1303S German look

vieta jauniņajiem, kur uzdot visvisādākos jautājumus
User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: 1303S German look

Post by armands » 17 Jan 2011 22:27

kristsm wrote: Un paskatieties sev apkaart. Labs piemeers ir VW Golf MK1 kluba biedrs ar 1.8T motoru.
Vai tu esi redzējis uz kāda projekta pamata viņš to visu būvē? Vai tev ir visi stiprinājuma vietu rasējumi un stiprības aprēķini? Vai tu domā, ka tev apstiprinās parbūvi palielinot dzinēja jaudu 4 reizes un nemainot bremžu sistēmu (cik zinu tad bremzes var atstāt ja palielinājums ir 30 procenti)? Savukārt mainot bremzes atkal ir vajadzīgs projekts , ja to vispār pieļaus. Sabūvējot to visu tāpat vien, tas beigsies ar novērtējumu "aizliegta pārbūve" un "3"...... Nekā personīga, bet ar vaboles bremzēm tas agregāts būs bīstams.
vabolis '68

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: 1303S German look

Post by armands » 17 Jan 2011 23:10

Daži citāti:
III. Aizliegtie pārbūves veidi
9. Vieglajam automobilim (izņemot sporta automobiļus) aizliegts:
9.2. veikt izmaiņas stūres iekārtas konstrukcijā (izņemot tās pašas markas cita modeļa stūres
pastiprinātāja uzstādīšanu, ja pēc šādas pārbūves tiek nodrošināta stūres iekārtas atbilstoša darbība);
9.3. veikt izmaiņas balstiekārtas konstrukcijā;
9.7. veikt izmaiņas bremžu iekārtā (izņemot tās pašas markas cita modeļa bremžu vakuuma
pastiprinātāja uzstādīšanu kopā ar galveno bremžu cilindru, ja pēc šādas pārbūves tiek nodrošināta bremžu
iekārtas atbilstoša darbība);

Bez projekta drīkst veikt pirmās kategorijas parbūvi.

Automobilim, kas izgatavots līdz 2001.gada 1.janvārim, par pirmās kategorijas pārbūvi
tiek uzskatīta motora maiņa pret tās pašas markas un modeļa cita veida (dzirksteļaizdedzes/
kompresijas aizdedzes) motoru, turklāt tikai tad, ja šāda veida motoru
automobilim paredz tā izgatavotājs un, veicot motora maiņu, nav nepieciešams mainīt
motora stiprinājuma vietas, un motora stiprināšanai nav nepieciešams lietot
pašizgatavotus stiprinājuma elementus.
Uzstādītā motora jaudas un griezes momenta izmaiņas ne tieši, ne netieši nedrīkst
būtiski ietekmēt automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un
sistēmu darbību un efektivitāti.

U.t.t...... Pārējais ir pārbūves noteikumos......

http://www.csdd.lv/documents/normativie ... k/parb.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.csdd.lv/documents/normativie ... e_piel.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
vabolis '68

User avatar
kristsm
centis
Posts: 75
Joined: 23 Sep 2010 11:52

Re: 1303S German look

Post by kristsm » 18 Jan 2011 08:54

x
Last edited by kristsm on 11 Feb 2011 11:40, edited 1 time in total.

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: 1303S German look

Post by PowerMeower » 18 Jan 2011 09:19

šim te , pelēkajam meistaram ,tāds viltīgs acu skatiens... :opaa:

User avatar
kristsm
centis
Posts: 75
Joined: 23 Sep 2010 11:52

Re: 1303S German look

Post by kristsm » 18 Jan 2011 09:25

To: Armands

1. Kur ir rakstiits par jaudas ierobezhojumu 30%? Tie noteikumi ir jau labu laiku atcelti, njemot veeraa konsolidaaciju ar ES normaam.
2. Shis nav vieniigais Subaru 4-cilindru motors. EJ18,EJ20,EJ22,EJ25. SB 53hp , EJ18 110HP - 51% jaudas pieaugums.
3. Protams, ka buus raseejumi stiprinaajumiem (neba jau pirmo reizi muuzhaa kaut ko raseeju). Starp citu, Golfa projektam apreekjinaat noslogojumu netika prasiits un apstiprinaatajaa paarbuuves projektaa tas nav atspoguljots.
4. Tavi citaati ir par pirmaas kategorijas paarbuuvi, kurai nav nepiecieshams paarbuuves projekts. Es nekur neesmu mineejis, ka taa buus pirmaas kategorijas paarbuuve. Arii 1.8T golfs shajaa kategorijaa neiekljaavaas.Tas, ka sheit izmantots taas pashas markas dzineejs, pilniigi neko nemaina.

Apbriinoju savus tautieshus - pashiem neko necensties, nedariit, pie tam neatljaut arii citiem kaut ko dariit. Un peec tam raudaat, ka taadaa meeslainee esam nonaakushi. Nu un - jas nesanaaks, tad nesanaaks! Mana mashiina , daru ko gribu! Vismaz buushu gaajis uz meerkji, centies kaut ko realizeet, nevis tupeejis malaa, urbinaajis punkjus un raadiijis uz citiem ar pirkstu.
Last edited by kristsm on 18 Jan 2011 09:38, edited 1 time in total.

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: 1303S German look

Post by PowerMeower » 18 Jan 2011 09:34

III. Aizliegtie pārbūves veidi
...
Bez projekta drīkst veikt pirmās kategorijas parbūvi.
...
Un šitas marasms ir dēļ tā, ka mūsējie paņēma par pamatu brīvvalsts auto tehniskajām apskatēm vācu TUV, nevis skandināvu Bilprovning ....kas atšķirās savos pamatos būtiski...
Vācieši "iziet" no saviem bezātrumlimita perfektajiem ceļiem - tāpēc arī visas šīs nenormāli smalkās un idiotiskās piekasīšanās pie pat nesvarīgiem sīkumiem ( pat paši vācieši , apnikuši cīnīties ar birokrātiju,daudzas savas paškonstrukcijas reģistrē bez problēmām UK )
Mums tuvāk būtu skandināvu ziemeļnieciskais miers un vēsais cilvēcīgais piegājiens,jo līdzīgi dabas un reljefa apstākli, klimatiskās īpatnības, arī ceļu konfigurācija un stāvoklis...
*
Bet diemžēl kā ir tā ir...un savādāk diez vai kādreiz būs , pat blakus pie igauņiem viss ir kā pie cilvēkiem, bet te ...viss ir aizliegts un neko nedrīkst...
Pat no GER ,FIN vai SWE atvestie VW, turienes firmās pārbūvētie ,auto... ar AirRide piekarēm un Subaru motoriem netiek laisti cauri TA...un var teikt ko grib , plivināt stiprus papīrus ,un mēģināt pierādīt ka neesi kamielis...velti :oops:
Ne jau nespējas vai ņuņņības pēc neviens vairs neko tādu nemēģina darīt, ir jau zila atsista piere un sausa mute izrunāta mēģinot ko pierādīt funkcionāriem ...vienkārši paliek žēl iztērētā laika , spēka un līdzekļu,pašam sevis , cītīgi būvējot muzeja eksponātu , kuru tiešajiem mērķiem var izmantot tikai slepus, baidoties "uzrauties", vienalga šmaucoties...gribētos jau normāli, kā pie cilvēkiem, realizēt savas spējas un varēšanu, ar smaidu sejā, ne sarauktu pieri un apčakarīgu skatienu...
Šis temats jau līdz riebumam ir apspriests citās foruma sadaļās....atliek tik bezspēcībā noplātīt rokas un kārtējo reizi :ban: :ban: :ban:
būtu smieklīgi, ja nebūtu SKUMJI !
*
bet tas nenozīmē, ka netiek būvēts ! Tiek !
I Elizabetei ir sava konstrukcija, i Letiņam busmotors vabolē , i Tomass ir savam busam ko interesantu sabūvējuš ...Un kur ta vēl citi, kas sen jau vairs nav stock ...

Pat tāds vīrs kā Andris Dambis, ar visu savu izglītību , pieredzi, OSC tehnisko nodrošinājumu,ietekmīgajiem un bagātajiem draugiem/sponsoriem , trīs (!) gadus cīnījās ar šo birokrātiju, lai piereģistrētu savus OSCarus kā derīgus braukšanai pa koplietošanas ceļiem...un arī tad būtībā izškirošo lomu nospēlēja salīdzinoši augstās vietas Dakar rallijā un pasaules atzinība... :oops:

User avatar
kristsm
centis
Posts: 75
Joined: 23 Sep 2010 11:52

Re: 1303S German look

Post by kristsm » 18 Jan 2011 12:56

x
Last edited by kristsm on 11 Feb 2011 11:40, edited 1 time in total.

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: 1303S German look

Post by PowerMeower » 18 Jan 2011 13:46

Ar to iepriekšējo gribēju teikt - visu var izdarīt...tikai jautājums, cik tas aizņem laiku, prātu ,spēku , naudu ... :lol: :lol:
un tad spēlē iesaistās indivīda vērtību skala - kas kuram svarīgāks par visu, un dzīves sarakstā pirmkārtais... :smile4:
*
Dambim ražot un braukt sacensībās jau neviens i tā neliedza, un vienalga cik eksemplāros...bet kādu no viņa eksemplāriem dabūt legāli uz ceļa - tur bija tā problēma...
Pamatā jau tur arī bija pārbūve, pamatojoties uz par pamatu/platformu ņemtiem auto (Puma, Smart) vai motoriem (BMW, GM, Nissan)

User avatar
kristsm
centis
Posts: 75
Joined: 23 Sep 2010 11:52

Re: 1303S German look

Post by kristsm » 18 Jan 2011 14:08

x
Last edited by kristsm on 11 Feb 2011 11:40, edited 1 time in total.

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: 1303S German look

Post by PowerMeower » 18 Jan 2011 14:34

Neticu savām ausīm !!!
Vai tiešām biezais koridoru ledus būtu sakustējies?!?!?
Klau, ja jau tev ir att.iemaņas un teorētiskais pamats, esi tas pirmais, kas tai ledū ieurbj āliņģi, varbūt pat ledu salauž...!!
Vismaz būs kāds labs darbs sabiedrības labā padarīts - ne jau visi ir tik uzņēmīgi , plāno veikt vērienīgas un dārgas pārbūves...bet tavs gadījums varētu būt iedvesmojošs precedents, gaisma tuneļa galā !!!!
LAI TEV VEICAS VISĀ UN VISUR ! :lol:

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: 1303S German look

Post by armands » 18 Jan 2011 16:06

Nu tad lai veicas!!!!!! :) :) :)
Negribēju jau tevi aizvainot, bet parasti jau sarodas visādi kaktu būvētāji, kas sabūvē un tad apvainojas ka braukt neļauj :lol: :lol: :lol:
Tā, kā uz priekšu.
vabolis '68

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2643
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: 1303S German look

Post by vabole.lv » 18 Jan 2011 16:28

kristsm wrote:varbuut arii tur sastaavs ir mainiijies, jo cilveeki apliecinaaja, ka tikai priecaasies par to, ka kaads kaut ko taadu dara, galvenais, panjemt par pamatu labu projektu un uz priekshu.
lai nu tā būtu... es ar te no citiem avotiem dzirdēju, ka tur esot jauns censonis, kas cenšas šo pārbūvju tēmu sakārtot. jo teju pirms gada, kad mēs ar armandu tur aizgājām vizītē, tad vēl uz mums skatījās: ko jūs te iedomājaties? NEDRĪKST!!!
vw typ1 '56 vw typ1 '67

User avatar
kristsm
centis
Posts: 75
Joined: 23 Sep 2010 11:52

Re: 1303S German look

Post by kristsm » 18 Jan 2011 16:35

x
Last edited by kristsm on 11 Feb 2011 11:40, edited 1 time in total.

User avatar
xplod
centis
Posts: 92
Joined: 11 Feb 2008 10:50
Location: Kuldīga
Contact:

Re: 1303S German look

Post by xplod » 18 Jan 2011 23:31

beidzot topiks no tavas puses :smile4:


cīnies , un nenolaid rokas , lai veicas :supz:
GOLF MK4 TDI 4MOTION GG511
GOLF MK1 1.6 GTI GT1979

User avatar
kristsm
centis
Posts: 75
Joined: 23 Sep 2010 11:52

Re: 1303S German look

Post by kristsm » 19 Jan 2011 09:12

x
Last edited by kristsm on 11 Feb 2011 11:40, edited 1 time in total.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest