Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
Post Reply
lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 24 Aug 2018 09:23

Par cik ar šasiju +- viss kartībā ķēros klāt "augšai". Sāku ar paneļa, elektroinstalācijas un citu salona detaļu noņemšana. Izņēmu stiklus un noņemu visu apšuvumu. Šobrīd virsbūbe ir gatava doties uz strūklošanu. Beidzot pirmais pozitīvais "pārsteigums" jo pēc rūpīgas izpētes izskatās ka varēs iztikt bez sliekšņu un siltumkanālu nomaiņas par ko biju ļoti nobažījies jo klalitatīvu detaļu cenas ir kosmosā. Visumā salīdzinot ar šasiju kura bija pilnībā sarūsējusi un neremontējama, virsbūve ir ļoti OK stavoklī.
Varbūt kāds var ieteikt strūklotaju ar kuru ir bijusi pozitīva pieredze?

Virsbūve pirms izjaukšanas
Image

Pilnībā aplasīta

Image

dažas iekšas bildes

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 30 Aug 2018 12:20

Lai vieglāk darboties ar virsbūvi uzmetināju rāmi ar pagaidu riteņiem. Tagad var brīvi gāzt uz sāniem u.t.t.. Izrādas pirms smilšu strūklas pašam jānokasa viss pīķis un šuvju mastika, secinajums ir viens Meksikaņi uz pretkoroziju nav taupījuši.

Image

Image

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 03 Sep 2018 10:34

Veicu dažu sarūsējušo detaļu nourbšanu, Noņēmu asti, abus bamperu kronšteinus, šķērspaneli un labā sliekšņa apakšējo paneli, kopā sanāca kādi 400 urbumi, vakarā rokas rāva krampī :(

Bampera kronšteins

Image

Motortelpas panelis

Image

"ASTE"

Image

Sliekša urbšanas process


Image

Slieksnis no iekšpuses

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 07 Sep 2018 12:35

Pabeidzu kasīt nost mastiku no apakšas un visām šuvēm, atlicis tikai nourbt kreiso sliekšņa apakšu, šobrīd ir skaidrs kuras viesbūves detaļas pilnība jāmaina un kuras varēs glābt. Japasūta detaļas un jāmetna klāt, gribas beidzot tikt vaļā no rūsas gabaliem kuri dzen deprisijā jau 3 mēnesi pēc kārtas :(

Image



Image


Image


Image


Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 21 Sep 2018 14:43

Ir atnākušas visi virsbūves remonta paneļi, jāsāk griezt un metinat, nostrūkluju, nogruntēju un nokrāsoju bampera kronšteinus un pedāļu mehānismu.

Priekša

Image

Aizmugure

Image

Sāni

Image

Bampera kronsteini

Image

Image

Pedāļu mehanisms

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 15 Oct 2018 11:12

Beidzot pieķēros klāt metināšanai, jāmetina tik, daudz, ka nevar saprast no kā sākt, tāpēc darbojos drusku haotiski.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 19 Oct 2018 09:21

Metināšana turpinās, salaboju aizmugurējo kreisās puses bampera vietu kā arī iemetināju kreisajā slieksnī siprības loksni.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 22 Oct 2018 08:49

Vakara salipināju nopuvušo labā sliekšņa aizmugurējo daļu!

Image

Image

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 22 Oct 2018 10:13

Šodien pārkrāmēju vaboles spārnus no kuriem viens izrādījās krietni smagāks, izrādījās ka spārns pamatā sastāv no špakteles kura vietām bija 10mm biezumā + 3 krāsas slāņi, nāksies krietni papūlēties lai to labumu dabūtu nost.

Image

Image

Image

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 29 Oct 2018 10:53

Brīvdienās beidzot pieķēros klāt labajam aizmugures sliekšņa galam un visai tā apkārtnei kura bija pilnībā nopuvusi, viss abās pusēs bija tā nopuvis ka nebija ideju un iespējas dabā redzēt ko un kur metināt klāt,tanī vietā satikās vairākas detaļas un vietām ir 3 slāņi bleķi vienā vietā, spārns, slieksnis, grīda, arka u.t.t, Skaidrību ienesa atnākušais "Cross connection" remonta panelis. Diezgan grūti gāja un neizdevās viss kā gribējas un nāksies lietot padaudz špakteli :(

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 02 Nov 2018 18:50

Šodien savedu kārtībā labam aizmugures stūrim iekšpusi un uzlipināju motortelpas gumijas kronšteina galu kurš bija pilnība nopuvis, gumijas turētajam izmantoju gabaliņu no cita nogrieztā kronšteina kurš tiks likt jauns!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 12 Nov 2018 09:42

Vakar savedu kārtībā kresās puses aizmugurējo sliekšņa galu un stūri! Prieks ka metināsanas darbiem pabeigta lielākā puse.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 15 Nov 2018 09:33

Vakar savedu kartībā virsbūves aizmugrujējo daļu, dzinējtelpā uzliku "Engine Bay Side Tray" remonta paneļus un pieliku aizmugurējo asti, nācās dikti papūleties kamēr tas viss +- sagūlās savās vietās un kļuva taisns. Tagad aizmugurē rūsas vairs nav.

Image



Image



Image



Image


Image

lebedeks
iesācējs
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2018 14:35

Re: Meksikāņa atjaunošana 2.daļa, Virsbūve

Post by lebedeks » 16 Nov 2018 17:35

Šodien pieķēros vietai/lietai par kuru biju visvairāk skeptisks jo EUR 100 vērtā made in Brazil izstrādājuma uzlikšanu un saderību māca lielas šaubas. Pagaidām nogriezu priekšu ar ļoti lielu rezervi un visu samēriju un sastiķēju, kā par brīnumu izskatās ka šaubas bija nevietā un viss ļoti labi derēs, protams jāsamēra kopā ar kapotu, bāku un spārniem bet no pirmā acu uzmetiena viss saskan ļoti labi. Arī sānu malu un bamperu krenšteinu bleķu biezums patīkami pērsteidza un ir tuvu oriģinālajam, pērējie bleķi ir laikam 0,6 vai 0,8 mm un protams metinājumu precizitāte ir šaubīga, kā arī logu šķidruma bākas kronsteins knapi turas un pamatīgi lokās.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests