Fight: 1968.g. pret 1983.g.

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus

Kuru ņemt 68.g. "cherry" vai 83.g. "blacky"

68.g. "cherry"
8
80%
83.g. "blacky"
2
20%
 
Total votes: 10

User avatar
hugo
centis
Posts: 69
Joined: 06 Dec 2006 16:21
Location: Jaunolaine
Contact:

Fight: 1968.g. pret 1983.g.

Post by hugo » 03 Jan 2007 16:30

Esmu jau gandrīz pietuvojies vaboles pirkšanai un vilkšanai uz LV. Savējo noskatīju mobile.de bet nevaru izšķirties, kura būtu tā īstā pirmā manā sirdī iekrita 68. g. vabole,kura ir jau restaurēta 95.g. un vēlāk salons 2000.g. : :arrow:
http://mobile.de/SIDOsbPyEX2V02yYuTGjjh ... 238322646&
Image

Takā man nav kaudzēm naudas,ko es varētu ar vieglu rokas vēzienu ielikt iekšā skatījos arī uz mazliet lētāku un mazjaudīgāku variantu 1983.g. - pilnīgi melnu vaboli: :arrow:
http://mobile.de/SIDAUNQjfA-VsFJw-GPwJL ... 236187092&
Image

šobrīd esmu diezgan samulsis-vai man kā jaunietim,kuram šis ir pirmais auto ir vērts izvēlētis tādu vecīti vai tomēr vairāk vai mazāk savu vienaudzi :?: :roll:
Kuru jūs izvēlētos un varbūt varat mazliet patūlkot tos tekstus ,jo ih ferstein :D
_____________________________________________
atvainojos, par mežonīgajiem linkiem.
Last edited by hugo on 04 Jan 2007 02:01, edited 3 times in total.

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: Fight 1968.g. pret 1983.g.

Post by armands » 03 Jan 2007 16:53

Nezinu kā tev ar finansiem, bet es ņemtu '68. Pat neskatoties uz pārbūvēm. Kaut kā tas auto ir taisīts uz "cal look" (tas tāds Kalifornijas variants), bet tad vel vajadzēja pakaļgalu piepacelt un priekšu nolaist. Un vel labāk būtu noņemt buferus un uzlikt vietā tikai tādus T-veida dzelzīšus. Bet mūsu TA to nelaidīs cauri (to buferu trūkumu).

User avatar
hugo
centis
Posts: 69
Joined: 06 Dec 2006 16:21
Location: Jaunolaine
Contact:

Post by hugo » 03 Jan 2007 16:58

Itkā tādas nopietnas virsbūves pārbūves bildē namanīju šaubas rada vai tie buferi ir orģinālie iekša gan piedzīvojusi ko nopietnāku ar golf sedekļiem un diezgan gaumīgām rūtīm durvīs :)

Svukārt melnajai es esmu redzējies diezgan smukus brāļus citos vaboļforumos... :arrow:
http://www.superbeetlesonly.com/forum/i ... d=sc&cat=2
http://www.germanlook.com/Html/MembersR ... RideID=213
Last edited by hugo on 05 Jan 2007 03:30, edited 5 times in total.

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Post by armands » 03 Jan 2007 17:14

Buferi varētu būt oriģinālie, tikai ar priekšā iegrieztiem pagriezieniem ('68 tiem vajadzētu būt uz spārna augšā). Bet tas jaunākais ir tipisks "german look" pēc žurnāla VolksWorld klasifikācijas- tāds drusku streetrace ar lietajiem diskiem u.t.t. :D

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Post by armands » 03 Jan 2007 17:22

Pakaļējais buferis gan ir jaunāks, lai gan ja tas auto '68 ir bijis 1300 vai 1600, vai eksporta, tad varētu būt arī tādi buferi.

User avatar
hugo
centis
Posts: 69
Joined: 06 Dec 2006 16:21
Location: Jaunolaine
Contact:

Post by hugo » 03 Jan 2007 17:27

jā, tiešām nebiju iemanījis :shock:
un mūs csdd kkādu šitādu lukturu pārbūvi laiž cauri?
:arrow:
http://www.germanlook.com/Forums/showth ... #post40568
Un ir doma arī par diodēm aizmugurē + sakanajam laikam vajag atapkaļgaitas apgaismojumu..

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

vw

Post by PowerMeower » 03 Jan 2007 17:55

Pirmais auto -
- lietots auto / nobraukums 145.571 km
- 44 ZS / benzīns / meh.kārba / 04/68 izlaidums / sarkans / 2/3 durvis
- vw vabole / gambia sarkana / 1500 ccm / 44 ZS / restaurēts 1994/95 gadā / stāv garāžā no 04/2000 / regulējams priekš. tilta augstums / visi 4 Spax amortizatori / jumtā iebūvēta mīkstā seguma lūka / sporta stūre / papildus eļļas dzes. sistēma / LEMMERZ met. diski 5.5Jx15 ET26 ar 195/50 riepām priekšā un 195/60 riepām aizmugurē / līdzi otrs riteņu komplekts 5.5Jx15 met. diski ar 165R15 riepām /
- krāsai vietām parādījušies sīki burbulīši , sasprēgājumi un nobrāzumi pa kantēm / kr. priekš. spārns no kāda sveša auto nedaudz ieņurkāts, bet iztaisnots ( nogruntēts) / motors tagad īsti labi nestrādā
- pa mailu var dabūt vēl bildes...

Otrais auto -
- lietots auto / nobraukums 8.380 km
- 34 ZS / 1200 ccm / 02/83 izlaidums
- Mexico ražojums / krāsa melna metalic / ATS 5.5Jx15 ALU diski
- ievests no ārzemēm / tagad tiek pārdots lielo muitas izmaksu dēļ

Nu apmēram tā...
Tagad domā ko ņemt - es pievienojos Armandam...

User avatar
hugo
centis
Posts: 69
Joined: 06 Dec 2006 16:21
Location: Jaunolaine
Contact:

Post by hugo » 03 Jan 2007 18:24

Paldies Tev! uz to jumtu skatījos un man tas izlikās kā atspīdums.. :roll:
Tātad, ''cherry" ir diezgan smuks vabolis ar lūku,kas mazliet rada šaubas par mitruma caurlaidību-vasarā ok,bet..bet auto es cerēju iegādāt braucamu uz vismaz trijiem gada laikiem..Jums pašiem laikam ir ar otrs auto.. Motors vecais, lielais,kam vajag iepūst mazliet dzīvības. Toties melnais ar krietni vien mazāku nobraukumu cik novēroju ar gumijoto melno paneli priekšā un krāsa ar kā izskatās turās mazliet vairāk klāt + ATA lietie diski..nevaru spriest par izpūtēju un grīdu.. :? :lol:

Kādam ir pieredze ar mīksto jumtu?

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2641
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Post by vabole.lv » 03 Jan 2007 18:30

viennozīmīgi ķirsis! :mrgreen:

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

vw

Post by PowerMeower » 03 Jan 2007 18:40

Tas pats Ventspils Andris pats ielika mīksto lūku ( pat elektrisku!) no 121 Mazda - nekāda vaina...
Ir jau arī Kajam un Kristoferam...Brauc un nesūdzās...
Par motoru nebēdā - stāvēšana dara savu - tas viss ir novēršams ( un jūtama starpība gaitā starp 1200 un 1500 ).
Nu gandrīz visiem vabolistiem Latvijā ir otrs auto - ziemai un tam periodam, kad vabole tiek kārtējo reizi uzlabota...
Bet braukt visu sezonu var bez probēmām - tikai attiecīgi jāsagatavo ( ir lietas kas daudziem ir nafigotas vai izmainītas sakarā ar ziemas nebraukšanu).
Nu tas melnais ir parasts standarta mexicānis , tikai diski uzlikti...
Un to naudas starpību tu ātri pievilksi klāt, gribēdams uzlabot un pietjūnēt standartu...regulējamā piekare vien ko maksā... :?

Danijs
rakstītājs
Posts: 170
Joined: 10 May 2006 15:32
Location: Talsi

Post by Danijs » 03 Jan 2007 19:58

Ārējā skatā efektīgāks protams ķiršu , bet pārbūve un restaurācijas darbi protams tur ir. Kas man nepatīk - priekšējais un aizmugurējais buferis - nu varēja būt taču vienādā stilā :o Motortelpa - šķiet nav līdz galam forša :oops: Kas tur zem tā labās puses priekšējā luktura:?:, kur bagāžniekam rokturis? Instrumentu panelī - opel kadett gaismas un aizmugurējā loga apsildes slēdži! priekšējais tilts - tas gan jāprasa mūsu cienījamiem zinīšiem/ekspertiem - vai tāds reaktīvais stienis priekšā (tur redzamais) ir rihtīgs :?: Cena, nu nav šausmīgi maza.
Melnais vabulis - iespējams ar mazāku nobraukumu, nepārbūvētāks, ja salīdzina ar sarkano, iespējams tehniski labāks, alu diski. Lētāks par sarkano.
Kas nepatīk - vienkāršs bez īpaša akcenta, briesmīgi viss melnā, lai to nomainītu hromētu (ne made China) - latiņi aizies. Es personīgi, tā kā neesmu īpašs remontētājs, laikam ņemtu melno, jeb es jau neko, izteicu tik savu viedokli.

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

vw

Post by PowerMeower » 03 Jan 2007 20:51

Nu aizm. bamperi var pielasīt tādu pašu kā priekšējo - būs stilā, pat piederētos šim auto...
Ja nu grib saglabāt oriģinālo komplektāciju , tad melnais der, bet sarkanajam modeļa vecums (līdz ar to skats) jau ir...A slēdži gan jau ērtumam un funkcionalitātei ielikti, nemaz jau tā ārā no stila nelec ( JE87 iekšā tieši tādi paši...)
Likās , ka uzlabojumi sarkanajam ir "pa tēmu" , nevis kaut kādi tur smukumgrabuļi...
Un tā lampas...
Tikko saskāros ar vaboli, kur nomainot meksikānim spārnus bija iecerēts panākt tieši vecāka modeļa skatu ( var jau tā darīt ar melno, pieļauju ka rūsas tur tiešām ir mazāk, bet tas ir extra izmaksas un vēl darbs, laiks, nauda...ja tas viss ir - aiziet ...sāc pasūtīt...gribi braukt uzreiz- re ku sarkanais...kas ar nemaz nav rūsas čupiņa...)
Domā...
P.S. Bildē gan īsti nevar saprast vai bojātais spārns ir gruntēts vai jau atspīd nokrāsotais...

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Post by armands » 03 Jan 2007 22:35

hugo wrote: mūs csdd kkādu šitādu lukturu pārbūvi laiž cauri?sakanajam laikam vajag atapkaļgaitas apgaismojumu..
Ja lukturi ir marķēti pēc standartiem, tad laiž (tur ir vesela tabula kā kurš lukturis apzīmējas). Atpakaļgaitas lukturis nav obligāts tik vecam autiņam. Vienīgais, ko nevar, tas ir ksenona (lokizlādes) tuvās/tālās gaismas vaboles lukturos :!: . Tas cauri neies.

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1229
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Post by armands » 03 Jan 2007 22:41

Sarkanajam problēmas pie TA var būt ar stūri, jo mazāku stūri var oficiāli likt tikai ja ir stūres pastiprinātājs. Bet to jau var uz brīdi pārlikt.

User avatar
hugo
centis
Posts: 69
Joined: 06 Dec 2006 16:21
Location: Jaunolaine
Contact:

Post by hugo » 03 Jan 2007 22:51

eh, beigts var palikt ar visiem šitiem ierobežojumiem, drošivien, matus pa logu ar nedrīkst ne drusku paplivināt ja nu izkrīt un ielido kādam acī
cik palasījos,tad sapratu,ka lukturi taisīti no 330 BMW,bet to vai tie ir ksenona nezinu,bet izskatās smuki un funkcionāli ar.. :mrgreen:
Labi, paldies jums visiem, mazliet gudrāks paliku,bet izvēli tomēr neatviegloja - viss izšķirsies rīt un parīt..

Pašam jau ar tas sarkanais iekrita sirdī - ar dvēseli,tāds..
Last edited by hugo on 03 Jan 2007 22:56, edited 1 time in total.
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest