yellow

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 05 Jan 2009 16:01

Jānis un Edgars wrote:Vai Marija ar ātro kārbu? 8)
tas būs kaut kas par ko viņa man nestāsta :roll:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 22 Jan 2009 13:10

nekas tā neiepriecina kā kurjera zvans ar jautājumu, kur jums nolikt paciņu :jipii:
un tā šodien ups'is sagādāja prieku yellow cabrio - ieradās ilgi gaidītais EMPI karburatoru komplekts. juhuuuuuuu! atliek vien motoram noamputēt visu lieko (katalizators jau nafig, bet izskatās, ka 79. gada vabolei ir saliktas vēl pāris nevajadzīgas detaļas) :smile5: un tad tik jāsāk srūvēt virsū.... te nu uzreiz jautājums - kurus servisus, kādas adreses un cilvēkus jūs iesakat kā meistarus, pie kuriem veikt duālo wēberīšu regulēšanu?

visādi citādi yellow arī ir krietni mainījies - visi 4 spārni nafig un tik tikko aizgāja pasūtījums uz http://www.volkswarenhaus.de - nāk jau 4 jauni vietā. a to vecie izskatījās it kā kāds tos būtu nograuzis ;) btw ja kādam ir luste griezt un metināt - vecie ir dabonami, bet nu.... izskatās viņi briesmīgi.... tuvākajās dienās mēģināšu ielikt bildes - tā sakot, stāsta ilustrācijai

kopš vakardienas manā somā iekrituši 4 jauni bremžu cilindrīši. ta nu brīvdienās būs ko darīt.... lai dzeltenais ne tikai skrien, bet prot arī apstāties :) apmēram tā
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Jānis un Edgars
foruma ģeds
Posts: 606
Joined: 27 Sep 2005 14:00
Location: Rīga

Re: yellow

Post by Jānis un Edgars » 22 Jan 2009 16:32

Nu tagad skaidrs! Vasaras sākumā uz Lietuvu braucot izbraukšana desmitos. Vabolēm ar dubulto karburātoru sistēmām izbraukšama stundu vēlāk! :lol:

User avatar
Jānis un Edgars
foruma ģeds
Posts: 606
Joined: 27 Sep 2005 14:00
Location: Rīga

Re: yellow

Post by Jānis un Edgars » 22 Jan 2009 16:43

Ar to regulēšanu jau ir kā ir. Es meiģināju pie Šimkusa, viņam uz Brīvības ielas garaža. Bet lai arī viņš teica, ka visu mūžu staigā ar karburātoriem rokās, tad tomēr nekas tur īsti nesanaca. Patiesība tos regulē ar dīzēm, pie kam katram pēc garšas. Dīzes ir 4x4, tātad 16! 8) Tomēr svarīga ir arī visu četru lejamo rīklīšu vienāda darbība. Sānos ir tādas skrūves, kurām tāpat parasts mirstīgais nemaz tik viegli nevar piekļūt.

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 657
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: yellow

Post by fiskars » 22 Jan 2009 17:24

Par weberiem runājot, man lika nedaudz aizdomāties saruna, kad prasīju A.Dambim par šiem karburatoriem, tad pirmais, ko viņš man pateica: Ja tev ir viens labs, zinošs meistars, kas var saregulēt tos, tad droši vari likt virsū!! :roll:
Daļa jau taisnības tur ir, bet varbūt ar laiku vabolistu vidū radīsies tāds meistars!! :supz:
Ja es kādreiz būvēšu jaudīgo dzinēju, tad mana izvēle būs iešprice nevis weberi. Saskatu tur vairākus plusus un domājams arī gala rezultātu (Hp un Nm)!! Atzīstu, ka tas var izmaksāt divreiz dārgāk, bet ... .


p.s. Ui tad jau šis gads būs ar Zirgiem bagāts!! :prayer:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 22 Jan 2009 17:45

Jānis un Edgars wrote:Nu tagad skaidrs! Vasaras sākumā uz Lietuvu braucot izbraukšana desmitos. Vabolēm ar dubulto karburātoru sistēmām izbraukšama stundu vēlāk! :lol:
nja... būs jāiemācās sagremot, ka marija varēs gulēt stundu ilgāk nekā es :) jo izskatās, ka 2i sakopti motori, pateicoties nasing spešal politikai, kā arī elmentāram laika trūkumam, šogad nespīd... ehhh.... bet toties 2010ajā.....

par weberiem skaidrs.... vai nu jāmeklē īstais meistars vai nu....
jāturpina lasīt www.thesamba.com forumi un aircooled.net -
Carbs 102: Basic Jetting Theory and Procedure
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resou ... etting.htm
un
Carbs 103: How to Synchronize Dual Carburetors
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resou ... alcarb.htm

jo raksts Carburetors 101: Selecting the Right Carb System
jau izlasīts un right selection izdarīta ;)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

BlondBug
foruma ģeds
Posts: 553
Joined: 21 Feb 2008 22:34
Location: Rīga

Re: yellow

Post by BlondBug » 22 Jan 2009 18:34

Laps saits : atradu pāris pievilcīgus bleķus par sakarīgu cenu ...
http://www.volkswarenhaus.de -
Tik Nothing special , varbūt arī man pagaidām pazemina lidojumu!
BlondBug

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 613
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: yellow

Post by Aigars » 22 Jan 2009 18:42

par to karburatoru regulēšanu esmu lasījis sambā, ka esot kkād spec aparātiņš , kurš mēra katram karbim atsevišķi padodamo maisījuma sastāvu, un tādā veidā var dabūt viņus sinhroni. nosaukumu gan asumā nepateikšu :?
tik man nav skaidra ''fiška'' kā viņi regulējas pēc atgāzēm , ja ir viens vai divi atsevišķi klusinātāji..
Bet wēberi ir laba lieta :smile4:
Image

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 22 Jan 2009 18:47

Aigars wrote:par to karburatoru regulēšanu esmu lasījis sambā, ka esot kkād spec aparātiņš , kurš mēra katram karbim atsevišķi padodamo maisījuma sastāvu, un tādā veidā var dabūt viņus sinhroni. nosaukumu gan asumā nepateikšu :?
ir gan. piedevām viņš nav japērk, viņu var iznomāt no tā paša aircooled.net - 75 $$$ dienā. tikai..... mūsu banānu republikai jāpieskaita vēl klāt shippings, kas būs ar kādi 500 $$$ šurp un tik pat atpakaļ.... tā ka jāmeklē tuvāk
BlondBug wrote:Laps saits : atradu pāris pievilcīgus bleķus par sakarīgu cenu ...
http://www.volkswarenhaus.de
jap! un viņi piedāvā sakarīgākus šipinga nosacījumus. ja par 4 spārniem hoffmans ierubija 200 eiro, tad te tiku cauri ar 90.... varēja jau protams gaidīt kāmēr christophers atgriežas no vācijas un iemest pie viņa, bet... shippings pa vāciju enivej 40 eiro un kriss ātrāk par marta beigām nekur nekustās... tāpē ņēmu un sūtīju vien augšā
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 22 Jan 2009 21:49

vabole.lv wrote:
Jānis un Edgars wrote:Nu tagad skaidrs! Vasaras sākumā uz Lietuvu braucot izbraukšana desmitos. Vabolēm ar dubulto karburātoru sistēmām izbraukšama stundu vēlāk! :lol:
nja... būs jāiemācās sagremot, ka marija varēs gulēt stundu ilgāk nekā es :) jo izskatās, ka 2i sakopti motori, pateicoties nasing spešal politikai, kā arī elmentāram laika trūkumam, šogad nespīd... ehhh.... bet toties 2010ajā.....

par weberiem skaidrs.... vai nu jāmeklē īstais meistars vai nu....
jāturpina lasīt http://www.thesamba.com forumi un aircooled.net -
Carbs 102: Basic Jetting Theory and Procedure
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resou ... etting.htm
un
Carbs 103: How to Synchronize Dual Carburetors
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resou ... alcarb.htm

jo raksts Carburetors 101: Selecting the Right Carb System
jau izlasīts un right selection izdarīta ;)
Tas viss jau ir iziets cauri i teorētiski , i praktiski...
Prasa daudz laika un kompjveidīgus aparātus...un cilvēku kas saprot motora dziesmas vārdus un melodiju...
*
Pamatā jau ir kā šie tur raksta, bet...
- jāņem vērā pārējā motora komplektācija, sākot ar bloka iekšpusi un beidzot ar izpūtēja galu (vislabāk vienu!!!) !!!
Nevar izspiest no motora sev vēlamo tikai ar karburatoriem vien, ir vēl daudz dažādas sastāvdaļas kopējās jaudas, cēliena , uzrāviena (...sauc kā gribi) zupā...
Un ar vertikālajiem weberiem nav pieredzes Latvijā tikpat kā nevienam !!! Visi padomjlaika "asi" ir dzenājušies tikai ar horizontālajiem...It kā jau tas pats, bet konstrukcijas īpatnības un regulēšana cita...tā kā nāksies vien pašiem "metodom naučnogo tikaņija"... Vai nu meklēt palīdzību tur kur IDF un IDA ir parasta un ikdienišķa lieta... 8)

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 23 Jan 2009 10:09

Vabole No5 wrote:Nevar izspiest no motora sev vēlamo tikai ar karburatoriem vien, ir vēl daudz dažādas sastāvdaļas kopējās jaudas, cēliena , uzrāviena (...sauc kā gribi) zupā...
neviens jau te neapgalvo pretējo. bet ar kaut ko jau ir jāsāk ;)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 23 Jan 2009 10:37

Tas ko teicu, ir izmēģināts praksē un pierādījies....
Varbūt kāds ies jau vismaz soli tālāk...lieki neapstājoties uz jau sasniegtā?? :? 8)

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: yellow

Post by armands » 23 Jan 2009 11:21

Žiguļa karburators (vecais, nevis 2105) arī bija tas pats vertikālais vēbers, un docents Šneps tur savulaik taisija brīnumu lietas (gan uz ekonomijas pusi, gan uz jaudas) . Žigulis viņam vel ir un pats arī pie labas veselības- varbūt ir vērts pamēģināt. Turpat RTU automobīlistos. Domāju, ka viņam arī būtu interesanti....
Bet par sinhronizāciju- tur nekā sarežģīta nav- jādabū vienāds vakums zem abiem karburatoriem. Raimim ir verķis. Visvienkāršākais- var paņemt garu caurspīdīgu šļauku, ieliet ūdeni, piekārt pie sienas, vienu galu pie viena karbiņa, otru pie otra, un tad skrūvēt pievadsviras līdz tas ūdens ir vienā līmenī. Jākarina vertikāli U veidā. :smile2:
vabolis '68

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 657
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: yellow

Post by fiskars » 23 Jan 2009 11:51

Jā, pie Šneppa var aizbraukt. Viņš ir patiešām varētu palīdzēt pa šo lietu!!
Viņam ir arī servisiņš uz Maskavas ielas, ja nemaldos tad 192 numurs. Man vēl ir viņa mobīlais 29460483, ja vienīgais tas nav mainījies!!
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: yellow

Post by vabole.lv » 23 Jan 2009 12:02

paldies, paldies!!!! klanos jūsu priekšā :prayer:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest