CT , CU , CJ

t.i. lielajām vabolēm - vw busiņiem
Post Reply
PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

CT , CU , CJ

Post by PowerMeower » 29 Oct 2009 14:12

Visi busu motori - bet ar ko atšķiras???
Laikam CT ir 1600ccm ... bet tie pārējie???
Nācies sastapties ar CU un CJ kā 2000ccm motoriem - tilpums kopējs, bet kur ir atšķirības...??? :shock:
Katalogos vienas un tās pašas detaļas škirojas atsevišķi CU un atsevišķi CJ...
Vai kāds var saprātīgi, tautas valodā paskaidrot šīs kopības un atšķirības?? 8)

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2639
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: CT , CU , CJ

Post by vabole.lv » 29 Oct 2009 14:39

starp CU un CJ tok nevar saprast, kur ir šķirba, bet CT kā jau rakstīji - 1600cc

CT 37 Kw 50 cv. 1584cc 5/79 > 12/82
CU 51 Kw 70 cv. 1970cc 5/79 > 12/82
CV 51 Kw 70 cv. 1970cc 5/79 > 12/82

http://www.magomaggiolino.it/NUMERI%20MOTORI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: CT , CU , CJ

Post by PowerMeower » 29 Oct 2009 16:37

Parakājos pa forumiem - tur saka , ka CU un CJ atšķiras ar izplūdes kolektora formu un cietajiem vai hidrauliskajiem bīdstieņu plunžeriem...
Vai tas nez ir viss vai vēl kaut kur kaut kas...?
Varbūt busisti var ko pateikt... :shock:

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 612
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: CT , CU , CJ

Post by Aigars » 29 Oct 2009 17:20

Ja pareizi atceros tad cu bija t3 motors ka Letiņam, cj ir man , atšķiras ar dzesēšanu un apkārtējiem dzelžiem, par iekšām nezinu, vienīgi to, ka tiem cu ir vēl lielākas problēmas kā cj un ka vienam no otra nekas neder pa lielam..
Image

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: CT , CU , CJ

Post by PowerMeower » 29 Oct 2009 17:39

...tāpēc man jau liekas ,ka šo visādu problēmu dēļ veči labāk taisa lielākas kubatūras motorus no AS41 blokiem (STD 1600ccm vaboļmotoriem), nekā liek iekšā oriģinālos 2000ccm CU un CJ...
Neviens kaut cik pazīstamāks un pieredzējušāks pasaules motorbūvētājs īpaši neaizraujas ar lielajiem dzelžiem, bet borē augšā mazos...pat priekš draga...un ar turbo...
Izņemot dažus speciālistus, kas no lielā 2.0 iztaisa eksemplāru uz līdz pat 2.8... bet ar to tikai zīmēties - ilgi un tālu nav paredzēts braukt...
vai arī es maldos... :? :shock: 8)

Style
iesācējs
Posts: 9
Joined: 16 Oct 2008 11:12
Location: Tallinn
Contact:

Re: CT , CU , CJ

Post by Style » 29 Jan 2010 01:23

CU - karburatora model no T3
CV - inžektora model T3
CJ - inžektora model no T2

Atvainot man latviešu
BBT preces no Igaunija - pbpood.ee

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: CT , CU , CJ

Post by PowerMeower » 29 Jan 2010 09:41

..BUS LAB'I... :lol:
...merci... 8)

man jau franču ar nav zinams...

Style
iesācējs
Posts: 9
Joined: 16 Oct 2008 11:12
Location: Tallinn
Contact:

Re: CT , CU , CJ

Post by Style » 29 Jan 2010 10:56

Sorry, my fault...
CJ ir karburatora ari, inžektora ir GE/GD (T2 models)
BBT preces no Igaunija - pbpood.ee

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest