiem tikai, bet nu labāk nekā nekas. Uzmontējam, izbraucu mazu līkumu, bet kaste ir pilnīgs mēsls. 60km\h ir maksimums ko var izspies, bet man apriebušies vietējie meistari, samaksāju par kasti un darbu (kuru pats veicu) un braucam prom. Nobraucam kādus 50km, bet ir skaidrs, ka nekur tālu ar tādu kasti netiksim. Maksimālais ātrums ar pilnu gāzi ir 74km\h. Ar normāliem apgriezieniem auto kustas ar knapiem 60km\h. Ir skaidrs, ka ar šādu ātrumu nekāda Turcija mums nespīd. Aizbraucam līdz Budapeštai un nākas pieņjemt lēmumu... vai nu turpināt tālāk uz dienvidiem vai griesties uz Latvijas pusi. Ar ritīgi bēdīgu prātu tomēr nogriežamies uz Latvijas pusi. Škrobe baigā par neizdevušos braucienu.. bet nu gadās arī tā. Ceļš uz Latviju ir pilīgs sviests. Ar maks ātrumu 60km\h brauciens caur Poliju izliekas garāks par mūžību, bet nu beigās laimīgi nokļūstam līdz Latvijai.

Jau nākamajā dienā aiz dusmām pasūtam lidmašīnas biļetes uz Turciju. Aizlidojam tur un noīrējam bulku vāģi. Sanāk foršs izbrauciens nedējas garumā. Turcijas ceļi un neceļi ir super! Noteikti atgriezīsimies vēlreiz tik ar pareizo auto.

Bulku vāģis ar kautkādu dīzļdzinēju.
Image

Tiem kuriem bišku vairāk naudiņas.. Normāla arābu ģimenīte no Vācijas uz Irānu...
Image

Porshe dubļos...
Image

Image

Image

Image

Image

Image


Pēcāk stulbā ātrumkaste tiek nomainīta uz normālu piecuātrumu kasti. Piereizes aŗī apakša bišku impregnēta tiek.
Daži izbraucieni pa Latviju.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Augusta beigās VW T3 tikšanās.

Image

Image
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by PowerMeower » 28 Oct 2010 16:56

...ka tik nu ne mēs vienā laikā nebūsim pa Ungāriju maisījušies...( 25.06.-6.07.)
mums ar sanāca tā, ka iebraucot Čehijā lietus un draņķa laiks beidzās un sākās Magyar czepesz - katru dienu pāri par +30 ...
Budapeštā pat 34-35 ...
*
Pirms tādiem tāliem baraucieniem vispār derētu padot kādu signālu " vai kāds gadījumā arī uz to pašu pusi netaisās..." 8)
Konkrētajā ceļojumā mēs būtu saveduši tevi kopā ar poļu Aircooled frīkiem un tu būtu noteikti dabūjis to ātrumkārbu ( ar visu nomaiņu!) turpat Krakovā... :? Ceļojums ar T3 būtu glābts ...
Bet... nu...kā bija , tā arī bija labi...
Izskatās jau tā Turcija fantastiski, it sevišķi, ja dabū redzēt vietas, kut autobusu tūristus neved...(mēs NOR jau arī lienam galīgi NE pa standarttakām...) :lol:

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 28 Oct 2010 20:18

PowerMeower wrote:...ka tik nu ne mēs vienā laikā nebūsim pa Ungāriju maisījušies...( 25.06.-6.07.)

Pirms tādiem tāliem baraucieniem vispār derētu padot kādu signālu " vai kāds gadījumā arī uz to pašu pusi netaisās..." 8)
Konkrētajā ceļojumā mēs būtu saveduši tevi kopā ar poļu Aircooled frīkiem un tu būtu noteikti dabūjis to ātrumkārbu ( ar visu nomaiņu!) turpat Krakovā... :? Ceļojums ar T3 būtu glābts ...
Bet... nu...kā bija , tā arī bija labi...
Izskatās jau tā Turcija fantastiski, it sevišķi, ja dabū redzēt vietas, kut autobusu tūristus neved...(mēs NOR jau arī lienam galīgi NE pa standarttakām...) :lol:
Mums sanaaca nedeelju aatraak buut Ungaarijaa. Tagad jau ar "veesu" praatu apdomaajot liekas, ka buutu bijusi dazaadi varianti kaa salabot auto, bet tai situaacijaa bij kaa bija. Saprasties ar Ungariem drausmiigi gruuti... vinjiem taa valoda.. nu taak ka nu ne vaardu saprast :evil: Interneta ar visaa ciemaa nekaada.

Bij jau man arii sarunaats viens variants, ka dodos uz Kosovu, kur vesela meistaru brigaade jau bij paspeejusi samekleet man kaarbu un gaidijaa kad ieradiisos, bet tie 500eur..kautkaa baigi iegrieza pa kabatu. Pat ja arii tiktu pie jaunas kaarbas Kosovaa, tad naudas pabeigt braucienu nepietiktu.
Taa nu reizeem gadaas ar to tehniku...

Bet Turcija, ja turaas nostaak no tuuristu pludmaleem, tad ir ljoti interesanta. Celji ir gan labi gan arii interesanti. Attalumi ar taadi kaartigi. Ir veerts uz turieni doties.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by PowerMeower » 28 Oct 2010 21:56

Nu jā...tev pagadījās izvēlēties ātrāko "kārbas" labošanas variantu, bet tie, kā zināms , arī mēdz būt tie dārgākie... :?
Nekas, arī tie ir iespaidi un tā jau arī tā pieredze krājas... :lol:

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 05 Mar 2011 12:17

Rudens/ziemas reports.

Pirms nedeeljas buss tika pie jaunas apskates uz naakamajiem diviem gadiem. Vareetu pat gandriiz lieliities, ka viss bij pa nulleem, bet diemzeel bremzu trubinjas iegaaza.. un traapija divniekaa. Lai gan kopumaa nevareetu suudzeeties - gandriiz 30 gadu vecs auto, kurs ir ikdienas lietosanaa, iziet tehnisko pa nulleem.

Rudens periods gan bij taads drusku nekaads. Elektriskas kjibeles piemekleeja lielos izmeeros. Jau vasaras beigaas uzradaas nestarteesanaas kaite. Pagriezot atsleegu - pilniigs klusums. Tika nomainiits starteris un probleema pazuda uz mazu laicinju. Tika nomainiita kontaktgrupa atsleegai - probleema pazuda atkal uz nedeelju liidz atkal bija klaat. Beigaas auto tika aizdziits pie elektrikja, kurs nonjeemas veselu dienu. Starteesanas probleema pazuda. Yes! :)

Kaadaa jaukaa rudensdienaa vieteejie garnadzi bij sadomaajusies, ka man tur masiinaa vareetu buut nezkaadas veertiibas un bij atmuukjeejusi durvis. Nekaadu iipaso veertiibu nebij, bet mape ar apmeeram 100cd d bij prom. Nekaadi jau veertiigie nebij, bet sakraajusies pa gadiem. Stulbi kautkaa. Bet CD speeleetaajs bij palicis savaa vietaa, tik viss izvandiits.

Nepagaaja ne diena, kad jau naakamie garnadzi bij iedomaajusies, ka tur nezkaadas veertiibas glabaajas. Soreiz gan signalizaacija nostraadaaja un pats biju maajas, taa kaa nekas praatiigs vinjiem nesanaaca.


Nevaraatu arii teikt, ka tekniskajaa zinjaa buutu iestaajies klusums..ne..nee, tagad kjibele bij iemetusies akjiitii, kurs saaka izlaadeeties patstaaviigi. Probleema atklaajaas, ka kveelsveces neatsleedzas. Taa kaa nebija laika iipasi nejmties un mekleet probleemu, uztaisiiju pagaidu iespeeju manuaali atsleegt kveelsveces. Braukt vareeja, tacu prieki bija iisi, nedeelju veelaak gjeneraators saaka streikot. Tika nomaniits uz pilniigi jaunu gjeneraatoru. Veselu meenesi bij miers un prieks, liidz dazas dienas pirms brauksanas uz Lv mans jaunais gjeneraators izbeidzaaas... Prieks kur tu rodies! Tika samekleets lietots gjeneraators, kurs par laimi kalpo uzticami. Bet, lai brauksana buutu interesantaaka, tad pa celjam uz Lv izbeidzaaas taalaas gaismas... gjeniaali! Normaalos snigsanas apstaakljos tumsaa brauciens 16 stundu garumaa bija bisnotalj jautrs paarbaudiijums aciim.


Kveelsvecu probleema tika labota ziemsveetkubriivdienas nomainot gadriiz visus vadus un savienojumus, kas saistiti ar kveelsveceem. Visticamaak kautkur kautkas bija gaajis uz iiso. Bet nu beidzot viss darbojaas kaa naakas.. pat vesels meenesis pagaaja liidz naakamajiem briinumiem. Tagad pazuda straava uz kveelsveceem. Soreiz atklaaajaas, ka temperatuuras deveejs uzkaaries. Atvienoju to un tagad uz palaissanu darbojas sveces normalai, tik izsleedzas dazas sekundes peec palaizsanas, bet nu brauksanai neskaadee. Nu jau divi meenesi bez probleemaam..taa kaa ceru, ka beidzot vajadzeetu buut mieram.

Tad nu veel tika barabani un bremzudiski nomainiiti. Diski prieksaa bij jau 1,5mm zem normas. Jaunas kalotkas un veel saadi taadi siikumi.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 16 Oct 2011 15:26

Laiks mazam raportam peec vasaras celjiem un neceljiem.

Pavasaris saakas ar jaunu kaiminju manaa rajonaa. Nepaaraak veiksmiigas Japaanju variaacijas par teemu - Transportieris. Gandriiz jau izzudis fenomens, bet nu viens sarkans tomeer veel saglabaajies.

Image

Pirmaa pavasara saulainaa diena tika atziimeeta ar mazu izbraucienu "zaljumos".

Image
Image

Lieldienaas mazs paarbrauciens uz Latviju. Un soreiz bez iipasiem neparedzeetiem remontiem :) Saak izskatiities, ka viss, kas vareetu sapliist un nopliist ir jau nomainiits!

Image

Un atpakal fjordos, kalnos un sniegos. Sanaaca arii pirmo reizi muuzaa redzeet dziivus valjus peldam. Paardesmit metrus no auto. Taads kluss vakars, seezam grilleejam dzeram alutinju un hops... skatos kautkas liels un neredzeets uudenii nopeld. Saakumaa nodomaaju, ka man tik reegojaas, bet veel peec paaris aliem, skatos eu - tiesaam valji un veseli divi!

Image
Image
Image

Un seit jau arii pirmaa pavasara kjibele. Protams, kaa vienmeer pasa vaina, ka laikaa nenomainiitaa dzeseesanas caurule izdomaaja padoties korozijas zobam. Triis skaistas struuklakas uz visama puseem. Kjibele, protams, atgadaas dziljos laukos bezjebkaadaam civilizaacijas paziimeem un liidz maajai palikusi veel kaadi 400km ko braukt. Tiek ziedota velosipeeda kamera un tosola struuklaka likvideeta. Probeema, protams, saakas ar atgaisosanu. Tie kas to ir darijusi T3 drosivien zina cik tas neinteresants pasaakums ir. Taa kaa mums laika maz, tad iisit atgaisot sisteemu nesanaak un naakas braukt kaa ir. Lai nebuutu pavisam garlaiciiga brauksana, tad celjs ir netikai kalnaa augsaa - lejaa, bet ar diviem zemjuuras tuenljiem, kas tiiri praktiski noziimee doties paaris kilometru garaa tunelii ar skaistu nobraucienu uz -250m un tad ar tik pat slaidu kaapumu, lai atgriestos virszemee. Ar normaalu auto normaalaa situaacijaa tas buutu tikai pleziirs, bet soreiz esmu sabijies nepajokam zinot, ka motora temperatuura jau taa ir uz kritiskaas robezas un salaapiitaa caurule var neistureet spiedienu. Uz parastaa celja tas nebuutu nekas, bet tunelii, zem juuras ar mega lielu satiksmi.. galiigi neomoliigi. Paarsteidzosaa kartaa caurule iztureeja un dzineejs nepaarkarsa. Pasam gan bij ausis pat nosviidusas..

Image

Caurule tika salabota, sisteem kaartiigi atgaisota un atkal laiks jauniem piedziivojumiem. Soreiz citu kalnu virzienaa.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Beidzot bija pienaacis laiks zobsiksnas mainjai, kura jau savus 60.000km bij noskreejusi. Pie reizes bij doma noveerst arii elljas "pileesanu".

Image
Image

Bet gluzi tik vienkaarsi nesanaaca kaa bij domaats... Neizprotamaa veidaa starpklokjvaarpstai gabals bij noluuzis. Kaa tas noticis, tas paliek neizprotams.

Image
Image
Image

Un kaa jau visas lietas dziivee, arii sii nevareeja buut vienkaarsi labojama. Lai iznjemtu to daiktu, naacas laist lejaa motoru.

Image

Beidzot siksna vietaa.
Image

Laiks arii bij pienaacis kjerties klaat baakai, kura pludinaaja diizeli pa visama malaam.

Image
Image
Image

Spodrinaasanas darbi...

Image
Image

Un visi darbi stingraa "sefa" uzraudziibaa...

Image

Un tad, kad pienaaca D-day, businjs, protams, bij neatnjemama pasaakuma sastaavdalja..
Image

Un beidzot vasaras brauciens klaat! Land Rover draudzinji bij sakuudiijusi, ar domu, ka Rumaanija ir iistaa valsts uz kuru jaabrauc, tad nu nekas cits neatlika kaa nejmt karti rokaa un ieziimeet pareizo trajektoriju.

Image

Brauciena meerkjis bija apskatiit Rumaaniju un ja pietiks laika arii Stambulu Tricijaa.
Rumaanija, protams, ar saviem kalniem ir fantastiska. Forsi cilveeki, interesanti celji. Noteikti veerts izbraukaat!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Peec Rumaanijas celiem un Bulgaarijas neceljiem beidzot atduuraamies pie ilgi gaidiitas Turcijas robezas. Saliidzinosi mazs robezpunkts, bet pietiekami haotisks. Papiiru buusanas aiznjeema gandriiz stundu, bet turku robezsargi jauki un izpalidiziigi. Tiku pie jaunas apdrosinasanas un ziimoga pasee par to, ka es Turciju nedriikstu pamest bez auto. Nu ko, atliek cereet, ka businjs nenobruks tiesi Turcijaa..

Image

Meerkjis Turcijaa bija Stambula, jo braukt kautkur taalaak mums neatliktu laika, tacu apzinja, ka esam tik tuvu robezai ar Aazijas kontinentu, muus iekaardinaaja mesties Stambulas satiksmee un skjeersot robezu uz Aaziju. Peec nepraatiigu 2 stundu brauksanas pa Stambulas piepilseetaam beidzot vakarpusee skjeersojaam Bosfora saurumu un iebraucaam citaa kontinentaa. Yes.. beidzot! Siis meekjis pagaajuso gad netika sasniegts, bet soreiz izdevaas un bija dubults prieks. Beidzot mans T3 pabijis citaa kontinentaa.

Image
Image

Turcija (vietas, kuras nav turistizeetas) ir fantastiska. Interesanti cilveeki un, protams, brauksana ir super, reizeem uzsit pamatiigu asumu, bet ir to veerts!

Atpakalj celjs caur Serbiju bij nemazaak interesants, bet par to citreiz...

Viss brauciens kopaa sanaaca uz 10.000km un lielaakais prieks, ka businjs ne reizi nepieviila! Es domajau, ka tas nav slikts raadiitajs gandriiz 30 gadus jaunam auto :)

Tacu... briizos, kad viss iet tik "gludi".. saakas kjibeles. Viss brauciens tika pabeigts perfekti un 16. augustaa bijaam atpakal Bergen (Norveegija), laimiigi un prieciigi par izdevusos vasaru. Bet prieki bij iisi, jo jau naakamajaa naktii businjs tika nozagts man acu prieksaa. Meegjinaajums apstaadinaat zagli beidzaas ar to, ka businjs tika sasists, vienai maajai mazliet nobrucinaata siena, kafeiniicai izskjaidiitas meebeles un viens 2010 gada Fords palicis bez prieksas.

Rezultaataa businjs nebija varis nav braucams. Noskaadeets un apdaudziits no visiem stuuriem un stulbaakais, ka priekseejais tilts ir izssists no vietas. Apdrosinaataaji, pateica, ka neremontees.. :opaa:

Peec vairaak kaa meenesa staaveesanas businjs beidzot tika aiztransporteets uz darbniicu. Veiksmiigi izdevaas ritoso dalju dabuut vietaa un auto ir aktal braucams! :rock:

Blekjiem varees kjerties klaat peec jaunaa gada, vispirms jaasakraaj naudinja. Un lielais plaans ir jauns 1.9TDI dzineejs, uzlabota aatrumkaarba no GB un veel saadi taadi upgreidi.

Transporteesana uz darbniicu

Image
Image

Panki.. phe, nee T3 NEMIRST! Image
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by fiskars » 16 Oct 2011 20:26

Šis nu bija patiešām viens fantastisks stāsts un piedzīvojumiem bagāts gads!! :supz:
Vienīgi biju smagi pārsteigts, ka kāds uzdrīkstējās šādu auto nozagt! Tādu tak viegli var atpazīt un sazīmēt! Tev patiešām nobeigums visam skaistajam gadam pavisam nav lāgs! :hang:
Ceru, ka ar remontiem veiksies labi un drīzumā atkal varēsim sekot jūsu piedzīvojumiem!!
Lai veicas! :prayer:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2639
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by vabole.lv » 16 Oct 2011 22:12

jei. beidzot viens glauns lasāmgabals iekš vabole.lv. paldies par stāstu!
nobeigums gan traks. bet, laikam esi pareizais cilvēks, jo jau pats saki -
busi nemirst!
:supz:
tā ir, ne visu var izmērīt ar loģikas un racionalitātes olekti,
tas, kas sirdij, tas atdzimst mūžīgi! veiksmi darbos!!!
vw typ1 '56 vw typ1 '67

arturs
foruma ģeds
Posts: 579
Joined: 09 Oct 2005 10:13
Location: Rīga

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by arturs » 18 Oct 2011 09:01

jā, nu šāds fināls tam labajam stāstam nebija gaidīts.

cik tagad nojaušu, tagad ir gaidāms fororeports par busa remontu.

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by Martins.Macs » 18 Oct 2011 20:25

Jaa, vasaras nobeigums galiigi nebija plaanots taads, bet shit happens..

Foto reportaaza buus, bet drosivien buus, bet ne aatraak kaa 2012. Pagaidaam buss ir kautcik cik sastuteets, lai vareetu braukaat. Taads kaartiigaaks remonts saaksies janvaarii.

Un liidz tam cerams buus gatavs otrs VW T3 ar 2.2 Subaru dzineeju.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

img
iesācējs
Posts: 2
Joined: 03 Mar 2011 13:19
Location: Rīga
Contact:

Re: VW T3 Westfalia 1983

Post by img » 26 Oct 2011 12:02

Martins.Macs wrote:
Vabole No5 wrote:Izskatās ka vieglas dienas tas dzelzītis nebija redzējis...Toties tagad gādīgās rokās... 8)
*
Varētu noderēt šis te http://www.justkampers.com/shop/t25?___store=type_25" onclick="window.open(this.href);return false;
Paldies, par adresi! :)
Ļoti labs projekts. :!:
Taisam dziļurbumus - artēziskos urbumus, Visā Latviajs teritorijā http://www.voda.lv Interesantas kazino spēles Book of ra un citas http://www.casinogames.lv

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests