yellow

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: yellow

Post by PowerMeower » 09 Jun 2010 23:36

Dzintars wrote: Ja tik nopietni grib skrūvēt tad man šķiet labāk nopirkt jau gatavu un saregulētu high performance motoru. Lētāk būs noteikti un arī galvassāpes mazāk. Tas protams nav variants, ja skrūvēt patīk labāk nekā braukt kas protams nav nekas nosodāms :)
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=371880" onclick="window.open(this.href);return false;
Protams ,ka tā var darīt, bet jārēķinās, ka tas maksā ne tikai mantu , bet arī ceļu... Savukārt pats sakraut tu vari TIEŠI TO ko vajag TEV , paša vajadzībām pielietojumam, vēlmēm...
Citādi...
ņem ko dod...visi tie niknie Turn Key jau ir balstīti uz kubatūru, un iekšā ir viss priekš att. ccm nepieciešamais, bet nekas vairāk ! Tās pamatā tādas standartkomplektācijas , vadoties uz augšu pēc cilindru izmēriem. Gribēsi on request, atver maku plašāk...
Otrs mīnuss - ja kas "lido", tiec nu tagad galā pats, un tas būs sarežģīti un dārgi, jo neko neesi
tur darījis, un bez nojausmas kas tur īsti ir un kā tur jābūt ( teorija vs prakse!), tā kā jāmācās un jāčakarējās būs vienalga . Tad jau sāc vien labāk pats un vismaz zini un pārzini to, ko esi saskrūvējis...plus ietaupās arī finanses 8)
Trakākais jau ir tas pirmais grūdiens - savākt lielo pamatbāzi detaļām, tālāk upgreidojot sanāk tik kā iepriekšējo detaļu nomaiņa pret citām, pārdodot vai iemainot iepriekšējās...( dīzes, sadale, aizdedze, izpūtēji,lielāki karbji u.t.t.)
Vienmēr jau atradīsies kāds nākamais , kas grib pasākt kaut ko darīt , un tad tavas iestrādātās un pārbaudītās praksē detaļas tādam lieti noderēs...un viss aiziet pa riņķi plus kur ta vēl paša iekrātie derīgie praktiskie padomi, kas vispār nav samaksājami... :lol: :lol:
*
Manas mazas pārdomas par tēmu un uzticību vien pašam sev

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests