T3 Westfalia aircooled 1981

t.i. lielajām vabolēm - vw busiņiem
PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by PowerMeower » 28 Apr 2010 11:00

So Sorry, nekā personīga...! 8)
*
lai Tev veicas !

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 28 Apr 2010 11:34

Pēc sarunas ar Robertu viņš piedāvāja shēmu novienkāršot, respektīvi radiatoru ieslēgt nevis paralēli, bet ķēdē. Attiecīgi pagaidām domas par termostatu tiek atliktas uz kādu laiku.

Cita lieta, ka brīvā brīdī pamēģināšu nomodelēt pirmo shēmu, izmantojot akvārija sūkni + savienotājus un caurules, lai paskatītos, kā notiek šķidrumu apmaiņa sākotnējā variantā...
Attachments
shema2.png
shema2.png (7.04 KiB) Viewed 1384 times

arturs
foruma ģeds
Posts: 579
Joined: 09 Oct 2005 10:13
Location: Rīga

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by arturs » 28 Apr 2010 16:53

šitas man arī prātā ienāca, ko ieteica Roberts...

par šo visu pārbūvi - jāskatās lai nav pārāk sarežģīti, t.i. ja tev kaut kas notiek ārpus Latvijas, tad lai jebkurā vietā un jebkurā auto servisā var savest kārtībā. lai neveidojas situācija, ka būs specifiska pārbūve ar specifiskiem "komponentiem"..... tas ir no sērijas, kad kāds padomju laika kaktu auto elektro speciālists veic kādus elektro defektu novēršanu (ar savām pareizajām shēmām), un tad ir intresanti paklausīties ko par šo visu domā un saka normāls auto elektriķis......

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 06 May 2010 10:14

Jautājums zinātājiem - vai agrīnajiem (gaisa dzeses T3 busiem) plasmasas reste aizmugurē veic kādas citas, vai tikai dekoratīvās funkcijas? Ja to noņem nost, tur apakšā ir metāla restes, tādas pašas, kā T2 busiem.

No vienas puses gribētos plastmasas restes noņemt, jo tās ir sākušas plaisāt, kā arī starp tām un virsbūvi krājas ūdens, kas veicina koroziju. Restes ir pieskrūvētas pie virsbūves ar skrūvēm, neesmu pārliecināts, vai šī restu modifikācija vispār ir oriģināls, vai arī "šķūnings"... :roll: Ja to vienīgā funkcija ir dekoratīvā, labprāt no tām atbrīvotos.

Bildēs var redzēt busu ar un bez restēm...
Attachments
reste2.jpg
reste2.jpg (23.01 KiB) Viewed 1346 times
reste1.jpg
reste1.jpg (9.28 KiB) Viewed 1346 times

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 612
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by Aigars » 06 May 2010 10:58

nu tās plastmasas tiešām izskatās kā papildus ekstra gaisa tvērēji, jo t3 negaisiniekam tur ir lieli caurumi un tās plastmasas stiprinās spec paredzētās vietās .
noņem un paskaties kā motors uzvedīsies karsīs/nekarsīs, vai nekas nemanīsies, bet tikai gaitā loģisi :wink:
Image

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by armands » 07 May 2010 17:01

Būtībā viņām pamatā ir dekoratīva funkcija, un vēl lai stāvot lietus nelīst iekšā....... :smile2:
vabolis '68

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 10 May 2010 22:57

Busa pavasara pārvērtības jeb kažoka maiņa. No šīs dienas man tehniskajā pasē ir rakstīts "vairākkrāsu" 8)
Attachments
bilde5s.JPG
bilde5s.JPG (44.25 KiB) Viewed 1284 times
bilde6s.JPG
bilde6s.JPG (52.79 KiB) Viewed 1284 times
bilde4s.JPG
bilde4s.JPG (58.61 KiB) Viewed 1284 times

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by PowerMeower » 10 May 2010 23:29

....ceru, ka tās nav guaškrāsas... :shock:
*
Bet ja tā ir īsta, lakota aerogrāfija....tad ....cepuri nost!!!!!
kaut kas tāds vēl nekur nav redzēts!!!!!!!!!!
Apsveicu, visu cieņu par uzdrošināšanos ! :lol: :supz: :supz: :supz:

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 11 May 2010 00:05

Vabole No5 wrote:....ceru, ka tās nav guaškrāsas... :shock:
*
Bet ja tā ir īsta, lakota aerogrāfija....tad ....cepuri nost!!!!!
Ne gluži aerogrāfija, bet grafiti, manuprāt Latvijas labāku underground mākslinieku izpildījumā. Lakas kārta jau ir pūsta pēc tam. Šajā gadījumā jāsaka, ka visi mākslas darbi jāskatās no attāluma :lol:

Galvenā problēma šobrīd ir šādā paskatā braukāt pa Rīgas ielām. Labākā epizode bija krastmalā, kur apstājos uz gājēju pārejas, lai palaistu cilvekus, kuri, savukārt, paši apstājas uz pārejas, un sāka pētīt busiņu :lol:.

Bildē var redzēt uzklāšanas kvalitāti...
Attachments
tuvplans.JPG
tuvplans.JPG (50.67 KiB) Viewed 1275 times

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 11 May 2010 08:07

Nedaudz bildes no krāsošanas pasākuma Andrejsalā. Šeit ir reālās krāsas, jo bildēts ar profesionālo kameru. Ar savu ziepjutrauku krāsas man īsti parādīt nesanāca... :smile2:
Attachments
buss3.JPG
buss3.JPG (69.26 KiB) Viewed 1268 times
buss2.JPG
buss2.JPG (74.89 KiB) Viewed 1268 times
buss1.JPG
buss1.JPG (70.93 KiB) Viewed 1268 times

User avatar
Jānis un Edgars
foruma ģeds
Posts: 606
Joined: 27 Sep 2005 14:00
Location: Rīga

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by Jānis un Edgars » 11 May 2010 09:03

Šitādu sižeta pavērsienu gan nebiju gaidījis! :shock: Rezultāts priecē! 8)

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2639
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by vabole.lv » 11 May 2010 09:35

labais :supz:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by PowerMeower » 11 May 2010 09:43

...ja noliek turpat pie bildē redzamās blakus sienas...auto pazūd...kļūst par sienas grafiti sastāvdaļu...!
*
Bet ,taisnību sakot,
šis jau ir OTRAIS grafiti bus Rīgā , tas pirmais( T2 ) jau ir redzams forumā 'redzēc/satikc' sadaļā...dzeltenzaļos toņos...bettomēr PIRMAIS kā T3ais
tāda lipīga, bet forša, tendence, kā izaicinājums gludajiem spožajiem pulētajiem...snobiskajiem MB un BMW...
Colour Your Life !! :lol:
*
...uzprasās pilnīgi , šādi pārformēt O'Kartes Intas auto - tā kā kaut kas tur virsū mālēts jau ir, bet derētu mūsdienīgāk atsvaidzināt...! būtu PIRMĀ grafiti beetle ... :? 8)
*
*
...un tagad visas tās problēmas, ko apskatīji iepriekš, kļūst zemākšķirīgas un atkāpjas citā plānā - tagad krāsojums ir galvenais busa trumpis, dēļ kā buss var pat nebraukt nemaz, tikai skaisti stāvēt , lai visi to var aplūkot...vai arī kustēties apskatāmā mazātrumā, uz nākamo apbrīnošanas punktu
praktiski, gaitas īpašības,degviela vai nedegviela, patēriņš, aukstums vai siltums u.c. ...tas vairs nav svarīgi -
"bildei"to visu nevajag...bilde vienkārši IR un plaši eksponējas citiem... :lol:
Last edited by PowerMeower on 11 May 2010 09:58, edited 1 time in total.

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 11 May 2010 09:58

Vabole No5 wrote: ...uzprasās pilnīgi , šādi pārformēt O'Kartes Intas auto - tā kā kaut kas tur virsū mālēts jau ir, bet derētu mūsdienīgāk atsvaidzināt...! būtu PIRMĀ grafiti beetle ... :? 8)
Ja nopietni, tad dod ziņu - man ir kontakts puišiem, kas šo darbu paveica, domāju, viņi ar prieku uzņemtos ko tādu paveikt :yawinkle:

User avatar
adventurer
rakstītājs
Posts: 166
Joined: 21 Sep 2009 14:43

Re: T3 Westfalia aircooled 1981

Post by adventurer » 11 May 2010 09:58

Jānis un Edgars wrote:Šitādu sižeta pavērsienu gan nebiju gaidījis! :shock: Rezultāts priecē! 8)
Diemžēl tieši šī iemesla dēļ uz tēju tā arī nesanāca atbraukt... :(

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest