salātiņa atdzīvināšanas topiks

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by vabole.lv » 24 Sep 2008 11:30

Jānis un Edgars wrote:Runājot par jumta lūkam...
tā bilde ir no hofmaņa... un man ar nepatīk. es atradu jeņķijā
tieši ar vaboli viņu bilde ir traki sūnaina, bet nu ideja,
ka jumts taisās pilnībā un nav tās pretīgās plastmasas
Image

cena ar draudzīgāka par hofmani - 595 zaļie prezidentiņi (nu plus vēl shippings)
re ku ieskatam to pašu ražotāju darinājums priekš karmann ghia. man liekas, ka smalki
Image
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Undis » 24 Sep 2008 11:38

Man personiigi patiik tikai originaalaas VW luukas, bet taaka Salaatinsh ir no laika kad vaboleem vairs nebija lielaas miikstaas luukas, bet gan metaala, tad paveras arii citas iespeejas. Shitaas aftermarket luukas kautkaa tomeer nepievelk, un ja jau tu domaa taapat mainiit luukas materiaalu, tad varbuut der ieskatiities shrotos un pamekleet Mazda 121 vai Renault Twingo un transplanteet! Ja atminja nevilj, liekas ka mums tepat LV ir zila vabole ar shaadu luuku - izskatijaas taaneko!
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by vabole.lv » 24 Sep 2008 11:40

Vabole No5 wrote:...savukārt 3/4 no šeit aprakstītā motora iekš salātiņa ir pa tukšo iztērēta nauda ( tikai mans viedoklis!)
Ja auto var nostāvēt gadu bez kustības, un ja apritē ir vēl trīs tikpat mīļi un extraordinary transporta līdzekļi - par tik lielu līdzekļu ieguldīšanu drag race-veidīgā dzelzī derētu vēlreiz nopietni pārdomāt...!!! :? 8)
nu tāpē jau stāv pļavā, ka ir nolaists līdz kliņķim un prasās pēc uzprišināšanas
par pārējiem transp. līdzekļiem - buss ir gargabalnieks, dēļ mikrospoguļiem un lielās bundžas pa pilsētu ar viņu braukt nav fun. tb ir - bet fun ir vākt apkārtējo uzmanību, ne pats braukšanas fun kā tāds....
a kur klaiņos dzeltenais kabrio... es tak nezinu... es jau tik esmu pieskatītājs, neba braucējs :)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by PowerMeower » 24 Sep 2008 12:02

Par motoru_
pareizāk teikt - uz T1 bāzes...jo ir jau arī motori uz T4 bāzes...kubatūrai nav nozīmes...tā mainās pēc īpašnieka vēlmēm...
*
*
...tā pļavā stāvēšana un nekustināšana, neievērošana un nekopšana jau arī ir tā kliņķa būšana - gāja un izskatījās salāts līdz stāvperiodam bez vainas (neņemot vērā "konstrukcijas" īpatnības)...ku ta šis nez tā pats no sevis tā "nolaidās"...?
...a moš labāk busam siltumu... :? ?
8)
...air suspension Latvijā izmet no galvas...!!!

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Undis » 24 Sep 2008 12:19

Vabole No5 wrote:Pareizāk - uz T1 bāzes...jo ir jau arī motori uz T4 bāzes...kubatūrai nav nozīmes...tā mainās pēc īpašnieka vēlmēm...
Nu ja, bet T1 motora bloki ir dazhaadi. Ar kubatuuras progresiivo pieaugumu izmainijaas / uzlabojaas arii pats bloks Taapeec jau shamie raksta:
NEW Engine Case: ..VW latest dual oil relief. New high-tech case stud inserts are installed in all late style cases for your oil leak protection
Type 1 1600 cm2 motoriem bija vismodernaakie bloki, un tos arii izmanto performance motoru buuveeshanaa.
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by PowerMeower » 24 Sep 2008 12:41

Dual relief it kā, protams, labāk ...!
Iet jau runa par blokiem sākot ar 1200ccm - 1100ccm motoru bloki vienīgie atšķiras...
Un tie relief nav būtiski - tāpat eļļas maģistrālē tiek veiktas izmaiņas un tas ,cik to relief ir, vairs neko nenozīmē...
Uzbūve un principi blokam vieni un tie paši, tik cilindru caurumi tiek palielināti attiecīgi pēc izvēlēto cilindru diametra...
Labākie uz šodienu ir

Image

HEAVY DUTY 10MM BUBBLE TOP ALUMINUM ALLOY ENGINE CASE. CYLINDER BORE SIZE 90.5/92MM, CLEARANCED UP TO 84MM CRANKS, REINFORCED/FILLED BEHIND #3 CYLINDER, DRILLED AND TAPPED FOR FULL FLOW WITH PLUGS SUPPLIED, SHUFFLE PINS ON THE CENTER MAINS, 10MM CASE STUD INSERTS, UNIVERSAL CASE DESIGN FOR TYPE 1, 2, OR 3.

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Undis » 24 Sep 2008 14:38

Kaa jau es saku, neesmu motoru experts, bet kautkur lasiits ka pa gadiem tie bloki kaut nedaudz, bet tomeer mainijaas. Cik tas ir buutiski, nezinu. Pétera originaalais teksts bija par to cik izturiigs taads motors buutu balstiits uz 1600 bloka. Ja grib paaugstinaatu izturiibu tad jau tieshaam jaaiet ar augstaakmineeto - tomeer aluminijs nevis magneezijs, paaugstinaati "griesti" vairaak metaala tradicionaali vaajajaas vietaas utt, utt.
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Undis » 24 Sep 2008 14:44

vabole.lv wrote: atradu arī jeņķu dzinēju piegādātājus, kas piedāvā visu - sākot no jauna 1200 cc līdz pat 2332 cc ar dual weber utt...
Interesanti, kursh tas ir kas to motoru piedaavaa. Der papeetiit atsauksmes! Ja ir taadi kaa piemeeram GEX, lielas kraasainas reklaamas pa visu lapu, bet kad palasa atsauksmes.... :opaa: :shock: :evil:
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by vabole.lv » 24 Sep 2008 15:05

Undis wrote:Interesanti, kursh tas ir kas to motoru piedaavaa. Der papeetiit atsauksmes! Ja ir taadi kaa piemeeram GEX, lielas kraasainas reklaamas pa visu lapu, bet kad palasa atsauksmes.... :opaa: :shock: :evil:
http://www.importmotor.com > spiežam online shop > spiežam vw aircooled i ta tik pieskaņo lielumu
man pagaidām trāpijušās pozitīvas atsauksmes... varbūt jāturpina tik rakt
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Undis » 24 Sep 2008 16:08

vabole.lv wrote: http://www.importmotor.com > spiežam online shop > spiežam vw aircooled i ta tik pieskaņo lielumu
man pagaidām trāpijušās pozitīvas atsauksmes... varbūt jāturpina tik rakt
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... mportmotor
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... mportmotor
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... mportmotor

Nav daudz, bet tas tikai ko atradu dazhaas minuutees. Vispaar jau gribas piekrist tiem kas saka ka labu motoru par mazaam naudaam nevar dabuut. Bet enivei, sho teemu der papeetiit, parakt veel!
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by PowerMeower » 24 Sep 2008 16:17

Piemērotākais dzelzis salātam...bet var jau krāmēt arī busā...
http://www.importmotor.com/Store/Produc ... StoreID=74
...bet izpūtējs vienalga pašam atsevišķi jāgādā... 8)
*
...un manam dzelzim trūkst tikai resnie cilindri un garāka kloķene... 8) 8) viss pārējais pieminētais jau ir izmantots paša un arī jau citu latviešvaboļu motoros...un lai šie nelecas ... 8)mēs ar to visu mākam un varam!!! :lol:
Bet vai atradīsies kas to tikpat varētu un gribētu samaksāt...? :(

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by vabole.lv » 24 Sep 2008 17:00

Undis wrote:Nav daudz, bet tas tikai ko atradu dazhaas minuutees. Vispaar jau gribas piekrist tiem kas saka ka labu motoru par mazaam naudaam nevar dabuut. Bet enivei, sho teemu der papeetiit, parakt veel!
nu tā.... parakājos rūpīgāk - par importmotor ir ap 50 pozitīvām atsauksmēm un viena negatīva,
bet arī tur lietas atrisinājās - atsūtīja, samainīja detaļas....
toties tagad zinu, ika nevajag neko ņemt no http://www.strictlyforeign.com un arī ar http://www.gex.com ir jābūt uzmanīgam... turpinam lasīt :opaa:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Dzintars
rakstītājs
Posts: 224
Joined: 11 Mar 2008 23:11
Location: Rīga
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Dzintars » 24 Sep 2008 18:44

Motoru neēsmu sūtijis, bet detaļas gan diezgan daudz http://www.vwparts.net/veedub/X-hpengines.html
Atrodas ASV. Ar viņiem var sarunāt lai pavadzīmēs neraksta tik lielus ciparus līdz ar to attiecīgi mazāki nodokļi :oops: . Protams detaļas krietni letakas nekā eiropā.
Vēl viens labs kantoris (tas gan vairak busiem), ir angļu http://www.justkampers.com. Cenas labas un strādā super operatīvi.
vw vabole `68 vw buss `75

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by vabole.lv » 25 Sep 2008 11:04

nu tas http://www.justkampers.com ir labs, ja runa iet par bay window. priekš split busiņa viņiem tik vien ir kā 2 gumijas un citi nekur neliekami sīkumi. šai ziņā labāki ir http://www.creative-engineering.com un http://www.customandcommercial.com. īpaši jau pēdējais. tb netīšām pasūtot vienu un to pašu detaļu no abiem kantoriem, tieši C&C daļa bija kudiš labākā kvalitātē...

bet nu atpakaļ pie topika - vakar saliku arī ciparus - čto i po čom.... sapratu, ka salātiņa atdzīvināšana tip-top līmenī nav viena gada projekts... jo arī man nav tās naudiņa, ko vistas knābā, nedz tā, kas guļ jūras dibinā.... i ta nu viss process tiks sadalīts uz 2 gadiem. sadalīts horizontāli :) lūk tā:

Image

tb šoziem mēģinu atdalīt augšu no apakšas, to visu nostrūklot, nokrāsot, uzlikt narrow beam priekšā un IRS aizmugurē, uzlikt disku bremzes, kā arī mēģināt iespraust niknāku dzelzi..... un tad pielikt vismaz vienu sēdekli un ar tādu izlaist pa mežu ;) vienvārdsakot, pret pavasari, tam visam jābūt tādam:

Image

skaistā būdas krāsošana, pop-outi, mūzika, utt... gaida 2009. gada rudeni :smile3:
vai nu arī izeju no ekonomiskās krīzes :smile5:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Jānis un Edgars
foruma ģeds
Posts: 606
Joined: 27 Sep 2005 14:00
Location: Rīga

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Jānis un Edgars » 14 Nov 2008 14:59

Emņē, gribēju apinteresierēties par tām jeņķijas jumta lūkām, ko Vaboļtēvs pirms brīža anonsierēja! Lai arī pašlaik,kā viens otrs esmu nonācis makatanav dievības varā, tad tomēr gribas caur ērkšķiem uz zvaigznēm lūkolies! Un tad tāda lūka noderētu!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest