yellow

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 30 Jan 2009 14:46

atkal jauka diena. volkswarenhaus.de atsūtīja yellow spārnus, bet john maher racing - gaidīto performance cd. yeah!!! viens sūtījums jāved krāsoties, otrs - pa vakariem jāizstudē :)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 30 Jan 2009 15:50

Hoffmans ir atnācis...
Aizm loga gumiju arī var dabūt... 8)

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 30 Jan 2009 15:55

jāsaka letiņa un co. vārdiem:
PASKATIES CIK SKAISTI!!! :supz:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

Letiņš
centis
Posts: 84
Joined: 16 Aug 2006 18:37

Re: yellow

Post by Letiņš » 02 Feb 2009 18:48

jeee :supz:
Born to be wild

BlondBug
foruma ģeds
Posts: 553
Joined: 21 Feb 2008 22:34
Location: Rīga

Re: yellow

Post by BlondBug » 02 Feb 2009 20:47

Letiņš wrote:jeee :supz:
Tas tiešām ir Jeeee - Letiņš Onlinā !!!Vadu otrā gālā , displejā sānā ... :drinkers:
BlondBug

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 11 Feb 2009 13:10

nu beidzot atkal patrāpījās viena ražena diena andrejsalā. motors aplasīts teju līdz blokam. palikušas galvas un cilindri, bet tos ņemšu nost tikai tad, kad ieradīsies motora blīvju komplekts. šai sakarā arī pirmais jautājums - vai vajag un ja vajag, tad zem kurām blīvēm un ko likt? a la hermētiķus utt.? jeb jaunas blīves ir jaunas un neko papildus smērēt nevajag?

patreiz tas viss izskatās šitā:

Image

nojaucot motoru atklājās, ka eļļas dzesētājs - doghouse - kāreiz ir motora tīrākā vieta. sauss un spīdīgs. tā ka prieks skatīties. ķēdes vājākais posms ir benzīnsūknis. kā noņēmu, tā melna eļļa pludot vien aizpludoja. te nu arī jautājums - blīve nāk uz šitā melnā plastmasas ķupsika jeb arī šitā melnā plastmasa ir jāampūtē?

Image

līdz pilnīgi tīram motoram mazliet pietrūkst. ja arī pat nikni ierūsējušie siltummaiņi pēc ilgākas mērcēšanas wd40 padevās, tad viena no cilindru nosegbleķa skrūvēm ir tā kā iecementēta. nu ņe po čom. piedevām izskatās, ka kādreiz kāds ir mēģinājis kaut ko te derēt, jo uz bleķa ir 2 pamatīgas plaisas - pie skrūves stiprinājuma un pārplēsts starp vertikālo sieniņu un horiz. plakni. grrrrr..... toč ne vienam nav lieks šis dzelzis aizķēries? :roll: plz, plz, plz :smile5: it kā jau var metināt, bet... uz tik plāna bleķīša tā būs baisa pi...ās

Image

njā... un vēl jautājums - kā dabūt nost termostatu. armands mani konsultēja pa telefonu, bet... tā nu man ar neizdevās. tiesa doghouse nojaukšanai tas netraucēja. dabūju nost otrā galā, bet termostats tā ar karājās....

Image

otrā galā šams ir iespīlēts iekš klapītēm, kas regulē gaisa plūsmu. tur it kā ir stīpiņa i galu varētu noraut. bet vai tiešām nav vienkāršāks veids kā sāmo nomakarēt???

Image

njā.. vēl viena lieta, kas nenāk nost - crankshaft pulley. tur tak nav nekādu viltību??? es ieliku skrūvgriezi starp škivaku un motora bloku i ņēmos ar visu spēku griezt.... rezultāts - saliekts skrūvgriezis, bet škivoks kā stāv, tā stāv. kādas ir jūsu receptes????

Image

nākamā problēmvieta. var jau būt ka arī skrūvējās viegli, bet.... man nav tāda izmēra atslēgas.... kāds negrib uz vienu vakaru aizsist??? nedomāju, ka tas ir bieži lietojams izmērs....

Image

un final jautājums - pulverkrāsa un siltummaiņi? kādam ir pieredze??? zinu, ka parastā (karstumizturīgā) krāsa nodeg pāris menešu laikā. vai pulverkrāsa turēsies??? jebšu vispār nekrāsot???

Image

nu tas apmēram viss uz doto brīdi! stay tuned for more!!!
:supz:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: yellow

Post by armands » 11 Feb 2009 13:24

vabole.lv wrote:nojaucot motoru atklājās, ka eļļas dzesētājs - doghouse - kāreiz ir motora tīrākā vieta. sauss un spīdīgs. tā ka prieks skatīties. ķēdes vājākais posms ir benzīnsūknis. kā noņēmu, tā melna eļļa pludot vien aizpludoja. te nu arī jautājums - blīve nāk uz šitā melnā plastmasas ķupsika jeb arī šitā melnā plastmasa ir jāampūtē?

njā... un vēl jautājums - kā dabūt nost termostatu. armands mani konsultēja pa telefonu, bet... tā nu man ar neizdevās. tiesa doghouse nojaukšanai tas netraucēja. dabūju nost otrā galā, bet termostats tā ar karājās....

njā.. vēl viena lieta, kas nenāk nost - crankshaft pulley. tur tak nav nekādu viltību??? es ieliku skrūvgriezi starp škivaku un motora bloku i ņēmos ar visu spēku griezt.... rezultāts - saliekts skrūvgriezis, bet škivoks kā stāv, tā stāv. kādas ir jūsu receptes????

nākamā problēmvieta. var jau būt ka arī skrūvējās viegli, bet.... man nav tāda izmēra atslēgas.... kāds negrib uz vienu vakaru aizsist??? nedomāju, ka tas ir bieži lietojams izmērs....
Nu tad no otra gala:
Atslēga uz ventilatora ir tāda pati, kā pak. riteņiem lielā vidū vai arī spararatam (viss viens)- varu iedot.
Lai atskrūvētu skriemeli, labāk(vieglāk) nostopēt spararatu, bet vispār nāk vaļā diezgan viegli. :?
Tai tievajai asītei IR jāskrūvējas ārā no termostata gala- jāpietur ar plaķenēm, un jāgriež termostats.
Blīve ir virs un zem tā melnā plastmasa, kas zem sūkņa. Jāvelk ārā, BET ĻOOOOTI uzmanīgi. Viņš mēdz salūzt.
Tajās vietās, kur ir gumijas blīves, smērēt neko nevajag. Uz papīra blīvēm var drusku uzsmērēt hermētiķi- tā teikt, pilnākai pārliecībai.....
vabolis '68

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 11 Feb 2009 13:43

vai vajag un ja vajag, tad zem kurām blīvēm un ko likt? a la hermētiķus utt.? jeb jaunas blīves ir jaunas un neko papildus smērēt nevajag?
Vispār jau neko nevajag, bet sirdsmieram var XYLOMAR vai zilo Loctite; stabuļu silikona riņķus un to sēžas vietas galvā un blokā sterilizēt ar acetonu un neko vairāk tur nesmērēt!!!!!!
*
blīve nāk uz šitā melnā plastmasas ķupsika jeb arī šitā melnā plastmasa ir jāampūtē?
blīve nāk i uz i zem ebonīta vadīklas!!!pilnā ar caurumiņu ir virsējā, strīpiņa ir apakšējā;liekot sūkni virsū, pievelc uzgriežņus "ar jūtām"...
*
-pamatīgas plaisas
metinās mierīgi...!
*
njā... un vēl jautājums - kā dabūt nost termostatu?
vienkārši skrūvē nost no stienīša...un pēc tam līdz to visu klapīšu sistēmu aizmet tā tālu...
*
otrā galā šams ir iespīlēts iekš klapītēm, kas regulē gaisa plūsmu. tur it kā ir stīpiņa i galu varētu noraut. bet vai tiešām nav vienkāršāks veids kā sāmo nomakarēt???
Lauz nost un nekad vairs nelieto!!!
*
njā.. vēl viena lieta, kas nenāk nost - crankshaft pulley. tur tak nav nekādu viltību???
uz spararata tiek uzlikts speciāls,Hoffmanā pasūtāms, dzelzis, kas notur lai negriežas kloķene... tad ar muciņu atgriez skrūvi, ar gumijas āmuru klapē skriemeli nost (tipa -sjomņika jau tev šā kā tā nav..); otra versija - iemet to kas palicis no motora savā Volvo un tuvākajā sevisā visas tavas lielās skrūves ar gaisu atsitīs vaļā dažās minūtēs...
*
nākamā problēmvieta. var jau būt ka arī skrūvējās viegli, bet.... man nav tāda izmēra atslēgas.... kāds negrib uz vienu vakaru aizsist??? nedomāju, ka tas ir bieži lietojams izmērs....
vienkāršākais - sapūt wd40,paklapē ar āmurīti pa virsu (atkārtot šo n-reizes), tad ieliec starp vent lāpstiņām resnu kociņu tā lai atspiežas un negriežas līdz- un griez ar muciņu vaļā...
*
un final jautājums - pulverkrāsa un siltummaiņi? kādam ir pieredze??? zinu, ka parastā (karstumizturīgā) krāsa nodeg pāris menešu laikā. vai pulverkrāsa turēsies??? jebšu vispār nekrāsot???
pamēģināju ar hameritu - vēl turās ; bet ar 650 grādīgo (pirms tam labi notīrot un gruntējot!) vairākās kārtās ( 2 baloni uz 1 siltummaini!) arī vēl pašlaik tur...
visvairāk jau šīm krāsām sāls nepatīk


Montējot visu atpakaļ,pārvelc/pievelc pēc att spēkiem VISAS skrūves blokam un galvai! No atkarīgs motora labais mūžs...
Problēmvītnēs un uzgriežņos sasmērē Cooper Paste! Izpūtēja špilkas ar Grafit smēri +Cooper vai Bronze uzgriežņi (melnos citādi nākamreiz atkal cirtīsi ar meiseli...)

Centos kā mācēju... 8)

Guntis
rakstītājs
Posts: 170
Joined: 22 Nov 2005 19:34

Re: yellow

Post by Guntis » 12 Feb 2009 20:14

Ļoti izsmeļošas atbildes.... :)

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 12 Feb 2009 21:09

izdrukā ...noderēs... 8)

BlondBug
foruma ģeds
Posts: 553
Joined: 21 Feb 2008 22:34
Location: Rīga

Re: yellow

Post by BlondBug » 12 Feb 2009 22:09

ļoti labs motora stends(tureklis-kareklis) - sestdien ievērtēju , tad gan tur putekļi pa gaisu bija ...
BlondBug

User avatar
ivo
foruma ģeds
Posts: 624
Joined: 21 Aug 2007 11:15
Location: Pārdaugava

Re: yellow

Post by ivo » 13 Feb 2009 13:25

Jā, un kur tādi stendi aug, un vairojās?! Varbūt, ka pie nākamā metiena varu tādu iegūt! :?
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 13 Feb 2009 13:29

nu tieši šis eksemplārs ir paštaisīts. bet citādi - šamie ir dabonami gan hoffmanā, gan vw heritage, gan citos nopietnos vw veikalos

vw heritage izpildījums:
Image

tas pats no hoffmann:
Image
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
ivo
foruma ģeds
Posts: 624
Joined: 21 Aug 2007 11:15
Location: Pārdaugava

Re: yellow

Post by ivo » 13 Feb 2009 13:32

~Skaidrīte. Budjem iskatj! :yawinkle:
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 13 Feb 2009 14:08

Īpaši jau nav jāmeklē....katalogā ir...pērc tik....vēl ir arī pie galda skrūvējamie varianti arī ( augšā tā pati, bet nav kājas uz riteņiem)
Man divi tādi grīdas varianti jau it, bet liekas ka vajadzēs vēl kādu... 8)
Hoffmana variants, starp citu ir EMPI produkts, tāpat kā vārstu atspiežamais steķis...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest