salātiņa atdzīvināšanas topiks

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by vabole.lv » 23 Sep 2008 14:36

kaut kā sametās kauns par to, ka salātiņš nu jau gadu kā tup pļavā un rūsē....
ta nu ir doma, ka vajag līdz valkai dabūt uz pekām. laika nav daudz, tāpē vajcīks helps :smile5:
1. kur uz vietas var dabūt šos izstrādājumus (pazīstamus kā "+" un "-" skavas):
Image
Image
vecais akumulātors sāka laist garām skābi, rezultātā zem aizmugurējā krēsla tāda kā sniega kaudze
un abas skavas saēstas... tb nekā tur vairs nav... pilnīgs kaput
2. akumulators... iemesli tiem paši - esošais kirdik...
kāds brends tagad ir topā? ko vērts pirkt.... un cik to jaudu viņam vajadzētu?
ja zināms, ka salātiņā uz pavasari varētu savākties ļoooooti skaļa mūzika :)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

arturs
foruma ģeds
Posts: 579
Joined: 09 Oct 2005 10:13
Location: Rīga

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by arturs » 23 Sep 2008 14:55

1. man liekas ka jebkurā autodetaļu veikalā ir. Es pat laikam pirku STATOIL.

2. piemēram, VARTA (kaut gan viņi visi ir aptuveni 3 līdz 4 gadi, kalpošanai domāti), bet par to skaļo mūziku! Var jau mēģināt ielikt spēcīgāku/jaudīgāku "akuci", bet jāskatās, lai tas ģenerators var viņu pielādēt!

User avatar
jcx
foruma ģeds
Posts: 520
Joined: 07 Dec 2004 11:22
Location: Riga
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by jcx » 23 Sep 2008 16:06

1. Da jebkur (Ape motors (nelasīt angliski) mans favorīts).
2. Akumulatoru pielasīju pēc fiziskajām dimensijām, kā lien iekšā. Mūzikai svarīgāks ir ģenerators un kondensators, ja mūzika ir ļoooti skaļa, bet to jau zinās apskaņotāji. Akumulatorus, šķiet, jau māk ražot visi, izņemot, protams, vislētākos. Ņem bez puļķīšiem, neapkalpojamos, nebūs "sniega".

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by vabole.lv » 23 Sep 2008 18:11

nummur viens jau realizēts... tagad atlicis akumulātors.... heh... ja nekas nenojuks (tfu, tfu, tfu), tad mūsu kompānija būs visplašāk pārstāvēta uz sezonas noslēgumu - salātiņš, mr. california un dzeltenais zelta gabaliņš :smile2:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
arnox
rakstītājs
Posts: 149
Joined: 13 Jun 2008 22:27
Location: Pārdaugava

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by arnox » 23 Sep 2008 20:27

arturs wrote:1. man liekas ka jebkurā autodetaļu veikalā ir. Es pat laikam pirku STATOIL.

2. piemēram, VARTA (kaut gan viņi visi ir aptuveni 3 līdz 4 gadi, kalpošanai domāti), bet par to skaļo mūziku! Var jau mēģināt ielikt spēcīgāku/jaudīgāku "akuci", bet jāskatās, lai tas ģenerators var viņu pielādēt!
Aķits ir jaizvēlās pēc ģeņģera stipruma var + kādus 10 amperas,man patīk VARTA vai BOSCH
ImageImageImage

User avatar
ivo
foruma ģeds
Posts: 624
Joined: 21 Aug 2007 11:15
Location: Pārdaugava

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by ivo » 23 Sep 2008 20:36

Aķits ir jaizvēlās pēc ģeņģera stipruma var + kādus 10 amperas,man patīk VARTA vai BOSCH

Par to formulu akuma noteikšanai nevarētu īsti piekrist, nu bet labi! Un BOSCH arī nav tas labākais variants!!!
Par VARTA piekrītu! :smile4: :supz:
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by armands » 23 Sep 2008 20:56

ivo wrote:Aķits ir jaizvēlās pēc ģeņģera stipruma var + kādus 10 amperas,man patīk VARTA vai BOSCH

Par to formulu akuma noteikšanai nevarētu īsti piekrist, nu bet labi! Un BOSCH arī nav tas labākais variants!!!
Par VARTA piekrītu! :smile4: :supz:
Nu par akumulatoru- lētākais ir ZAP, tirgojās mūsu pašu internetbodēs (220.lv, u.t.t. visādos ē-šopos). 45AH makāja ap 30,-ls. Man godīgi nogāja 5 gadus( tad gan pirku pa 22,-ls). VARTA ir nesamērīgi saskrūvētas cenas (man liekas). Vabolim vairāk par 45AH nevajag, nu, bet ja to mūziku visu nakti, tad jau vajag iznesamo benzīnģeneratoru. Bet gaitā jau tas līdzstrāvas ģenerators arī to mūziku ilgi nepavilks un akumulators būs tukšs tā kā tā- neatkarīgi vai 45AH vai 150AH.
vabolis '68

User avatar
ivo
foruma ģeds
Posts: 624
Joined: 21 Aug 2007 11:15
Location: Pārdaugava

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by ivo » 23 Sep 2008 21:01

Ja tā pieejam pie lietas, tad no lētā gala diezgan labs ir MONBAT šķiet brūvēts Slovākijā. :smile5:
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by PowerMeower » 24 Sep 2008 09:39

VARTA (vai tā paša atpazīstamības līmeņa firmas- Exide, DET utt) 44Ah pilnīgi pietiek...Un vēl ar veikala garantiju...
A liela mūzika sāksies ar ģeneratora maiņu, no līdzstrāvas uz 75A maiņstrāvas , un tas ar vēl nebūs viss...

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by vabole.lv » 24 Sep 2008 09:57

paldies par info!
vakardienu uzskatu tiešām par tādu kā salātiņa atdzīvināšanas dienu nr. 1 -
saliku uz papīra visas apzinātās problēmas (sanāca daudz)
saliku uz papīra visas lietas, ko gribu viņā iedabūt
atradu internetvietas, kur to visu dabūt
un pats galvenais atradu prototipu uz kuru sliekties
tipa krāsu salikums + a-sex-uāri utt.
un liekas, ka sarunāju darbnīcu :)
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Undis » 24 Sep 2008 10:04

vabole.lv wrote: un pats galvenais atradu prototipu uz kuru sliekties
Padaliisies? Lai tad varam paliidzeet ar ieteikumiem, padomiem un kritiku...
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by vabole.lv » 24 Sep 2008 10:47

Undis wrote:Padaliisies? Lai tad varam paliidzeet ar ieteikumiem, padomiem un kritiku...
nu tad prototips ir te.... nav gan īstais gads, bet.... vizuālais paskats ir +/- tā kā vajag

Image

re kur krāsa, ko esmu noskatījis
Image

un tā kā ir doma tikt pie ragtopa, tad jumts būs šitāda smilšu krāsa,
i ja letiņš parakstīsies un nauda pietiks, tad interjērs ar kļūs par smilšenieku
Image

----------------
ja par vīziju ir skaidrs - diski + disku bremzes, jauna krāsa, hoodride (airride?), pop-out windows u.c. sīkumi, tad trakāk ir ar to problēmu listi, kur tiešām ir daudz jautājumu, kur vajadzēs palīdzību

vistrakākais - salātiņa virsbūve pie pannas ir piemetināta, nevis pieskrūvēta :(
tikko kāreiz saskāros pa darba līniju ar vienu restaurācijas objektu. kur verdikts bija:
dažas lietas nav vērts restaurēt, ja vien nav sentimentālu atmiņu...
salātiņš iekrīt kategorijā 'sentimentālas atmiņas' līdz ar to, nesaktoties uz to, ka gaidāma pamatīga pi...ās ar daudzām lietām, tik un tā viņš tiks restaurēts....

otra lieta - ģeometrija - vienas durvis bik neiet savā ailē - rīvējās - un tā nav plika regulēšanas vaina. piedevām arī attālums starp priekšējo spārnu un aizmugurējo ar ir bik pa lielu. tb pieliku klāt jaunnopriktos sliekšņus un.... šami ir teju 5 cm īsāki nekā tā sprauga, kur jābūt sliekšņiem.

trešā sāpīgā vieta - aizmugurējais panelis zem motora pārsega... tb iespējams, ka pat tur viss ir kedai, bet problēma ir kur citur..... vienvārdsakot, ja dzinējam uzliek standarta auspuff, tad trubas iegraužas panelī. patreizējais izpūtējs ir ar speciālu peremičku pataisīts par 3 cm zemāks. varianti... vai nu motors tup pa augstu, vai nu virsbūve par zemu.... būtu feini, ja kaukur šitādus ģeometrijas datus varētu dabūt un visu pārmērīt... nu jā... tas par metināšanu - vienojāmies ar letiņu, ka šoziem abi mācīsimies metināt un pārmetināsim - viņš savu vaboli, es - salātiņu. tāds kopistiskais projekts :smile5:

sakarā ar to, ka vabole nav nekāds oriģināls... tb pēc papīriem 78. gads, pēc krievu dokumentiem - 65. gads, bet pēc sarunas ar expertu Undi - vienojāmies, ka varētu būt 67. gads... nu vienvārdsakot - tur jau ir rasols un tālāk var darboties tā kā patīk, nevis tā kā prasās tam gadam. tad ar taps salātiņam - ragtops :)

Image

ja hoffmans par to visu joku prasa teju 1000 eiro, tad atradu jeņķu piegādātājus, kas visu to padarīšanu taisa trīs reizes lētāk un skaitās best piegādātājs viņpus dīķa. atvedīsim, paskatīsimies....
nu tas tā... gan jau vēl ko aizmirsu...

ak, jā - pats galvenais - atradu arī jeņķu dzinēju piegādātājus, kas piedāvā visu - sākot no jauna 1200 cc līdz pat 2332 cc ar dual weber utt... pateicoties jeņķu naudiņas zemiskajam kursam, sanāk lētāk nekā pašam darboties. vienīgais visi viņu dzinēji virs 1600 cc ir taisīti uz 1600 cc bāzes.... mani sabaidīja, ka šitā izurbināts dzinējs nebūšot ilgdzīvotājs.... ko tauta par to saka???

nu reku arī dzinēja specene...
--------------------------------------------------------------------------------

NEW Engine Case: ..VW latest dual oil relief. New high-tech case stud inserts are installed in all late style cases for your oil leak protection.
Cylinder Heads: ..BIG VALVE CNC Round Port Dual-Ports.
42mm Intakes ..37mm Exhaust. Hi-Tech valve seats / maganese-bronze valve guides. All of our heads are prepared to run at optimum performance on unleaded gas.

Crankshaft: ..COUNTERWEIGHTED STROKER..Remanufactured..8-dowel SPG'd. Totally remanufactured to precision specs. We use forged German balanced cranks for their superior oiling and longevity properties.

Connecting Rods: ..Matched and Balanced Set ..Stroker ready!
Pistons: ..New Premium quality Forged aluminum alloy. Endurance unsurpassed. Teflon Wrist-pin buttons.
Camshaft and Valve train: ..New Engle #110 ..430 Lift . 284 Duration. Solid rocker shafts and Chromoly pushrods.

Flywheel: ..Remanufactured 12 volt / 200mm ..8-dowel SPG'd ..Lightened to 12 pounds!

Bearings..Gaskets..Lubrication: ..Melling High Performance Oil Pump! Oil pumped volume is increased by 30-40%!
All New Main, Rod, and Cam bearings. Double-Trust cam bearings are used in all our 1600cc-2332cc engines. All New gaskets and oil seals are used throughout.

BONUS!: ..Full-On ELECTRONIC ENGINE BALANCE!

Additional ENGINE Features: ..Finned Aluminum Valve Covers ..Don't leak! Super Cool-Tin.
BONUS!: ..Gaskets and Oil Change kits:
ALL GASKETS remaining from the complete engine set are included for your ease of installation. Also included ..4 EXTRA OIL CHANGE KITS!

TURNKEY MOTOR FEATURES Included
DUAL WEBER 44mm IDF'S Carburator Package. All linkage, hoses, etc.
Electric Fuel Pump and Pressure Regulator package. All fuel hoses.
BOSCH 51-55 Amp Alternator. BOSCH '009' Distributor, BOSCH Blue Coil, BOSCH spark plug wire.ignition package.
COMPUFIRE Electronic ignition module.
Reconditioned German Fan Shroud and Engine compartment sheet metal.
"Doghouse" oil cooler and 23% wider fan. New Fresh-Air hoses and clamps.
vw typ1 '56 vw typ1 '67

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by PowerMeower » 24 Sep 2008 11:14

3/4 no šeit aprakstītā motora man jau pusotru gadu tiek lietotas uz nebēdu - trūkst tikai tas ko uzskatu par nevajadzīgu manam braukšanas stilam ,veidam un auto pielietojumam(noslogojumam) ...
Un savukārt 3/4 no šeit aprakstītā motora iekš salātiņa ir pa tukšo iztērēta nauda ( tikai mans viedoklis!)
Ja auto var nostāvēt gadu bez kustības, un ja apritē ir vēl trīs tikpat mīļi un extraordinary transporta līdzekļi -
par tik lielu līdzekļu ieguldīšanu drag race-veidīgā dzelzī derētu vēlreiz nopietni pārdomāt...!!! :? 8)

User avatar
Jānis un Edgars
foruma ģeds
Posts: 606
Joined: 27 Sep 2005 14:00
Location: Rīga

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Jānis un Edgars » 24 Sep 2008 11:20

Runājot par jumta lūkam! Jau labu brīdi arī tādu kāroju. Protams, cena nobremzēja.Bet pavasarī, Hanoverē staigājoties, ieraudzīju kā tāda dabā izskatās. Man nepatika! 1. nevar atvērt vairāk, kā bildē redzams. 2. ja orģnālam lūka iet pa formai, tad ši met dīvainu kūkumu uz jumta. 3. tas priekšējais vēja plastmasiņš bojā jau tā nekādo skatu.

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: salātiņa atdzīvināšanas topiks

Post by Undis » 24 Sep 2008 11:22

Kraasa skaista, vai taa ir L240 (Agave)? Gruuti spriezt peec bildeem. Viizijas izklausaas interesantas. Vai tieshaam gatavojies ielikt gaisa piekari???? Kaukad ieprieksh, liekas ka Armands mineeja ka taada lieta neies cauri ar muusu CSDD. Geometrijas probleemas izklausaas tiiri nopietnas. Ja jau iet runa par centimetriem tad tur kautkas riktiigi nav kaartiibaa. Ir bijushas probleemas ar ruusu gaisa kanaalos, taapeec jau virsbuuve ar pannu kopaa sametinaata un tad veel skjiibi (durvju striikeeshanaas).

Vai tev motors seezh augstaak jau motortelpaa, vai probleema paraadaas tikai starp izpuuteeju un paneli. Ja peedeejais, tad vareetu buut ka tas panelis ir kautkad mainiits un nepereizi piemetinaats.

Neesmu motoru experts, bec cik zinaams visi "peformance" motori ir uz 1600 baazes.
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest