yellow

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 23 Jan 2009 12:35

žiguļa karburators jau bija progressive(man Grinčam tāds ir un Raimja Bizmārei arī), bet mēs te taisamies lietot 2BBL...un ir jau kas lieto...!
*
Nekā traka jau tur nav - urbjoties cauri teorijai un praksē esmu nosecinājis ka galvenā regulācija ir paša galvā - KO TAD ĪSTI GRIBI DABŪT ĀRĀ NO MOTORA ,UZLIEKOT DOUBLE CARBS !!!
Pati regulēšana tehniski jau ir vienkārša...maini tik dīzes un grozi mixture screws...
Ies jau šā vai tā...zināt tik kāpēc...un sajust un saprast to kas sanāk ( vai nesanāk), un izveidot tieši to ko vēlies... 8)

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: yellow

Post by armands » 23 Jan 2009 17:16

Vabole No5 wrote:žiguļa karburators jau bija progressive(man Grinčam tāds ir un Raimja Bizmārei arī), bet mēs te taisamies lietot 2BBL...un ir jau kas lieto...!
Progressive jau atšķiras tikai ar to, ka atveras 2/3 no pirmā droseļvārsta un tad sāk vērties otrais. Reāli jau visa braukšana ir tikai uz pirmā, kas ir parasts vienkameras karburators. Tā otrā jau pieslēdzas tad, kad ātrums ir stipri virs 100 vai arī baisi ieminot grīdā.
vabolis '68

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 23 Jan 2009 18:47

Regulēšana un dīžu skaits/nozīme/piemeklēšana vienalga atšķiras...tā jau ar ir tā atšķirība...
*
Karburācijas principi jau visiem karbūžiem vairāk vai mazāk ir vienādi.
It kā sīkums, bet laiku prasa... :?
*
Tas labums, kas seko šādu speciālu karburatoru uzlikšanai, ir ātras un stabilas darbības panākšana pie att apgriezieniem ( degvielas caurplūde un reakcijas ātrums!)...Un regulēšanas mērķis arī to nozīmē - cik tad tūkst RPM tad gribi izgriezt to dzelzi ...
Un šie augstākas par standartu klases karburātori ļauj pietiekami precīzi un ,galvenais, efektīvi piegādāt degvielu sadegšanai...Nākamais solis jau ir kompjūterregulējama iešprice. 8)
Last edited by PowerMeower on 23 Jan 2009 19:01, edited 1 time in total.

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 23 Jan 2009 18:58

un tad atnāca kindzulis....

šoreiz gan "un tad piezvanīja busu jānis" un pateica, ka tas viss ir muļķības :) sīkāk par to KĀ PAREIZI jāregulē tepat šai vietā pēc kāda laika. tb kad būs noregulēti ;)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 23 Jan 2009 19:03

Zinu jau zinu kā viņš "pats" ( BOSCH servisā) vaboli regulēja... :lol:..un kas no tā iznāca... 8)

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: yellow

Post by armands » 24 Jan 2009 21:20

Reku aprakstīta karburatoru sinhronizēšana, galvenais ar visu instrukciju kā uztaisīt to sinhronizējamo verķi: http://faq.ninja250.org/wiki/How_do_I_s ... uretors%3F Tas ir motolapā, bet starpības nekādas.
Palasot to pašu lapu tālāk, tur ir pieminēts tāds "colortune", un tad es sapratu, ka man tāds ir no dziļiem padomjlaikiem- sveces vietā ieskrūvē verķi ar biezu stikliņu vidū un elektrodiem sānā, pievieno svečvadu, iedarbina motoru un ,skatoties cilindrā (var redzēt kā deg maisijums) regulē kvalitātes skrūvi karbiņam kamēr ir skaista, vienmērīga, zilgana liesma. BET vēberiem izrādās šitā var ideāli saregulēt to liesmu katram cilindram atsevišķi (jo ir 4 kvalitātes skrūves).
vabolis '68

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: yellow

Post by armands » 24 Jan 2009 21:23

http://www.carbtune.com/ Te ir visādi karbregulēšanas verķi, arī tas "colortune".
vabolis '68

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 26 Jan 2009 09:45

kāmēr internetā notiek karburatoru kaujas :ban: tikmēr andrejsalā klusi, klusi notiek reāla darbošanās ;)
yellow ticis vaļā no visiem četriem spārniem. viss ir baigi kārtīgs un pamatīgs, izņemot vienu stūrīti, kur nāksies uzlikt pagaidu ielāpu (nākošgad enivei ir doma taisīt pannu un pārējo virsbūvi)

Image

kā arī savestas kārtībā bremzes. izjaukti bamperi un līdz spīdumam nopucētas aprūsējušās pekas. aizmugures vāks ar nozudis, kā arī puse no motora detaļām. vēl tik pāris lietas jānolasa un tad jau būs engine out, doghouse + nosegdzelži nafig! un viss prom uz krāsošanu

Image

tā kā bija nepieciešams silts motors eļļas notecināšanai, tad lietderīgais tika apvienots ar patīkamo - ar dzelteno tika izlaists pa andrejsalas sniegotajiem plašumiem. mmmmmmmm..... pakaļējā piedziņa ziemā ruuuuuuulzzzzz!!!! žel tikai, ka spolējot sniegs krīt uz galvas (jumts nost, a spārnu ta vairs nav)
:supz:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Jānis un Edgars
foruma ģeds
Posts: 606
Joined: 27 Sep 2005 14:00
Location: Rīga

Re: yellow

Post by Jānis un Edgars » 26 Jan 2009 10:45

Arī Berģugalā notiek klusa rosība ap vaboles astes daļu, amputācija un protezēšana. Jaunais gabals tiks likts uv skrūvēm, tādējādi atvieglojot piekļūšanu motoram.Tu neesi viens! :goodman:

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 26 Jan 2009 11:07

...Zemgalē ir gandrīz restaurēti Dellorto 36 karburatori... :oops:
...vēl jāiepērk 'pavisam trūkstošās' detaļas... 8)

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: yellow

Post by Undis » 26 Jan 2009 13:26

vabole.lv wrote: yellow ticis vaļā no visiem četriem spārniem.
Janvāra beigās vaboles kā norunājušas nomet spārnus… :mrgreen:
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 26 Jan 2009 15:36

jautājumi par to, vai kādam nav aizķēries:
a) labās (blakussēdētāja) puses saulessargs baltā krāsā: šamos sāka taisīt no 68. gada. visiem vienādus
Image

b) melnais nosegbleķis, bez karburatora siltā gaisa trubas cauruma un ieplūdes apsildes caurumiem
Image

c) dzinēja krūšu plāksne :shock: (engine breast plate)
Image
nāk zem ģeneratora siksnas, pretī tam otram nosegdzelzim

ja kādam kas ir aizķēries, call me 29178787 :smile5:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 29 Jan 2009 10:06

vakar yellow palika bez dzinēja. tāda pi.....ās sen nebija piedzīvota. lai izņemtu motoru nācās nojaukt visu izpūtēju, jo tas ##%^%$% izpūtēja katalizators atspiežas pret mašīnas aizmuguri un nekust ne no vietas... bet nu... tas ir darīts...
man šādi tādi jautājumi - nomontējot karburatoru, aiz tā pekas atklājās eļļa teju centimetra biezumā - skat bildēs:

Image

un tas pats arī otrā pusē:

Image

izskatās ka kaut kādi blīvējumi ir čau. te nu jautājums - tās ir blīves? vai arī bēda varētu būt lielāka? a la kādai detaļai čau?

tāpat arī eļļa atklājās pie kārbas - tb starp motoru un kārbu.... tā kā kārbas puļķis baisi viegli kustās, tad iespējams pie vainas ir kārbas gultnis. vai viņu ir iespēja samainīt nelienot iekšā kārbā?

final - tā kā tika noamputēta kolektora apsilde un tā arī nebūs vairs vajadzīga. tb noamputēta ļooooti smagā veidā - ar griešanas metodi - visi dzelži skrūves ir sarūsējuši vienā konstantā masā. tb skrūves vai nu apaugušas vai nu ar norūsējušas, bet šobrīd tām būtu vajadzīga 9,5 atslēdziņa. jo 10 brīvi iet uz riņķi, bet 9 nelien virsū.tā kā arī tā detaļa starp kolektora apsildi, izpūtēju un galvu ir galīgi norūsējusi, ta vo man interesēja - šamo ir iespējams dabūt speciāli gatavotu bez cauruma uz apsildi, vai ar šitas pipsītis ir jātīra un jāmetina, mēģinot uzmontēt tam visam pa virsu kādu vāciņu, lai karstums neiet motortelpā?

ak, jā - un vēlviens. nosegdzelžus kā labāk - ar pulveri vai krāsu? tb vizuāli jau liela šķirba nebūs, bet kas labāk karstai videi? kas labāk tiek galā ar motora siltumu?

paldies
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 29 Jan 2009 10:53

Eļļas radiatora gumijas( starp radiatoru un pāreju;starp pāreju un bloku) jāmaina! Un parasti sūcas i gar benz sūkni, i gar ģen peku...(jaunas blīves derētu). Yellow gadījumā visvainīgākais ir radiators!
*
Kārbai labāk neķeries klāt, un lai griežas viegli..tas labāk nekā ja ir otrādi...
Check oil level, vai uzmaini svaigu ( 85W-90) un pietiks, nav jau to nobraukto km ...
Ieraudzītā eļļa pie kārbas ir pilošs motora blīvslēgs...
*
Pr kolektoru skat.Tirli Pirli
*
Engine tins izturīgāk būs ar pulveri, bet ja grib design, tad pie autokrāsotāja - pulveristiem krāsu izvēle pamaza...
*
Izpūtējiem es parasti nofleksēju šos siltumizaugumus nost un caurumus aizmetinu...vāciņi aizņem vietu, spiežas pret virsējo nosegbleķi ( tas pieejams arī bez kolektora apsildes caurumiem!) ...grūti pieskrūvēt vajadzīgās skrūves...

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: yellow

Post by armands » 29 Jan 2009 12:06

vabole.lv wrote: tā kā kārbas puļķis baisi viegli kustās, tad iespējams pie vainas ir kārbas gultnis. vai viņu ir iespēja samainīt nelienot iekšā kārbā?
Tajā vietā kārbā gultņa nav, un tā bukse, kurā ieiet ass, ir apm. par 1mm lielāka par ass diametru. Ass centrējas tikai spararatā un gultnī aiz reduktora(pareizāk- šlicēs kurās samaucas 2 asis kopā), tāpēc viņa kustas(tā jābūt). Nomainīt tu vari tās ass blīvslēgu (jānoņem izspiedējgultņa centrējošā vadotne), bet viņš nav standarta (t.b. jāpasūta). Pēc izmēriem var atrast arī standarta, bet tas neder dēļ tās pašas ass kustības. Oriģinālajam ir dziļāka blīvējošā daļa.
vabolis '68

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest