T3 Westfalia aircooled 1981

t.i. lielajām vabolēm - vw busiņiem
User avatar
ivo
foruma ģeds
Posts: 624
Joined: 21 Aug 2007 11:15
Location: Pārdaugava

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by ivo » 11 May 2010 11:00

Ja nopietni, tad dod ziņu - man ir kontakts puišiem, kas šo darbu paveica, domāju, viņi ar prieku uzņemtos ko tādu paveikt :yawinkle:

Es ir šokā!!! Tiešām tas nāca negaidot! Bet rezultāts vnk. PERFEKTS!!! :jipii: P.s. Vai dārgs bija tas pasaciens?
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!

User avatar
jūdass
iesācējs
Posts: 47
Joined: 16 Nov 2009 19:21
Location: Bolderāja

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by jūdass » 11 May 2010 11:03

Iespaidīgi un smuki - man patīk :smile2:
Vaboles kārotājs =)

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 11 May 2010 11:17

ivo wrote:Es ir šokā!!! Tiešām tas nāca negaidot! Bet rezultāts vnk. PERFEKTS!!! :jipii: P.s. Vai dārgs bija tas pasaciens?
Komanda strādā mērķa un ideju, nevis naudas vārdā, attiecīgi, pasākums nebija dārgs, faktiski - krāsas + alus kaste + čipsi :). Citādi - četriem cilvēkiem tas prasīja 7 stundas, lai pabeigtu zīmējumu, ieskaitot logu un citu virsbūves elementu aizlīmēšanu.

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by PowerMeower » 11 May 2010 11:56

...alus kaste katram...? :smile4:

User avatar
Dzintars
rakstītājs
Posts: 224
Joined: 11 Mar 2008 23:11
Location: Rīga
Contact:

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by Dzintars » 11 May 2010 13:21

Ir ļoti labs. Te var vēl apskatīt Kiwie darbus. http://saim.deviantart.com/gallery/" onclick="window.open(this.href);return false;
vw vabole `68 vw buss `75

User avatar
Martins.Macs
centis
Posts: 78
Joined: 25 May 2009 22:55

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by Martins.Macs » 11 May 2010 14:59

Oi.. paarsteidzosi :) Effekts labs un uz paareejo fona tiesaam atskjirsies.

Skatoties taa uz prieksdienaam es pienjemu, ka te var buut divi scenaariiji - grafiti maakslinieki kljuust par pasaulesslaveniibaam un busa veertiiba eksplodee un pats braucamriiks nonaak maakslas muzejaa...

.. vai arii peec 100 gadiem kaads auto miilis seedees savaa garaazinjaa, kasiis nost kraasu un skjendeesies, ka auto sacukaats :)

Bet saa kaa taa - ir glauni! :supz:
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 11 May 2010 17:14

Ir jautājums - kādu laku labāk izmantot krāsas nostiprināšanai? Jau esmu iztērējis vairākas pūšamās "caparol" lakas uz ūdens bāzes, bet rezultāts neapmierina - laka ir par mīkstu, turklāt vietām reaģē ar krāsu, veidojot "zirnekļutīklu".

Varbūt ir kādi ieteikumi no pašu pieredzes?

Paldies!

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by armands » 11 May 2010 18:29

adventurer wrote:Ir jautājums - kādu laku labāk izmantot krāsas nostiprināšanai? Jau esmu iztērējis vairākas pūšamās "caparol" lakas uz ūdens bāzes, bet rezultāts neapmierina - laka ir par mīkstu, turklāt vietām reaģē ar krāsu, veidojot "zirnekļutīklu".

Varbūt ir kādi ieteikumi no pašu pieredzes?

Paldies!
Pirmkārt SUPER :!: :!: :!:
Otrkārt- vislabāk nopērc laku autokrāsu veikalā (manā uztverē-uz ūdens bāzes ir tikai s--i 8) ), laku tādu, kas nāk metāliskajām krāsām, divkomponentu ar cietinātāju. Visas tās, kas ir baloniņos, ŠĶĪST benzīnā arī nožuvušas.
Treškārt- riepas gan nevajadzēja krāsot-ir rūgta pieredze. Pēc tam izskatās briesmīgi. Var tak nopirkt gatavas iebortējamas baltās kantes. :yawinkle:
vabolis '68

banx
iesācējs
Posts: 45
Joined: 19 Aug 2009 09:36

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by banx » 12 May 2010 11:50

armands wrote:
adventurer wrote:Ir jautājums - kādu laku labāk izmantot krāsas nostiprināšanai? Jau esmu iztērējis vairākas pūšamās "caparol" lakas uz ūdens bāzes, bet rezultāts neapmierina - laka ir par mīkstu, turklāt vietām reaģē ar krāsu, veidojot "zirnekļutīklu".

Varbūt ir kādi ieteikumi no pašu pieredzes?

Paldies!
Pirmkārt SUPER :!: :!: :!:
Otrkārt- vislabāk nopērc laku autokrāsu veikalā (manā uztverē-uz ūdens bāzes ir tikai s--i 8) ), laku tādu, kas nāk metāliskajām krāsām, divkomponentu ar cietinātāju. Visas tās, kas ir baloniņos, ŠĶĪST benzīnā arī nožuvušas.
Treškārt- riepas gan nevajadzēja krāsot-ir rūgta pieredze. Pēc tam izskatās briesmīgi. Var tak nopirkt gatavas iebortējamas baltās kantes. :yawinkle:
Par to laku tiesi ta - mes busbusam to iegadajamies amerikas auto bode, Mezciema uz svara :D laikam 25 Ls /L bija,ta isti vairs neatceros.Busa krasojums un doma laba, pat dazi labi loti neatkarigi grafiti experti jau noverteja...esot piemers nakotnei,varot so to panemt...ir dazadi viedokli par dzelteno veidojumu prieksa.Bet tas nu ta ka kuram....Pec lakosanas gan bus pagruti ko pielabot.. :D Apsveicu ar uzmanibas parpilnibu no apkartejiem, gan pozitivu,gan dazreiz ari negativu(pasa pieredze).

User avatar
markins
foruma ģeds
Posts: 590
Joined: 17 Nov 2007 23:38

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by markins » 12 May 2010 19:33

ritttīgā uzdrīkstēšanās, trakajiem pieder pasaule , tā turēt :supz:
I am today:)

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 23 May 2010 21:45

Brīvdienas tika pavadītas, krāmējoties ar busu. Viss sākās ar tādu nevaingīgu vēlmi, kā nomainīt sānu paneļiem apšuvumu (pa 30 gadiem kontaktpapīrs vairs nespēj pretoties zemes pievilkšanas spēkam). Lai korekti tos aplīmētu, tos vajadzēja izņemt. Lai izņemtu sānu paneļus, vispirms nācās izjaukt dīvānu. Sakarā ar to, ka aplīmēt tika plānots arī skapīti pie griestiem, tas tika demontēts. Visbeidzot, lielo griestu plāksni arī vajadzēja aplīmēt. Kā izrādās, to tur 16 skrūves, no kurām 3 atrodas aiz drēbju skapja un plauktiem. Nācās demontēt arī griestu plauktu, jo tas stiprinās pie šī skapīša. Īsi sakot, bardaks pilnīgākais :muaha: Visās malās skrūves, skrūvītes, viena telpa mājā pārvērsta par glabātuvi, kur sanest visus šos interjera priekšmetus. Šobrīd salons ir daļēji salikts atpakaļ (izrādījās, izjaukt bija vieglāk), vēl jāsaliek dīvāns un sānu paneļi.

Nedaudz paniekojos ar rezerves daļām - beidzot ierindā atgriezās eļļas temperatūras devējs, nomainīju arī aizdedzes spoli (uzliku Pertronix), pie reizes arī rotoru, kuram jau bija krietni apsviluši kontakti, kā arī patīrīju kontaktus sadalītāja vāciņam. Padarbināju busu, lai pārbaudītu eļļas devēja rādījumu. Un šeit sākās dīvainības :shock: Pie gaisa temperatūras +25 grādi, motoram vajadzēja stundu, lai uzsiltu līdz temperatūrai nedaudz zem 100 grādiem, un temperatūra pārstāja kāpt... :supz:

Vēl stundu padarbinot dzinēju, eļļas temperatūra joprojām bija tāda pati. Sākumā nodomāju, ka vaina ir devējā, bet, atverot motora pārsegu nācās secināt, ka devējs nemelo - motors bija normāli uzsilis, bet nekādā ziņā ne pārkarsis (es zinu, kāds karstums ir tad, kad dzinējs pārsniedz 130 gŗādu atzīmi).

Tagad atliek jautājums, kas īsti notiek? Neviena no detaļām, ko mainīju, motora temperatūru droši vien tieši neietekmē...

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by PowerMeower » 23 May 2010 22:12

...varbūt beidzot jaunais temperatūras rādītājs sācis rādīt patieso ainu... :?
Starp citu, apdeguši kontakti arī var netieši ietekmēt motora darba temperatūru, padodot dzirksteli ne tā un ne tur... :opaa:

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 24 May 2010 09:33

Vabole No5 wrote:...varbūt beidzot jaunais temperatūras rādītājs sācis rādīt patieso ainu... :?
Starp citu, apdeguši kontakti arī var netieši ietekmēt motora darba temperatūru, padodot dzirksteli ne tā un ne tur... :opaa:
Starpība nav tikai devēja rādījumā - motora temperatūra arī reāli ir palikusi zemāka - atverot motora nodalījumu, arī pēc 2 stundām pretī nedvesa ierastā "cepešpanna" :lol:. Tiesa, dažu objektīvu iemeslu dēļ pārbaude notika, motoru darbinot ar gāzi...

Tagad vēl domāju - a man reāli tiešām vajag to extra oil cooleri likt... :roll:

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by PowerMeower » 24 May 2010 09:39

Kā sapratu, darbināšana notika pārsvarā sētā nekustot no vietas, uz ceļa slodzē bilde varētu būt cita...tukšgaitas darbināšana ar >3000rpm gaitā pāris stundas no vietas ,tomēr ir atšķirīgas pakāpes testi... :? 8)

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 25 May 2010 09:51

Šodien sanāca testa izbrauciens - 45 minūtes pa pilsētu, motora temperatūra svārstījās starp 80 un 90 grādiem, uz Salu tilta nokritās pat 70. Tiesa, laika apstākļi ir vēsi, kā arī, pateicoties lietum, sanāk braukt gandrīz ar ūdens dzesi :lol:.

Pārslēdzoties uz benzīnu, īsā laikā temperatūra uzkāpa līdz 100 grādiem tukšgaitā. Rezultātā ir divi secinājumi:

* Gāzes reduktors kā oil cooler strādā pat ļoti labi
* Eļļas radiators tāpat jāliek, jo, izbeidzoties gāzei karstā laikā var būt ļoti nopietnas problēmas

Citādi - rīt jau braucu pie Roberta, tiks uzlikts termostats un eļļas radiators, kā arī sarunāts kopumā paskatīties, kas būtu motoram darāms...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests