Vabolei problema ar vārstiem

ja nu tavs vaboļuks ir sasirdzis - tb remontzona
PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 14 May 2008 23:22

lerijs wrote::( Forši, tātad jaunu galvu dabūt nevarēs :( , jatic būs šķidrā metāla reklāmai un jālimē ar to :D Tur rakstīts :
These cylinder heads from VW Mexico are ready to mount
Suitable for type I engines 1600 ccm.
These cylinder heads have long spark plug thread.
Tas ir ipirmās paudzes karburatornieks?
Un tos urbumus devējiem nevar ieurbt, ja pati galva pēc izmēriem vispār der??

Vispār, kas man viņš pa motoru skaitās 1,6 šprice 97 gada????
Un vēl, kur var iegādāt jaunas vārstu vāku blīves? Ditādi šitās ir cietas, kā koks un jau šur tur pārlūzušas :(
Ko ta tu tur taisies līmēt? Tas ir garām ,jo to temperatūru kas gaisiniekam, neviena ķepe netur!!! Un vēl jau nezini vai maz vajadzēs...
Galvas jau ir līdzīgas un der arī, tikai nav kur ielikt temp devēju (kas kreisajā galvā iegriezts, tur priekš tā ir speciāls biezs lējums ar caurumu un vītni...Ja šo jautājumu atrisina, tad var jau likt (galvas dārgas, pati atsūtīšana virs 40 eur!)
Visas vaboles ir Type1, busi ir Type2...ir vēl Type3 (man tāds arī ir!) un Type4...
Info-
www.thesamba.com
www.hoffmann-speedster.de
www.csp-shop.de
www.cbperformance.com
www.streetstyleandpower.co.uk

Vāku blīves man ir cik vajag, radiatora gumijas arī...
Vispār ķēpa ir ar šiem mexico špriciniekiem (nostrādātības kvalitāte un materiālu izturība ļoti zema)- kamēr iet ,iet labi, bet vecākie karburatornieki izturīgāki un drošāki, vieglāk padodas regulēšanai, pārveidošanai un uzlabošanai...
Vienam 2006.gada triciklam jau nomainīju kompensatorus uz cietajiem(un vēl šo to) - tagad vīrs gāž 165kmh bez problēmām...un domā šprici un tos releju kalnus mest nost- pāriet uz vienkāršiem diviem Weber 40 IDF (Latvijā divām vabolēm 36 IDF jau ir! ...man pašam ir 44 IDF, bet tikai viens...)
Letiņš savam busam ar uzlika cietos( a to grabēja ,pirda un kratījās, tagad lido...)

lerijs
iesācējs
Posts: 25
Joined: 14 May 2008 01:28
Location: SAULKRASTI

Post by lerijs » 14 May 2008 23:46

Aizrakšos līdz tam radiatoram, tad arī redzēs, bet droši, jau ka vajadzēs tās gumijas un blīves.

Tā limēšana jau nebij nopietni, tur jau tik uz paciņas rādīts, ka zobratiem sobus var līmēt iekšā utt :lol:
:( Mexicanim sirdskaite

lerijs
iesācējs
Posts: 25
Joined: 14 May 2008 01:28
Location: SAULKRASTI

Post by lerijs » 15 May 2008 13:48

Servisa viens specialists ieteica lai labāk nofleksējot kaadu milimetru no vārstu galiem. Ko foruma specialisti saka par tādu ideju??? :) Labāk jau noteikti uzlikt tos didtancerus, vēl servismens teica, ka šiem aparātiem viskautkas esot remonta izmēra, varbūt vienkārši pārlasīts šis un kautkas no remontkomplekta ar nepareiziem izmēriem iesprausts ?

Kompresijas mērāmo vēl nesmu sameklējis :(
:( Mexicanim sirdskaite

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 15 May 2008 13:57

Labāk lai grab nekā izdeg!!
Manam Type3 vispār gāja kā šujmašīna - zviedrs laikam nebija zinājis kā regulē hidr vārstus...un atstājis 0.15 kā vabolei ar cietajiem...
Pārbaudīju un tikai tad nokonstatēju ka nav tur cieto bet oriģinālie!! pieliku uz pieskārienu - tagad klusums...

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 15 May 2008 14:28

lerijs wrote:Servisa viens specialists ieteica lai labāk nofleksējot kaadu milimetru no vārstu galiem. Ko foruma specialisti saka par tādu ideju??? :) Labāk jau noteikti uzlikt tos didtancerus, vēl servismens teica, ka šiem aparātiem viskautkas esot remonta izmēra, varbūt vienkārši pārlasīts šis un kautkas no remontkomplekta ar nepareiziem izmēriem iesprausts ?

Kompresijas mērāmo vēl nesmu sameklējis :(
Tikai distanceri!!!
Un iesper tam fleksētājam...!
Pamēri bīdstieņu garumu - vai visi ir vienādi ? (vai labajā puse ir tikpat gari kā nelabajā??)

lerijs
iesācējs
Posts: 25
Joined: 14 May 2008 01:28
Location: SAULKRASTI

Post by lerijs » 15 May 2008 18:58

Uzliku distancerus "samo pala" 1mm :) . Itkā tagad var vismaz, atskrūvēt līdz galam. lai vārsti atbrīvojas.
Viens kompensators ir izjucis, jo ņemot nost klavieri šā atspere spieda stipri vairāk par 4mm, liekas sprostgredzens izlidojis.

To slimo kompensatoru ieskrūvēju lidz šamā atspere saspiežas un sāk vārstu bdīt, tad paskrūveeju kaadu 1mm atpakaļ. (mazāk , bij bail skrūivēt, ka šis nepaliek neaizvērts un neizdeg) Un kautkur lasiju, ja šo pievelk pa stingru šamais varot salūzt.
vienalga grab, bet vismaz uz pusi klusāk :D .

Vēl šodien atgaisotas bremzes, pieskrūvēti rokturīši , kas vakar dabūti atpakaļ no hroms.lv :D, diemžēl uzacis nesanāca pārhromēt (laika zobs savu paņēmis), vajadzēs laikam sūtīt jaunas.

Varbūt var kautkā sarunāt tās blīves un radiatora gumijas un rīt cerams tikšu līdz tam eļas radiatoram. Varbūt ir aizķēries kaut kur plauktā kāds nenobeigts no tiem mainītajiem hidroliskaijiem kompensatoriem. Gribētos to mirušo samainīt :?
:( Mexicanim sirdskaite

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 16 May 2008 00:25

Ir man visi 8 kompensatori, bet maz lietoti - no tā tricikla...Viens no viņiem gļukoja , pārējie labi...Var dabūt...
Ja tu sestdien varētu uz 10.30am pieskriet pie Siguldas šosejas DEPO, kur mēs pulcēsimies uz Izbraucienu, varētu to visu arī saņemt...
Par visu kopā kādi Ls 20...

lerijs
iesācējs
Posts: 25
Joined: 14 May 2008 01:28
Location: SAULKRASTI

Post by lerijs » 16 May 2008 02:05

Pieskriet domājams varēšu, ja nebūšu darbā aizņemts
vaienā lapā bij info, ka kompensatorus var ar magnetu izvilkt, b loku nedalot, bet otrā, ka bloks jārauj vaļā :shock:

Kautkā ļoti gribētos ar magnētu izlīdzēties :) Kā tur īsti ir?
:( Mexicanim sirdskaite

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 16 May 2008 09:41

No busa bloka esmu vilcis ārā tāpat, bet vaboles blokam ir nelielas atžķirības -neesmu mēģinājis, bet izskatījās ka nevar, bet šā vai tā pirmais solis ir pamēģināt no ārpuses , ja neizdodas tad jārauj vaļā...
Ieteiktu pagaidām braukāt tāpat, un pie iespējamā remonta -
- uzmainīt jaunas visas šāles,
- uzmainīt jaunus gredzenus,
-visas jaunas blīves un gumijas,
- uzmainīt cietos kompensatorus un bīdstieņus,
- padomāt ko vēl varētu labu gribēt lai būtu bezproblēmu braukšana,
*
...tas , ja nu rauj ārā un vaļā motoru , pie vienas reizes !!! 8)

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 16 May 2008 12:46

Vabole No5 wrote:
lerijs wrote:Servisa viens specialists ieteica lai labāk nofleksējot kaadu milimetru no vārstu galiem. Ko foruma specialisti saka par tādu ideju??? :) Labāk jau noteikti uzlikt tos didtancerus, vēl servismens teica, ka šiem aparātiem viskautkas esot remonta izmēra, varbūt vienkārši pārlasīts šis un kautkas no remontkomplekta ar nepareiziem izmēriem iesprausts ?

Kompresijas mērāmo vēl nesmu sameklējis :(
Tikai distanceri!!!
Un iesper tam fleksētājam...!
Pamēri bīdstieņu garumu - vai visi ir vienādi ? (vai labajā puse ir tikpat gari kā nelabajā??)
Par šiem te bija runa -
- http://www.machine7.com/section.php?xSe ... af245cdb4d

lerijs
iesācējs
Posts: 25
Joined: 14 May 2008 01:28
Location: SAULKRASTI

Post by lerijs » 16 May 2008 14:02

Tieši tādus arī uzmeistaroju, tikai 1mm biezus ( zem katras puses 2 gab, pa 0,5mm), bet pietika :) Tik tas viens kompensators gan ir miris :( . Tas arī taisa troksni :(
:( Mexicanim sirdskaite

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 16 May 2008 14:12

Nu vismaz sirds mierīga - braukt vari droši (līdz sadomāsi remontēt kapitāli), bet tas nabadziņš lai grab,pievelc saprātīgi ciešāk vārstu un aiziet...kamēr savāksi materiālus motora uzlabošanai un sapratīsi ko īsti gribi...

Vēl info -
www.cip1.com
www.vw-store.com
www.carbsunlimited.com

lerijs
iesācējs
Posts: 25
Joined: 14 May 2008 01:28
Location: SAULKRASTI

Post by lerijs » 16 May 2008 18:48

Vismaz sirdzapziņa būs mierīga :) Dariju, ko varēju. Tagad beidzot aizrakos līdz eļlas radiatoram. Image
Nebij nemaz tik grūti, kādu stundu gan noņēmos. Lielēkās problēmas sagādāja atskrūvēt radiātora kronšteina skruves , kas no cilindra puses. Bet viss ok. Paldies No 5 par instrukciju. :supz:
Šis ar laikam ir pie vainas visa motora apeļošanai :). Espējams, ka pat tā gumija uz pusasi nav beigta, bet izrādās tieši tur iziet dzesēšana tam radiatoram :oops:
Izskatās, ka tur mēģināts lāpīt vismas vēl reizes 2, jo samaniju, tur gan sarkano, gan melno hermētiķi :(

Image

Vabole No5 wrote:Ir man visi 8 kompensatori, bet maz lietoti - no tā tricikla...Viens no viņiem gļukoja , pārējie labi...Var dabūt...
Ja tu sestdien varētu uz 10.30am pieskriet pie Siguldas šosejas DEPO, kur mēs pulcēsimies uz Izbraucienu, varētu to visu arī saņemt...
Par visu kopā kādi Ls 20...
Tad noteikti vajag vārstu vākiem blīves 2gb
Tātad vajadzētu iegādāt tās gumijiņas radiatoram kādas 4gb(gan jau virsūliekot nesabeigšu nevienu) viņām numurs 021 117 151, ja tas ko izsaka :)
Un vajadzētu to aukstā gaisa gofru, kas iet uz siltummaiņiem, tur ir kaukāda folijas ventilacijas truba, bet varen trausla, viena jau sajuka tur bakstoties (noteikti, gan pa leeto tādu kautkur var dabūt celtniecības bodē), bet vajadzētu tomēr original paredzēto :) Cik tāda maksā?
Kompensatoru iegādi varbūt atlikt līdz, kapitalajam remontam, citādi nomētāsies pa garažu varbūt vēl gadu
Image

:oops:
Image

atdzīšos :) tā ir švāna vabole :)
:( Mexicanim sirdskaite

User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Post by armands » 16 May 2008 21:12

lerijs wrote:atdzīšos :) tā ir švāna vabole :)
Tikko ieraudziju nummuru, tā arī to gribēju teikt :D :D :D Va ta Švāns pārdevis.... :?:

lerijs
iesācējs
Posts: 25
Joined: 14 May 2008 01:28
Location: SAULKRASTI

Post by lerijs » 16 May 2008 21:19

Pārdevis jau labu laiku atpakaļ, pēc ša vēl 2 īpašnieki bijuši :wink:
:( Mexicanim sirdskaite

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest