Red 65

ja nu tavs vaboļuks ir sasirdzis - tb remontzona
User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 01 Apr 2011 21:49

markins wrote:paga paga tu ar vaboli domā laist uz UK? :supz:
:roll: Nu tāds plāns ir! :muaha:
Tā kā pats lielāko laiku dzīvojos pa turieni, tad šogad sagribējās pavizināties ar savu vabolīti, jo pēdējā laikā tā stāv nekā tiek kustināta. :oops: Tā vismaz varētu pavizināties pa vietējiem salidojumiem un papētīt, kā viņi tur rīko un lustējas iekš saviem VW salidojumiem! :partyman:
Tā nu savu atvaļinājumu pavadīšu pielabojot visas kaites, lai veiksmīgi noripotu 2400km! :muaha:
Stulbākais, ka nāksies atkal stīvēt motorīti ārā, jo no stāvēšanas ir nojucis sajūga izspiedēj gultnis. :hang:
Tad jau iepostēšu kādu info pa notiekošo un vēlāk arī pastāstīšu par piedzīvoto brauciena laikā!
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 05 Apr 2011 23:09

Visu šo nedēļu nācās pavadīt zem vaboles un pārjaukt daudzus mezglus, kas radīja nedrošības sajūtu pirms brauciena. :rolleyes:
Pirmdiena sākās ar ierastu darbu un skatu:

Image

Dzinējs ārā un tika atrasta vaina sajūgā, kur bija atdalījušies trīs metāla bleķīši. Ticamākais tie varēja būt kaut kādi fiksācijas bleķīši, kas atslogoja sajūga groza atsperes. Iepriekšējo reiz biju palaidis garām. :oops:

Kā jau ierasts un bija sagaidāms, ka būs liela problēma ar motora ielikšanu, tad šoreiz saņēmāmies un ar tēvu nedaudz pārveidojām astes daļu, lai dzinēju var iestumt no aizmugures.

Image

Cerēju, ka tas atvieglinās motora ielikšanu, bet kā jau parasti, ielikšanas procesā neiztika bez daudzstāvīgo vārdu pielietošanas un tā pat ar lielu mocīšanu, beigās uzāķējām. :axe: :hang:
Lai nu kā, bet nedaudz vieglāk bija, kad atgrieza asti! 8)
Diezgan jau daudz sanāca padarīt pa šo laiku:
Salabot sajūgu,
pārtaisīt izpūtēju (paldies Valdim par flančiem),
saregulēt sagāzumu (Zviedrs bij diezgan nepareizi sašaibojis un abi riteņi bij iegāzti uz vienu pusi)
nomainīt vārstu regulācijas skrūves pret Elephant feet adjusters. 8mm, viss jau bija skaisti līdz piedarbināju motoru un ieraudzīju, cik skaisti tiek cilāti vārstu vāki! :weedman: Nācās nedaudz saīsināt skrūvju garumu un lieta darīta! :supz:
Tagad vairs tik uzlikt aizmugurējo haubi, saregulēt karbūzi un aidā Jūriņā!! :finga:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

arturs
foruma ģeds
Posts: 579
Joined: 09 Oct 2005 10:13
Location: Rīga

Re: Red 65

Post by arturs » 07 Apr 2011 13:28

cerams, ka ceļš būs arī tik detalizēti apkopots un safotogrāfēts... 8) :D

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 10 Apr 2011 21:20

arturs wrote:cerams, ka ceļš būs arī tik detalizēti apkopots un safotogrāfēts... 8) :D
Diemžēl, ar bildēm ir galīgi švaki, jo telefonam aizmirsu PIN kodu un lielāko daļu ceļa nobraucām bez sakariem un fotoaparāta! :oops:
Savā ziņā šis ceļojums atpakaļ uz UK bija ļoti interesans un skaists, jo sākās ar to, ka veiksmīgi sagādājām prāmi no Liepājas uz Travemundi. Izbraucot no mājām ar tik tiko saliktu autiņu un pilnībā nebiju izbraucis, sēdos iekšā un pirmā pieturvieta bija Jelgava, kur vajadzēja paņemt draugu, kas sastādīja kompāniju. Pa ceļam uz Jelgavu secināju, ka priekšējo riteņu sagāzums ir sanācis ļoti labi un auto uz ceļa uzvedās labi. Vienīgais biju izbrīnījies, ka vabolītei galīgi jaudas nav un maksimālais ātrums ir knapi 90km/h, bet nu es īpaši nebēdāju un ripināju tālāk.
Pēc drauga paņemšanas ieņēmām virzienu uz Liepāju. Pēc Skrundas sākās jautrība, pēkšņi pazuda lādēšana. :opaa: Pēc apskates secinājums viens, viena oglīte bija nolūzusi vai arī nodilusi un kārtīgi nepiespiedās pie kolektora. Nu neko, nedaudz palaboju atsperīti un uz kādu brīdi uztaisījām lādēšanu, bet līdz Liepājai jau atkal bija pazudusi un laika trūkuma dēļ braucām tālāk bez lādēšanas.
Pirmais patīkamais pārsteigums, ka degvielas patēriņš ir zem 10 litriem, kas priecēja, bet bijām nedaudz nosēdinājuši aķi un nācās pāris vietās uzstumt. Draugam neliela fizkultūra! :muaha:
Patīkams pārsteigums bija uz prāmja, ka bija divvietīgā kajīte un ēdināšana bija četras reizes, kur pārēdāmies kā sivēni! :D
Nobraucot no prāmja nevarējām izlemt pa kādiem ceļiem braukt, bet beigu beigās izlēmām ripināt pa Vācijas bāņiem.
Pirmajā pieturvietā izlēmām atkal uzriktēt lādēšanu un pārbaudīt, kas ir pa iemeslu jaudas trūkumam!
Kā jau likās, saliekot visu kopā nebiju pārbaudījis vai nospiežot gāzes pedāli grīdā tiek atvērta pilna drosele. Protams, ka vēra tikai līdz pusei! pieregulējām un vabolei parādījās cita dziesma! :partyman:
Tā nu mums bija jānobrauc tikai 760 km līdz nākamam prāmim no Dunquerkes uz Doveru. Lielāko daļu ceļa nosēdējām aiz fūrēm un patīkams pārsteigums bij nākamajā tankā, kad vidējais degvielas patēriņš bij nokritis uz 6Litri uz 100 km! :finga: Tas mūs priecēja, bet vēlāk sākās jau lielākas problēmas ar lādēšanu, jo oglīte jau galīgi bija padilusi un nevarējām uzriktēt. Tā kā eiropā nebija jābrauc ar gaismām, izlēmām vilkt tālāk bez lādēšanas. Būtu jau veiksmīgi aizbraukuši, ja nenomaldītos Antverpenes jausaceltajos viaduktos, kur pazaudējām veselu stundu, kas vēlāk maksāja nervus, satraukumu un prāmja pārcelšanu pa divām stundām. :hang:
Atlikuši pēdējie 50 km un lēnām sāka jau krēslot, lādēšanas nav, gaismas ar nevar slēgt iegšā, jo aķis jau pavisam tukš. Iesēdos vienam treilerim pavisam tuvu astē un cerējām, ka šis ar brauks uz to pašu prāmi, bet pāris km pirms galamērķa šis nogriezās un nu mēs bijām vieni, bez gaismām un tumsā! :axe: Pāris līkumus jau sazīmēju un varēju izbraukt, bet tad nolēmām tomēr netaisīt "sūdus" un provēt, kaut kā atkal uzmakarēt lādēšanu, bet šoreiz tika izmantota papildus plastmasas savilce ar skrūvi, kas tieši spieda uz oglīti, ta nu kaut kā sāka lādēt un veiksmīgi tikām līdz ostai.
Nedaudz sanāca izgāzties pie pasu kontroles, kur neveiksmīgi sanāca noslāpēt dzinēju un atkal nācās abiem lekt ārā un uzstumt. :hang: Kauns pa visu seju, bet neko padarīt! 8)
Tā nu beigu beigās veiksmīgi nokļuvām līdz mājām un nākamajā dienā aizbraucām līdz darbam un novērsām nervu kaitinošo problēmu! :smile3:
Ja tā kopsummā ņem, tad vabolīte uzvedās ļoti labi, ja neskaita to vienu ķibeli! :)
Tā nu varēs lēnā garā kaut ko paskrūvēt un palabot, pa brīvajām dienām. :)
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
markins
foruma ģeds
Posts: 590
Joined: 17 Nov 2007 23:38

Re: Red 65

Post by markins » 12 Apr 2011 16:27

Malacis vecīt-extrēmi :supz:
I am today:)

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 10 May 2011 00:33

Šodien bij viena feina diena! :rolleyes:
No rīta izbraucot no mājām, secināju, ka vakardienas saregulētā aizdedze strādā labi un ir jūtams mundrums dzinējā. :muaha:
Tas prieks bija īss, kad netālu no štrāses vabolīte sāka izrādīt pilnīgu ģīboni. :evil: (kā jau ierasts uz darbu braucu ar neliela laika rezervi ). Pirmā doma, ka karbūzis kaut ko nevēlas strādāt, bet 'tomēr tas bija sadalītājs! Pirmo reizi manā mūžā kontaktu grupa bija salūzusi, precīzāk nolūzusi! :opaa:
Parasti vai nu apdeg vai nodilst, bet kad pārlūz, nekad! A pārlūza burtiski aiz kontaktu virsmas. (skat bildē ar sarkanu iestrīpots!
Image

Tā nu ir, ka liekas, ka nopirksi jaunu, tad tas būs labāks! :butthead: Galvenais, ka šos kontaktus nomainīju pirms brauciena uz UK un nobrauktā distance ap 2000km, un viss!
Tad sākās jautrākais, kā lai tiek uz darbu :?: Zināju, ka otrs sadalītājs bija mājās, bet nezināju vai
paņēmu vecos kontaktiņus no LV. Ta nu gāja vaļā lielā rakņāšanās pa visiem kaktiem un IR :!: :finga:
Tomēr bija līdz un fiksi, fiksi nomainīju un turpinājām ceļu uz darbu.
Tā nu mācība būs, tomēr tās mazās rdaļas ir jābūt līdzi!
Lai nu kā, bet labi, kas labi beidzies! :prayer:

A kā citiem? Esat saskārušies ar šādu ķibeli?
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
Dzintars
rakstītājs
Posts: 224
Joined: 11 Mar 2008 23:11
Location: Rīga
Contact:

Re: Red 65

Post by Dzintars » 10 May 2011 14:45

Man busā stāv Petronix elektroniskā aizdedze. Nu jau vairakas sezonas braucu un viss super. Vabolē arī laikam būs jāieliek.
vw vabole `68 vw buss `75

User avatar
Guntars
foruma ģeds
Posts: 291
Joined: 12 Sep 2007 21:17
Location: Rīga

Re: Red 65

Post by Guntars » 10 May 2011 19:15

Mjā, Petronix rullē arī mans PO pateicoties šai elektroniskajai aizdedzei tagad bēdu nezin, bet ar parastajiem kontaktiem mūždien bija "jautrības", visskumjāk bija, kad kondensātors aizgāja pa pieskari un paliku ar vaboli pusceļā uz Kuldīgu - tā arī uz vaboļpasākumu neaizbraucot :muaha: :muaha: :muaha:

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 10 May 2011 23:02

Njā, Pertronix jau arī ir skaistā ciparā!! :hang:
Man te nez no kuriem laikiem uzpeldēja T 25 elektroniskais sadalītājs, bet nezinu vai tas strādā un ir nepieciešams komutātors. Man tāda doma ir to paprovēt uzlikt (tas tāds lētākais variants)! :!: :?:
Ja godīgi tad Es jau tāpēc ar vedāju līdz vienu lieku sadalītāju, jo bez lādēšanas var braukt, ja karbulī ir problēma, tu šā vai tā vari tikt uz priekšu, ja sūknis neiet tad ar spiedienu var kaut kā tikt uz priekšu, bet ar sadalītāju ir kā ir!! Guntaram bij skarba pieredze!! :(
Lai nu kā, bet tagad ar nepacietību gaidu to brīdi, kad Odometrs atkal rādīs skaistas nullītes (vairs tik 10000km) !! :supz: Varēšu svinēt, ka ticis pie jauna auto!! :weedman:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
jcx
foruma ģeds
Posts: 520
Joined: 07 Dec 2004 11:22
Location: Riga
Contact:

Re: Red 65

Post by jcx » 11 May 2011 08:30

Neatceros modeli, bet man ir elektroniskā aizdedze no Hoffmaņa, lētais variants, pārdesmit eiro, liekas kontaktu vietā 009 sadalītājā un līdzīgos, vajadzēja vēl savādāku spoli un gadus 4-5 bēdu nezinu. Nav jāregulē, tukšgaita stabīlāka - labumi vien!

User avatar
Aigars
foruma ģeds
Posts: 612
Joined: 06 Dec 2007 12:37
Location: springfielda

Re: Red 65

Post by Aigars » 11 May 2011 09:33

009 nav vakuma paatrinātāja, tas notiek uz dzentrbēdzes principa.bet kontakti ir tik un tā kuri ir jāregulē :smile2: , protams ja nav ielikts elektriskais modulis.
Image

User avatar
jcx
foruma ģeds
Posts: 520
Joined: 07 Dec 2004 11:22
Location: Riga
Contact:

Re: Red 65

Post by jcx » 11 May 2011 11:23

Man tieši tas pats gadījums. Ieliku 009 un šo elektronisko moduli kontaktu un kondensatora vietā, tad sagribējās vakuumkorektoru, lai nebūtu tikai centrbēdzes korekcija. Nopirku citu sadalītāju, kuram, izrādās, varēja iekrāmēt šo pašu elektronisko aizdedzi un viss tā arī funkcionē.

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 10 Jul 2011 18:42

Nu taa beediigas zinjas RED 65 ir uz laiku uzmetis savu saimnieku un skaistaa izbrauciena dienaa panjeema un uztaisiija divus pigorus. Pirmais un jautraakais piedziivojums bija, kad gribeejaam shkjeersot celju, vabole peekshnji ne no kaa izdomaaja noslaapt pashaa celja viduu. Kauns pa visu gjiimi un nesaprashana, ko ta taa. Atklaajaam, ka uz iisu briidi degvielas suuknis izdomaaja vairs nepadot degvielu, bet nepagaaja ne paaris minuutes un viss aizgaaja un celjojums turpinaajaas.
Apmekleejushi ieplaanotaas vietas, saakaam ienjemt maajupcelju, bet te nu bija vasaras sveetki! :hang:
Tuvojoties pie kaarteejaa aplja, izspiezhot sajuugu, no aizmugures atskaneeja ljoti nejauki trokshnji un vabole bij mieraa. Peec pirmajaam paarbaudeem ir skaidrs, ka taalaak tikt nav iespeejams un sajuuga izspiedeejgultnis ir aizgaajis pa gaisu un nospruudis pret sajuuga kurvi (taada aizdoma, jo nav veel viss izjaukts). Tad nu naacaas izsaukt evakuaatoru un transporteet vaboli prom uz darbu.
Taa nu jaukaa diena beidzaas ar ljoti nejauku gala rezultaatu, kur naaksies raveet aaraa dzineeju un jaatur iikshkjus, ka nebuus saliekta kaarbas primaaraa ass vai kaut kas dzineejam, jo uz doto briidi dzineejs ir pilniigi stiivs. :hang:
Tad jau tuvaakajaas dienaas sekos kaadi jaunaaki reporti par notiekosho!
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 23 Jul 2011 23:58

Atskats uz notikušo! :butthead:

Pirmdiena sākās ar neplānotā atvaļinājuma sarunāšanu, bet tuvākās brīvdienas sanāk tik ceturtdien. Neko darīt, ja ceturtdien tad ceturtdien! Tad nu pa pārtraukumiem, pusdienlaiku gāju apskrūvēt vaboli, lai 4-dien atliek lielie darbi, kā atlaist dzinēju un visu celt ārā.
Iekārtojies darba apsargātajā stāvlaukumā sākās amputācija.
Image

Pirmais pārsteigums sekoja, kad tika atskrūvēts starteris! Ņemot nost, sāka birt ārā visāda veida un izmēra skaidas. Kā jau biju domājis tad sajūgs ir "palidojis". :hang:
Image

Neliels caurums korpusā un viss noklāts ar metāla skaidām.
Nepagāja ne īss laiciņš un dzinējs tika atdalīts no kārbas!
Tāds te skats man pavērās :shock:
Image

Image
Skaidrs, jauns sajūga grozs, izspiedējs, sajūga dakša un slota ar šaufeli! :finga:
Tā kā pirmā aizdoma, kas radīja šādu iznīcinājumu, varēja būt pārāk lielā aksiālā spēle. Lai gan izmērot to uzrādīja nieka 0.75mm, lai gan norma ir ap 0.06-0.15mm Ja jau dzinējs ārā tad arī šī problēma ir jāatrisina un pēc stundiņas dzinējs "pārplēsts".
Image
Tad sekoja nākamā bēdīgā ziņa, ka aizmugurējā (spararata) šāle ir paspējusi sadeldēt bloka sēžas vietu un pareizi darot vajadzētu pārborēt bloku un slīpēt kloķvārpstu.
Image

Nu gan biju uz brīdi nedaudz apsēdināts, jo lai to izdarītu ir nepieciešams laiks un nedomāju vai tam motoram ir to vērts, kā arī laiks ko pavadu braukājot ar sabiedrisko ar maksā divreiz vairāk, kā ar auto!
Tā nu nolēmu visu likt atpakaļ kā ir, izņemot jaunas šāles uz vidējo un aizmuurējo sēžu.
Tā nu ceturtdien līdz darba dienas beigām bija saskrūvēts dzinēja bloks kopā un izplānotas aptuveni nepieciešamās mantas, kas būs nepieciešamas.
Aizmirsu pateikt, ka īstais iemesls kādēļ tika sapostīts sajūgs ir tas, ka biju nopircis nepareizo sajūga grozu. Vecajām kārbām, kurām nav centrējošā vadotne, priekš izspiedējgultņa ir jāizmanto sajūga grozs, kuram ir centrā diska gredzens.
Image
Lai gan es biju uzlicis uz vecās kārbas, jaunā tipa sajūgu, kuram nebija sajūga grozam tā gredzena un nieka 10000km tika nokauts jauns izspiedējs un sajūgs! :oops:
Image
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 24 Jul 2011 03:31

Piektdiena sākās ar dzinēja salikšanu.
Tā kā zinot, ka agrāk vai vēlāk aizmugurējā šāle sāks kustēties un dilt, tad galvenais nosacījums ir nodrošināt labu eļļošanu un tīru eļļu. Tā kā ar oriģinālo sitiņfiltu ir nenopietna eļļas attīrīšana, tika iegādāts eļļas sūknis ar eļļas filtru.
Image
Lai uzstādītu uz mana dzinēja, nācās nedaudz piestrādāt pie dzinēja korpusa un nozāģēt T2 busu paredzēto stiprināšanas vietas lējumu.
Tā nu visu laiku cīnoties ar dažādu sīkumu pielabošanas, dzinēja uzlikšanu uz vaboles aizkavējās no 12:00 uz 17:00 un nācās ļoti iespringt, lai viss tiktu pabeigs un tiktu uz mājām! :roll:
Tā nu pienāca darba dienas beigas un nācās izvākties no apsargātās stāvvietas uz apmeklētāju stāvietu un turpināt remontdarbus!
Image
Viss jau būtu bijis vienkārši un pāris stundās būtu braucams, bet........ :hang:
Viena maza lieta, ko nebiju gaidījis, "GT" tipa izspūtējs neiet kopā ar jaunuzlikto eļļas filtru un izspūtējs atspiežas pret eļļas filtra korpusu un attālums starp flančiem ir nieka 5cm :axe:
Skatīt bildes kreisajā apakšējā pusē starpflanču attālums!
Image
Mājas apstākļos jau nebūtu tik grūti visu pielabot, pārmetināt, bet šeit un vakara laikā īpaši daudz variantu nav! :butthead:
Nācās nedaudz saklapēt izspūtēju un ar garām skrūvēm pielocīt trubas, lai varētu visu sakikt.
Pie vienas reizes arī nomainīju līdzstrāvas ģeneratoru uz maiņstrāvas generatoru.
Image
Tā nu piektdienas darbadiena beidzās ap diviem naktī un pārnakšņošanu vabolē, jo nākamajā dienā bij jāstrādā un steigā biju aizmirsis paņemt aizmugurējo vāku, kas palika stāvietā. :oops:
Lai nu kā, bet uz to laiku auto jau bija piedarbināts un palikās pāris sīkumi, lai atgrieztos uz ceļa.
Tā nu atgriezos mājās un vienīgais satraukums bij par lielo karstumu pie eļļas filtra, jo izpūtējs bij pilnīgi klāt piespiedies.
Ar to mana jautrība nebeidzās un svētdienā vabole atkal nojuka. :axe: Ja nu negāja ta tā nedēļa bij pilna neveiksmju! Šoreiz tas bija pusgadu vecais degvielas sūknis.
Image
Ta nu nācās atcerēties pāris vecos variantus ar spiedienu bākā un viss notiekas! :finga:
Teiksim tā, ka RED 65 man bija uztaisījis kārtīgu izpriecu veselas nedēļas garumā. Ceru ka šo ir uz kādu laiku gana! :rolleyes:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest