Rinco superkabrio dzeltens

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
rinco
iesācējs
Posts: 24
Joined: 09 Apr 2009 18:33

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by rinco » 06 Dec 2009 16:17

Neliels update.

Beidzot saņēmos izņemt motoru. To nekad nebiju darījis, noskatoties šo video likās nekas sarežģīts
http://www.youtube.com/watch?v=gKF6dcKjLJo

Principā jau nekas grūts arī nav, un ar telefonisku Valda instruēšanu vis sanāca vēl labāk, liels paldies viņam par to.

Image

Nu jā, mērķis šai darbībai ir nomainīt blīvslēgu, lai no motora nesūcās eļļa un netek starp kārbu un motoru.

Noņemot motoru, uz kārbas parādījās interesants skats, iekšpusē malas noberztas, no kā tas varētu būt?
Image
Image
Image
Image

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by fiskars » 06 Dec 2009 16:32

Pēc bildēm izskatās, ka spararata zobu vainags ir strīķējies gar kārbas zvanu. Manai vabolei arī bija šādi iegrauzumi, bet ne tik daudzās vietās. Vairāk bija kārbas apakšdaļā un pie balstu vietām!! :rolleyes:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by Undis » 06 Dec 2009 18:19

Šādi parasti dara lai dabūtu 12v motoru kopā ar 6v ātrumkārbu, jo 6v ātrumkārbas kurvis ir mazāks - paredzēts 180 mm spararatam, bet 12v spararats ir 200 mm.
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

rinco
iesācējs
Posts: 24
Joined: 09 Apr 2009 18:33

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by rinco » 06 Dec 2009 18:29

Tad sanāk ka tas ir jau sākumā izfrēzēts nevis no spararata berzēšanās?
12v un 6v tas par vārstiem domāts?

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by fiskars » 06 Dec 2009 18:37

rinco wrote:Tad sanāk ka tas ir jau sākumā izfrēzēts nevis no spararata berzēšanās?
12v un 6v tas par vārstiem domāts?
Tas ir domāts 12 voltu vai 6 voltu elektrosistēmu!! 8)
Tad jau būs jājautā Valdim, kā tur ir ar tiem 180 un 200mm sajūgiem, vai spararatiem ārējais diametrs ir atšķirīgs vai vienāds?
Jo manai vabolei ar bija līdzīgi izgrauzumi ar 180mm sajūgu!!! :hang: :!: :?:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by PowerMeower » 06 Dec 2009 18:57

12V 180mm un 200mm (pat 215mm) spararati ir pēc ārējā izmēra identiski !!!Diametra paplašinājums jau ir tikai sajūga diskam, bet tas atrodas riņķa iekšpusē, līdz ar to malas paliek plānākas un svars arī - 180mm spararats sver 9.2kg , 200mm - 7.5kg ...
Par 6v nezinu - nav neviens man tāds bijis, zinu tikai to, ka 6V ir 108 zobi, bet 12V 130 zobi startera vainagam...
*
Tādi izgrauzumi varētu rasties, kad spararats atnāk vaļā un sāk kūļāties pa zvanu - vietas tur jau nemaz nav tik daudz, viss uz milimetriem... Bet apgalvot nevaru... :?

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 612
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by Aigars » 06 Dec 2009 19:57

pēc pieredzes , ja spararats ir atnācis ''vaļā'' tad centra skrūves 6gab var izskūvēt ar pirkstiem, un viņš tiešām zvana, un pamatīgi :smile5: bet tādas rievas neveido.
Mans variants, ka kārba bijusi piesktūvēta šķībi (nezinu gan vai to vispār var izdarīt), vai arī augšējās skrūves panākušas vaļā un attiecīgi radies lauziens starp motoru un kārbu, kā rezultātā spararats skar kārbas korpusu!
Image

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by PowerMeower » 06 Dec 2009 21:08

Arī tāds ir variants...ir gadījies redzēt ka motors redzami šķībi gandrīz vai karājās uz divām apakšējām tapām... :?

rinco
iesācējs
Posts: 24
Joined: 09 Apr 2009 18:33

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by rinco » 06 Dec 2009 21:09

Tikko pamērīju spararats ir 205mm.

Pēc kā var pateikt 12v vai 6v? Kārbas taču abiem ir vienādas?

Un vai varētu būt ka spararata lielā skrūve ir 36mm?

Un nē, no motora nekāda zvanoša skaņa nav nākusi :roll:

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by PowerMeower » 06 Dec 2009 21:22

Tātad sajūga disks 200mm
*
Uz kārbas ir divu burtu kods - pēc tā var pateikt kāds kārbai galvenais pārnesums un kura gada modeļiem tā likta no ražotāja, izejot no tā var nosecināt kādam motoram tā bijusi, jo 6Voltnieki nāca līdz vienam konkrētam gadam...'60to gadu vidum...
*
Jā , tā ir ! Niknajiem dzelžiem pat liek 38mm...
*
Ja motoram darbojoties nekāda papildus trokšņa nebija, tātad vari būt mierīgs - spararats nekur neķeras...un kā tur bija pirms tam , tevi vairs neinteresē, galvenais ka viss griežas kā vajag tam būt...
To berzēšanās šņirkstoņu uzreiz var dzirdēt un ne ar ko citu sajaukt nevar. Ja lielā 36mm skrūve mierīgi atnāk vaļā ar parastu muciņu, tad spararats varētu būt ļurkājies; ja nenāk ( kā arī tam jābūt!), tad labāk ņem ar vislielāko riteņpistoli un vismaz 10atm spiedienu griezt vaļā - citos veidos samocīsi sevi , atslēgas un uzgriezni ( kopsummā, tā mokoties, esmu jau nolauzis vismaz piecus "varatokus" un ar meiseli apcirtis un izmetis apm tikpat daudz uzgriežņus)... :lol:

User avatar
ivo
foruma ģeds
Posts: 624
Joined: 21 Aug 2007 11:15
Location: Pārdaugava

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by ivo » 06 Dec 2009 21:25

rinco wrote:Tikko pamērīju spararats ir 205mm.

Pēc kā var pateikt 12v vai 6v? Kārbas taču abiem ir vienādas?

Un vai varētu būt ka spararata lielā skrūve ir 36mm?

Un nē, no motora nekāda zvanoša skaņa nav nākusi :roll:

Ir, ir 36mm!!! :smile3: Un atskrūvēt arī nav viegli! :smile2:
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by PowerMeower » 06 Dec 2009 21:29

Kā reiz šodien vajadzēja vienam motoram dabūt vaļā šo gala skrūvi - at 8atm un mazo pistoli bija pa vārgu... :?
Rīt braukšu pie smagajiem kraviniekiem, tiem ir niknās pistoles un gaiss virs 10...
*
Atpakaļ liekot, dieva dēļ, nekādas skrūvju līmes!!! :opaa:

User avatar
ivo
foruma ģeds
Posts: 624
Joined: 21 Aug 2007 11:15
Location: Pārdaugava

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by ivo » 06 Dec 2009 21:38

Vabole No5 wrote:Kā reiz šodien vajadzēja vienam motoram dabūt vaļā šo gala skrūvi - at 8atm un mazo pistoli bija pa vārgu... :?
Rīt braukšu pie smagajiem kraviniekiem, tiem ir niknās pistoles un gaiss virs 10...
*
Atpakaļ liekot, dieva dēļ, nekādas skrūvju līmes!!! :opaa:
:lol: :lol: :lol: Es vakar dabūju vaļā!!! Paldies Arnox! :jipii: Lielais varatoks un truba trīs metru garumā... Lai zin mūsējos!!!
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by PowerMeower » 06 Dec 2009 21:48

Man gan tikai divmetrīga un 70kg pašmasas...pa vieglu pakaļa... :oops:

rinco
iesācējs
Posts: 24
Joined: 09 Apr 2009 18:33

Re: Rinco superkabrio dzeltens

Post by rinco » 06 Dec 2009 21:54

Kā jūs spararatu nostiprinat? Ar speciālu tūli vai ir kādas ģedu metodes? :mrgreen:

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest