yellow

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 22 Apr 2009 11:08

Ieskaties JE87 vabolei azotē - tur viss ir redzams..
Šī sešizvadu kaste stiprinās tieši tai pašā apvidū, bet zemāk un pie sienas - ventilācija no vārstu vākiem pa aizmuguri kā apakšējā arī pienāk... 8)
No centra (tev vēl nav) un ieliešanas cauruma iet uz vidējiem, bet augšējiem uzliek mazos gaisa filtriņus...

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 27 Apr 2009 14:09

yeah! labs tas darbiņš, kas padarīts... dzeltenais rullē. un rullē labi. tikai dēļ tā, ka šī bija marijas pirmā reize uz dragrace strīpas un sekojošas saminstināšanās startā, raimonds ar pumpaino vaboli finišēja pirmais. būtu finišs kādus 100 metrus tālāk... he, he.... dzeltenais jau smuki pievilka klāt ;)

te nu ir rezultāts:

Image

Image

padarīto darbu saraksts:
- jauns jumts (saplaisājušā vinila vietā smuks melns sonnenland audums), kas spārda pakaļu
- nomainīti visi 4 spārni. krāsa gan biki atšķiras (jauns ir jauns), bet tā kā nākošgad paredzēts pārkrāsot arī pašu vaboles korpusu, tad šo vienu vaboļsezonu uz to var bik acis pievērt
- restaurēts motorītis. pat ne restaurēts. varētu teikt... savākts. notīrīts un samīļots.

tā kā viss tapa steigā (pēdējās dienas pat pa naktīm), lai tik dragreisā būtu, ko atrādīt, tad tā ar neviena bilde ar dzelzi nav uztaisījusies (bet gan jau būs) ;) tā kā jāiztiek ar aprakstu vien:
- notīrīts un sakopts oriģinālais 1584 cc bloks
- pārkrāsoti visi nosegdzelži
- jauns doghouse, lai draudzētos ar weberīšiem
- un protams paši wēberīši - EMPI twin 40HPMX kit (aizgāja uz urrā tādi kā bija - out of box)
- jauns sporta izpūtējs ar zirnekli Tip GT
- BMD belt pulley kit
- bosch distributor black (stilam)
- svečvadi yellow (stilam)

nākotnes lietas:
- weberu regulēšana un dino tests (sarunāts uz maija beigām)
- virsbūves krāsošana
- jauna grīda un support rails
- oil breather box (jāsamaina te ar ozolu) jo esošais CB performance breather tower nederēja :(

nu apmēram tā. liekas, ka maria ir laimīga
un es ar smaidīgs ;)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: yellow

Post by Undis » 27 Apr 2009 15:00

Man bija iespēja īsi apskatīt jauno jumtu dabā… vareni smuks, un cepuri nost Letiņam par padarīto darbu! VW kabrio jumts ir nopietna un serežğīta lieta.

Un motorītis arī pa skaisto! MBD siksna ir “sexy” !!!
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
maria
centis
Posts: 88
Joined: 08 Jul 2008 02:52
Location: Planet: Earth

Re: yellow

Post by maria » 27 Apr 2009 15:53

YEAH :jipii:
paldies, paldies, paldies...
un iipash paldies veel:
-lieliskajam virietim vabole.lv, kas izradas ar visu pats mak tikt galaa un esmu ditki lepna par vinju
-kaa pats izteicas - tehniskajam atbalstam :) - Armandam. Un paldies Ivetai par viriesha aizdoshanu
-letinjam, par savu roku maakslu
-Kristianam par aizdotajaam detaljaam un moralo atbalstu
-un visiem citiem, kas ar vai bez manas zinasanas ir labu vardu aizlikusi vai citu detalu iemainijusi, kaa piemeram Busu Janis un Fiskars, utt uc etc :yawinkle:
-veel es gribetu pateikties saviem vecaakiem, iipashi mammai un teetim :lol:

PAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldies :cmok:
Air cooled hippy !!!

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 28 Oct 2009 14:53

2009/10 gada ziemas remontsezonu paziņoju par atklātu!!! yellow motors stāv vienā stūrī, kāmēr pats yellow otrā stūrī :) ar kaut ko jau jāsāk :muaha:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 28 Oct 2009 15:32

Kāpēc?
Bija skaists un gāja labi... :shock:

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 28 Oct 2009 16:19

Vabole No5 wrote:Kāpēc?
Bija skaists un gāja labi... :shock:
atdod motora likšanai mazo pirkstiņu, aber viņa paņem visu roku :muaha:
pēc pārrunām gan ar zviedru motorbūves vīriņu un citiem motorspeciem un pēc cītīgas literatūras studēšanas tapa skaidrs, ka šoziem jāpanāk cits tilpums, citas galvas, savādāki kolektori utt.
nu tāds mini apgreids. un tad nu gan ar šo dzinēju būs miers, ķersimies pie nākamā 8)
abet skaistums nekur nepazudīs. gan dzeltenie svečvadi un citi smukie pribambasiņi paliks
mainīsies jau tikai uz aci neredzamā daļa ;)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Guntars
foruma ģeds
Posts: 291
Joined: 12 Sep 2007 21:17
Location: Rīga

Re: yellow

Post by Guntars » 29 Oct 2009 22:09

Tad jau spriežot pēc visa lasītā, ar orģinālo 1.6l dzinēju par Weberiem nav ko sapņot kamēr neesi pacēlis kubatūru, tobiš likt jau var, bet benzīna kapsēta... :hang:

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 29 Oct 2009 22:20

Nav tik traki - ir jau dīzes ar ko piegriezt to nerentablo apetīti...bet...
tas Weberu uzliciens kā tāds ,ir tikai VIENS solis pretī ātrajai un spēcīgajai nākotnei !
Priekš kam tad vispār tērēties, ja domā ar 6l/100km var ripuļus uz asfalta griezt...
Gribi jaudu - dod ēst motoram...un tie Weberi arī dod...bet jābaro dīzēti/duozēti, lai neaizrijas...jo tad sanāk tikai caureja vai aizcietējums... :lol: :lol:
*
Degvielas daudzums apm paliek tas pats, tikai tiek precīzāk sadalīts un ceļš līdz sadegšanai arī īsāks - tā kā ...sanāk kapsēta , bet ar ar pašiestādītu sētiņu... 8)

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 30 Oct 2009 09:35

Guntars wrote:Tad jau spriežot pēc visa lasītā, ar orģinālo 1.6l dzinēju par Weberiem nav ko sapņot kamēr neesi pacēlis kubatūru, tobiš likt jau var, bet benzīna kapsēta... :hang:
tas jau atkarīgs kādus vēberus tu paņem. cik zinu gan viziņš, gan busu jānis brauc ar 36ajiem wēberiem, kas uz 1.6 ir kāreiz pareizais. es jau priekš yellow sadabūju 40os, jo tos varēja dabūt pat lētāk nekā mazos. a 40ajiem engine range ir 1600-2000 cc. nu i tagad viņi ir pārāk barojoši priekš tā mazā tilpuma. un pēc viena gada, kas pavadīts engine range apakšdaļā, ir doma par engine range augšgalu :muaha: kā jau teica zviedrijā satiktais motorvīriņš (kas būvē dragrace vaboles) - viss karburatora sets funkcionē uz urrā, tik tam nabaga vēderam barība par treknu. jāmaina tilpums, jāmaina galvas, jāuzgriež kompresija.... un aiziet - kā saka, osti dūmus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 30 Oct 2009 10:49

Ķēde sanāk diezgan gara - ne tikai lielāks tilpums un lielāka kompresijas pakāpe - galvas ar iepl vārstiem pēc karburatora izmēra ( tb vismaz 40mm), izpūtējtrubas arī tāpat - +/- 40mm līdz pašam galam ; ja gadījumā liek citu sadali, tad jāparēķina lai vārsti nemetas pret virzuļiem kompresijas pakāpi izvēloties (īsā gājiena dēļ STD vārstu atsperu maiņa obligāta!)... bet arī lai neizšauj sveces vai nenodedzina vārstus ( jo augstāka kompresijas pakāpe, jo augstāka cipara benzīns!); papildus karstumam cilindros seko papildus eļļas dzesēšana un papildus eļļas tilpums, kas būtu noteikti jāfiltrē ar eļļas filtru - sietiņš šeit ir par nīkulīgu ; standarta benzīna sūknis var izrādīties par vārgu un nedrošu ( 40gadu veca tehnoloģija!karst,puto, štoks dilst) šim upgreidam; ceļoties motora kopējiem max apgriezieniem kartera ventilācija sāk palikt nopietna vajadzība ; dzirkstelei cilindros būtu jābūt spējīgai sadedzināt visu un vienmēr, pie jebkuriem apgriezieniem un īstajā brīdī... Un tas viss no sa(no)balansētām detaļām , kas spēj izturēt šo nestandarta karstumu , slodzi un apgriezienus !!! Un plus vēl mēraparāti panelī, kuri palīdzēs kontrolēt pašbūvēto monstru, lai tas nenobeidz pats sevi... Plus sajūgs, kas nekad neizslīdēs...pusasis, ko nevarēs viegli "nogriezt"...starteris, kas spēs iegriezt šo augstās kompresijas motoru...
Uf, darba būs daudz tev...
Lai veicas!! 8)

User avatar
Dzintars
rakstītājs
Posts: 224
Joined: 11 Mar 2008 23:11
Location: Rīga
Contact:

Re: yellow

Post by Dzintars » 30 Oct 2009 19:59

Vabole No5 wrote:Ķēde sanāk diezgan gara - ne tikai lielāks tilpums un lielāka kompresijas pakāpe - galvas ar iepl vārstiem pēc karburatora izmēra ( tb vismaz 40mm), izpūtējtrubas arī tāpat - +/- 40mm līdz pašam galam ; ja gadījumā liek citu sadali, tad jāparēķina lai vārsti nemetas pret virzuļiem kompresijas pakāpi izvēloties (īsā gājiena dēļ STD vārstu atsperu maiņa obligāta!)... bet arī lai neizšauj sveces vai nenodedzina vārstus ( jo augstāka kompresijas pakāpe, jo augstāka cipara benzīns!); papildus karstumam cilindros seko papildus eļļas dzesēšana un papildus eļļas tilpums, kas būtu noteikti jāfiltrē ar eļļas filtru - sietiņš šeit ir par nīkulīgu ; standarta benzīna sūknis var izrādīties par vārgu un nedrošu ( 40gadu veca tehnoloģija!karst,puto, štoks dilst) šim upgreidam; ceļoties motora kopējiem max apgriezieniem kartera ventilācija sāk palikt nopietna vajadzība ; dzirkstelei cilindros būtu jābūt spējīgai sadedzināt visu un vienmēr, pie jebkuriem apgriezieniem un īstajā brīdī... Un tas viss no sa(no)balansētām detaļām , kas spēj izturēt šo nestandarta karstumu , slodzi un apgriezienus !!! Un plus vēl mēraparāti panelī, kuri palīdzēs kontrolēt pašbūvēto monstru, lai tas nenobeidz pats sevi... Plus sajūgs, kas nekad neizslīdēs...pusasis, ko nevarēs viegli "nogriezt"...starteris, kas spēs iegriezt šo augstās kompresijas motoru...
Uf, darba būs daudz tev...
Lai veicas!! 8)
Ja tik nopietni grib skrūvēt tad manšķiet labāk nopirkt jau gatavu un saregulētu high performance motoru. Lētāk būs noteikti un arī galvassāpes mazāk. Tas protams nav variants, ja skrūvēt patīk labāk nekā braukt kas protams nav nekas nosodāms :)
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=371880" onclick="window.open(this.href);return false;

Reku nejauši atradu - speciāli Pēterim: http://www2.cip1.com/PhotoGallery.asp?P ... 21-0526-01" onclick="window.open(this.href);return false;
No kautkā taču jāsāk :D
vw vabole `68 vw buss `75

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 31 Oct 2009 13:30

Dzintars wrote:Reku nejauši atradu - speciāli Pēterim: http://www2.cip1.com/PhotoGallery.asp?P ... 21-0526-01" onclick="window.open(this.href);return false;
No kautkā taču jāsāk :D
yeah! šitas ir japasūta ;) tad man garāžā būs mega daudz pār_asti_nepārlekto lietu - judson emblēma, bet paša judson nav, stāv super duper riepas, bet disku viņām vēl nav, stāv ātrā kārba, bet motora priekš viņas vēl nav, stāv..... ai, garš saraksts sanāk, bet nu... nekur jau nav jāsteidzās :D
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 09 Jun 2010 22:54

nomainītas dīzes, saregulēts, iet lopā (uzzīmēju andrejsalā saulīti) un pats galvenais -
NERAUSTĀS, kad negaidīti nomauc pedāli līdz grīdai! atliek tik noskaidrot cik tagad būs patēriņš!
un tālāk jau lai stāsta īpašniece :yawinkle:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 09 Jun 2010 23:21

Nu re, beidzot arī saulīte tavā sētā...! 8)
Apsveicu!!! :lol:

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest