busa reports

t.i. lielajām vabolēm - vw busiņiem
User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2639
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: busa reports

Post by vabole.lv » 07 Nov 2008 10:55

nu tā.... tā kā nākamajā volksworldā (līdz mums vēl nav atnācis, bet es jau iečekoju online) būs par vienu ļoooooooti skaistu split busu, kas ir custom made - pick up + panel van (kā volksworld ņirgājās - sanācis vai nu pick van vai panel up :D) , ta nu sadomājās, ka manam busiņam atkal kas jāpadara.
split-bus.jpg
split-bus.jpg (62.55 KiB) Viewed 2966 times
te nu radās jautājums - tā kā man priekšējā piekare tāpat jātaisa (stūres pirksti saliekti, stūres mehānisms viss notecējis ar eļļu, stūrei ir pamatīgs brīvgājiens) un piedevām ir piegriezies, ka stūres stienis tiek atdauzīts uz katru otro guļošo policistu, ta radās doma par rack and pinion, ko piedāvā creatvie engineering. jautājums.... ko par to teiks tehniskā apskate???? no vienas puses..... pārbūve, no otras - tā kā man ir vienīgais splits latvijā - vai ta kāds zin kā jāizskatās splita stūres mehānismam :roll:
rack_and_pinion.jpg
rack_and_pinion.jpg (54.15 KiB) Viewed 2966 times
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2639
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: busa reports

Post by vabole.lv » 18 Apr 2010 12:34

khmmmm... vēršos pie ekspertiem - neviens nav uzdūries grāmatai / bildei / literatūrai -
KĀ IZSKATĀS T1 BUSA ROKAS BREMZES SISTĒMA????
izmeklēju thesamba.com krustu šķērsu un tāpat neko neatradu :(

Image

pat šinī cutaway skatā neko nevar saprast....
mr. california tā padarīšana ir noamputēta. nu un tagad ir vēlme visu sapirkt un salikt, lai ar maiju jau kruīzētu ielās, bet skuju... nezinu jau nemaz ko vajag.... visos veikalos, kur ir diagrammas, tur tiek parādīta bremžu sistēma bez rocenes. a tā jau ta man funkcionē....
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: busa reports

Post by Undis » 18 Apr 2010 13:46

Ar busu šitik intīmi neesmu pazīstams. Varbūt iemet jautājumu Sambā???
Es nezinu vai pirmajiem splitbusiem uzreiz jau bija hidraulika? Varētu būt ka rocene ir kombinācijā stienis ar trosēm. Pemēram manai vabolei ir stienis kas iet no sviras uz priekšu lidz pat priekšējam tiltam, un tad troses cauri visai mašīnai līdz azmugures riteņiem (šī sistēma beidzās '55 gada jūlijā - pārpalikums no mehanisko darba bremžu laikiem).
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2639
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: busa reports

Post by vabole.lv » 16 Jul 2010 12:36

buss no POfigista pārvērties par eXtra Bed

Image
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: busa reports

Post by PowerMeower » 16 Jul 2010 12:43

...PO izdevās saglabāt...?
*
vai ta šis pats ripos uz pietiekami tālo promzemi ?...netiks transportēts ?!? :shock:

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2639
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: busa reports

Post by vabole.lv » 16 Jul 2010 13:01

līdz lībekai peldēs, tālāk ripos. PO vēl gadu ir mans.... tā kā gribētāji vēl var stāties rindā :)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: busa reports

Post by PowerMeower » 16 Jul 2010 13:57

līdz lībekai peldēs, tālāk ripos
..nu ...pa Vāczemes labajiem ceļiem....bet , vienalga, krietns gabals...bet es zinu - šis izturēs !

PO vēl gadu ir mans.... tā kā gribētāji vēl var stāties rindā
...uzliec salātiņam...šis vienīgais, nabadziņs , ir nePO palicis... :?

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: busa reports

Post by PowerMeower » 14 Sep 2010 14:43

Veids kā izmantot bez motora, bez papīriem, bez visa kā cita palikušās busu virsbūves...

Image

izskatās tīri tā nekas, un visai ērti,
...bet īsti tomēr nesaprotu, kāpēc nevar gulēt Tai pat busā , ar ko tiek vilkts Šis te ...
sanāk tāds double camping...
Vai arī -
šādu te māju velk single cab , vai DoKa, tāds kurā nav iespējams pārnakšņot vai nu nemaz , vai arī bez jebkāda komforta - apmešanās vietā nokabina nost ,un pats vilcējs mierīgi vazājas riņķī pa tuvāko apkārtni...parādes braucienos, tūrisma , apskates maršrutos u.c. ... 8)

User avatar
maris
iesācējs
Posts: 39
Joined: 15 Jan 2010 10:33
Location: Valmiera

Re: busa reports

Post by maris » 15 Sep 2010 17:01

Man līdz šim jau dažreiz ir uzmākušās līdzīgas domas par šādām "oriģinālām" piekabēm :smile4:
Bet laikam jau mūsu valstī tādu ir diezgan nereāli piereģistrēt!? :( Neskaitot veidu, kad jāatdot kaudze naudas projektam, uc. birokrātijas procedūrām.


Varētu mēģināt izveido kaut ko no manas donor-dokas! šitais varētu būt reālāk, tik jādabū dokumenti pašizgatavotai piekabei.
Attachments
hocken95_01_03_400.jpg
hocken95_01_03_400.jpg (28.08 KiB) Viewed 2527 times

User avatar
maris
iesācējs
Posts: 39
Joined: 15 Jan 2010 10:33
Location: Valmiera

Re: busa reports

Post by maris » 15 Sep 2010 17:06

Un tāds naivs sapnītis par savu kemperi :D
Attachments
Doka camper 01.jpg
Doka camper 01.jpg (46.91 KiB) Viewed 2526 times

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: busa reports

Post by armands » 16 Sep 2010 10:26

maris wrote:Varētu mēģināt izveido kaut ko no manas donor-dokas! šitais varētu būt reālāk, tik jādabū dokumenti pašizgatavotai piekabei.
Tikai tādai, kas nav uz apskati vilkta vai pārrakstīta vismaz 4-5 gadus . Pretējā gadijumā tur jau ir bildes, un viņa nu nemaz tāda neizskatīsies. Jāvelk atrādīt jau šitāda.......
vabolis '68

User avatar
maris
iesācējs
Posts: 39
Joined: 15 Jan 2010 10:33
Location: Valmiera

Re: busa reports

Post by maris » 16 Sep 2010 10:38

armands wrote:
maris wrote:Varētu mēģināt izveido kaut ko no manas donor-dokas! šitais varētu būt reālāk, tik jādabū dokumenti pašizgatavotai piekabei.
Tikai tādai, kas nav uz apskati vilkta vai pārrakstīta vismaz 4-5 gadus . Pretējā gadijumā tur jau ir bildes, un viņa nu nemaz tāda neizskatīsies. Jāvelk atrādīt jau šitāda.......
Un tas to visu vēl vairāk sarežģī :(

User avatar
Reinis
rakstītājs
Posts: 115
Joined: 07 Jul 2009 01:33
Location: LV-1048
Contact:

Re: busa reports

Post by Reinis » 17 Sep 2010 21:27

Man te viens biedrs reiz skaidroja, ka vajagot vienkārši sagādāt piekabi, uz kuras to virsbūvi uzcelt virsū, galvenais, lai no oriģinālās piekabes tas rāmis ar numuru paliek. Tā virsbūve jau var būt vnk pastāvīga krava ar lukturiem... :mrgreen:
Image

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: busa reports

Post by armands » 18 Sep 2010 15:00

Reinis wrote:Man te viens biedrs reiz skaidroja, ka vajagot vienkārši sagādāt piekabi, uz kuras to virsbūvi uzcelt virsū, galvenais, lai no oriģinālās piekabes tas rāmis ar numuru paliek. Tā virsbūve jau var būt vnk pastāvīga krava ar lukturiem... :mrgreen:
Ja piekabei ir konkrēta marka un modelis, tad viņai arī ir jāizskatās tā kā izskatās konkrētā marka un modelis. Bez tam viņa parasti ir reģistrēta kā "kravas kaste" attiecīgi cieta būda viņa nevar būt (tikai ar mīksto tentu). Ja ir būda, tad jābūt "kravas furgons", vai "dzīvojamais", vai "virtuve". Protams, var tai kravas kastei likt virsū ko tu gribi- tipa kravu, bet uz apskati ir jābūt oriģināla paskata kastei. Un arī dažs labs policists var mēģināt piesieties uz ceļa. Ja ir "pašizgatavota" tad reģistrā jābūt bildēm un izmēriem, sakabes konstrukcijai, asu skaitam, bremzes (ir- nav, kādas), krāsa.

Bet "pastāvīga krava ar lukturiem" saucas - "izmainīta konstrukcija"........ :smile2: :smile2:
vabolis '68

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: busa reports

Post by armands » 18 Sep 2010 15:04

Starp citu, jautājums MK1 Golfistiem: "KĀPĒC UZ SLOKAS IELAS PIE NOMETŅU IELAS KRUSTOJUMA STĀV PAMESTS SADAUZĪŠANAI JETTA1 AUTOMBĪLIS :?: :?: :?: :?: :?: Logs jau ir izsists, vaki vaļā....... :evil:
vabolis '68

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests