Red 65

ja nu tavs vaboļuks ir sasirdzis - tb remontzona
User avatar
armands
foruma ģeds
Posts: 1231
Joined: 06 Sep 2004 13:37
Location: Riga

Re: Red 65

Post by armands » 16 May 2009 21:29

Vabole No5 wrote:Kas ta tev negāja iekšā? Motoru šādā izskatā ,kā uz riepas, var ielikt smiedamies - tikko šodien to arī darīju... Vienīgais ko uzliek pēc tam, ir aizm bleķis ar caurumiem siltumtrubām...
Nu tie kam dubultkarburatori, tur gan jālasa viss nost... :?
Redzēju dabā- viņam motortelpa attiecībā pret kārbu ir pa dažiem cm pa labi :?
vabolis '68

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 17 May 2009 14:15

Vabole No5 wrote:Kas ta tev negāja iekšā? Motoru šādā izskatā ,kā uz riepas, var ielikt smiedamies - tikko šodien to arī darīju... Vienīgais ko uzliek pēc tam, ir aizm bleķis ar caurumiem siltumtrubām...
Nu tie kam dubultkarburatori, tur gan jālasa viss nost... :?
Biju jau piemirsis, kad ņēmu ārā to motoru tad ar pamatīgi nomocījos, lai noņemtu nost un nācās diezgan daudz apskrūvēt detaļas. Šoreiz man ir tā, ka motoru komplektā nevar iecelt, jo ģenerators neiet cauri aizm. daļai. Noņemot ģeneratoru un gaisa kasti nācās vēl sadalītāju sagriezt uz pretējo pusi, lai neķertos vakuuma korektors. Kad iemocījām to motoru tas izskatās šādi!! :? (skatīt blīvējošās gumijas atstarpi)
Šeit var labi redzēt cik daudz motors ir novirzījies uz kreiso pusi, ka gumija ir pilnībā piespiesta un motora bleķi ir noliekušies uz leju :(
Image

Attiecīgi labajā pusē veidojas nedaudz lielāka atstarpe:
Image

Te jau var redzēt, ka gumiju normāli cauri vairs nevarēs izlikt jo ir jau "priķirka":
Image

Ja kāds ir saskāries ar tādu joku varētu padalīties ar pieredzi, ko izdarīt!!?? :!: :?:
Zinu tik to, ka nākamajā reizē, aizmugurējā astes daļa tiks griezta nost un pārtaisīta pieskrūvējama :twisted:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 17 May 2009 14:17

Guntars wrote:A kā Tu tagad dzirdēsi, kā motors murrā??????? Būs jātur logs vaļā, lai dzirdētu vai motors rūc...:zzz: :muaha: :zzz:
Domāju ka motora skaņu dzirdēšu arī caur šo vibroizolācijas materiālu!! Lai gan jau nezinu kāds būs gala efekts no visas pakošanas!! :roll: To jau uzzināšu, kad atkal parādīšos ielās!! :supz:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Red 65

Post by PowerMeower » 17 May 2009 21:40

Šis aizmugurējais bleķis ar siltumcaurumiem ir vienīgais kas pirms ielikšanas (arī izņemšanas!) jāņem nost un jāuzliek tikai pēc tam kad motors ir iekšā!!!
Tikko 1/2 stundas laikā izcēlu Guntara "sūnuPO" vabolei dzelzi, šis paspēja nopīpēt 1 1/2 cigareti ( es arī!)...
Un bez nekādām problēmām, protams,kā vienīgo noņemot šo pakaļbleķi, pārējo vienkārši atvienojot...
A sānu bleķus , kas pie galvām, vienkārši vajag ar āmuru pielocīt pēc formas ( tos kas vertikāli , zem motortelpas horizontālā stūrīša...aiz gumijas...) 8)
Svarīgākais ir moments, kad ģen skriemelis iet pāri aizm malai, tur tā lēnām jāceļ ...un mazliet motors jāpakustina, lai nesaplēš gumiju...

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: Red 65

Post by Undis » 18 May 2009 11:32

Sarkanajam pakaļa liekas ka tiktiešām ir dauzīta. Atceries kā tev tas aizmugures bamperis kautkā jocīgi stāvēja, tālu atbīdīts no virsbūves, jo ja būtu tur kur tam jābūt, motora vāks atsistos pret to. Tas ka ap motoru nav vietas, faktu tikai pierāda.

Varbūt nākotnē vajadzēs aizmugures ğeometriju atdabūt normās.

Redzu ka es neesmu vienīgais kurš savu vaboli vēl taisa, kaut sezona jau sākusies…
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 18 May 2009 13:59

Undis wrote:Sarkanajam pakaļa liekas ka tiktiešām ir dauzīta. Atceries kā tev tas aizmugures bamperis kautkā jocīgi stāvēja, tālu atbīdīts no virsbūves, jo ja būtu tur kur tam jābūt, motora vāks atsistos pret to. Tas ka ap motoru nav vietas, faktu tikai pierāda.

Varbūt nākotnē vajadzēs aizmugures ğeometriju atdabūt normās.

Redzu ka es neesmu vienīgais kurš savu vaboli vēl taisa, kaut sezona jau sākusies…
Aizmugurējais bampers tik tālu novietots, jo nav pareizie spārni. To mēs toreiz konstatējām Ogrē pie CSDD. Lai gan jau visādi var gadīties. :hang:
Tāds plāns man arī veidojas, ka vajadzēs sameklēt auzmugurējās daļas izmērus un tad dot uz staipīšanu!!
Lai gan šo pasākumu es darīšu kaut kad nākotnē. Ja es pareizi sapratu tad pa izmēriem es varētu provēt interesēties tai kantorī, kur taisa bijušo Arunasa VW38?! :?:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 07 Jun 2009 02:08

Ir laiciņš pagājis un darbiņi nedaudz padarīti. Šodien stingri biju nolēmis, ka vaboļukam ir jābrauc uz CSDD pēc skates, lai vai kas notiekas. Tad nu veiksmīgi varu teikt, ka RED 65 atgriezies uz ceļa!! :muaha: :supz: Patīkams pārsteigums bija satikt Armandu un lielo interesi no inspektoru puses par manu vaboli. Varbūt tas nedaudz novērsa uzmanību galvenajam inspektoram un lielas kaites neieraudzīja, bet pēcāk smīns sanāca par to, ka vabolei ir atzīmēta korozija!!
Interesanti, ja vabole būtu kapitāli restaurēta, tad ar ieliktu vieninieku par koroziju??? 8) Tas nu tā!! Skate logā, jāsāk piebraukt vabole un jāskatās, kas ārā līdīs!!
Pārskats par padarīto:
* Pārlasīts motorītis (ar nelieliem uzlabojumiem :roll: )
pirms remonta
Image
pēc
Image

* Nopakots viss salons un motortelpa ar vibroizolācijas materiālu "BOMBA" un "M1" (pagaidām liekas, ka nav tik kluss kā biju plānojis).
Pie reizes vēl nomainīju Bijušā zviedru saimnieka kļūdainos darbus, kas būtu vaboles grīdu krietni ātrāk sabeigusi!! Doma jau viņam bija laba tik tas materiāls nebija pareizi izvēlēts. Grīdai bija ieklāts paralona veida skaņas izolācija, kas ļoti labi uzsūca mitrumu, bet ārā nelaida.
Image

Image

* Nomainīta salona apdare, te liela pateicība Letiņam ar viņa tēvu par palīdzību visu smuki salikt atpakaļ, jo pašam tomēr pieredze ir pa īsu to darīt!! :supz:

* Nomainīta ātrumkārba un uzpucētas pusasu aizsargcaurules.

* Jauns aizmugurējais bampers "Stainless steel", domāju ka manu mūžu tas izturēs.
Tā jau tur vēl visādi sīkumiņi ir izdarīti, bet ar motora šķībumu tā arī neesmu ticis galā. Nācās diezgan samocīt to aizmugurējo bleķi, kas ir pie siksnas skriemeļa, jo nekādi tas negribēja līst iekšā. Tomēr izskatās, ka pie vainas būs virsbūves šķībums uz rāmja, gan kādreiz tiksim ar to galā!! :axe:
Ja nu kādam ir interese apstīties vairāk bildes pa padarīto tad spiediet
šeit: http://foto.inbox.lv/andris_bandenieks/RED-65" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by fiskars on 09 Jun 2009 11:54, edited 2 times in total.
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Red 65

Post by PowerMeower » 07 Jun 2009 11:26

Nekā - Permission denied - this album is private. !
:?
...bet degvielas filtru gan liec PIRMS sūkņa...lai puse mēslu nepaliek tur ... :opaa:
...filca un citus mīkstos paklājus tagad var droši likt pa virsu Bombai - tos jau var izņemt, iztīrīt, pat izžāvēt ja "gadās"...

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 07 Jun 2009 16:52

Vabole No5 wrote:Nekā - Permission denied - this album is private. !
:?
...bet degvielas filtru gan liec PIRMS sūkņa...lai puse mēslu nepaliek tur ... :opaa:
...filca un citus mīkstos paklājus tagad var droši likt pa virsu Bombai - tos jau var izņemt, iztīrīt, pat izžāvēt ja "gadās"...
Izlaboju, tagad var tikt kāt tām bildēm. :)
Par degvielas filtru tev taisnība, būs tomēr jāpārliek pirms sūkņa!! :roll:
Laiciņu atpakaļ ar to saskāros, ka bija pielijis vien paklājs, to pacēla uz augšu un saslaucīju visu šmuci un paklājs jau nākamajā dienā bija sauss. Kad plēsu nost tos paralona materiālus, tad tur esošais ūdens bij saglabājies no pagājušā gada un no virspuses to nevarēja nemaz manīt!! Jebkurā gadījumā tagad vismaz zinu kas un kā!! :)
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: Red 65

Post by Undis » 08 Jun 2009 09:09

Izkatās jau vareni. Saliec vēl bildes kā tagad izskatās salons!!! Šī tēma man pašlaik tuva :lol:
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 08 Jun 2009 14:43

Undis wrote:Izkatās jau vareni. Saliec vēl bildes kā tagad izskatās salons!!! Šī tēma man pašlaik tuva :lol:
Salonā tikai ir nomainīti griesti un salikti paklāji. Kādā tuvākā nākotnē vēl jāsaved kārtībā durvju paneļi un krēsli. Šofera krēsls pagaidām ir kriminālā stāvoklī, saplīsis audums un vēl "pederes" dibenā duras! :opaa:

Skats uz aizmuguri. Dažās vietiņās ir krunkas, ko vajadzēs nedaudz palabot. Dažās vietās prasījās ieklāt paralonu, lai nebūtu tik asi lauzumi, bet to jau tikai tagad pamanīju.
Image

Pie visiem darbiem arī saliku bagāžas nodalījuma paklājus, Zviedrs bija sapircis jaunus, bet nebija paspējis tos salikt.
Image

Sānu paneļus un durvju paneļus būs jātaisa no jauna, jo skaidu plate ir salūzusi un stiprināšanas vietas izplēstas.
Image

Reku arī ir tas trakoti sadilušais šofera beņķis:
Image

Kā saka darba pie mašīnas pagaidām nebeidzas un ir ļoti daudz pie kā piestrādāt un savests kārtībā. Pašreiz ir jāiztiek ar to pašu, gan jau pa visu ilgo laiku šo aparātu novedīsim līdz pilnībai. 8)
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: Red 65

Post by Undis » 09 Jun 2009 11:21

Griesti sanākuši labi. Tās krunciņas ap logiem varbūt vēl var biki piestiept?
Paklāji izskatās smuki.
Sāpīgākais tiešām laikam ir tie sēdekļi. Prasās jauni pārvalki jo saplēsts ir pats meteriāls. Ja šuves vien būtu atirušas – tas būtu salīdzinoši sīkums.
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 12 Apr 2010 14:15

Pēc garās un aukstās ziemas, beidzot ir atnācis pavasaris un līdzīgi kā Undim, esmu pieķēries darbiem, kas bija paredzēti izdarīt, līdz šī gada izbraucieniem! :muaha:
Tā kā pagāšgad pie lielajiem remonta darbiem biju pieļāvis vairākas kļūmes nomainot detaļas, kuras nemaz nevajadzēja aiztikt, tad šogad nākas to labot. Tās kļūdas bija, ka nomainīju esošo kārbu pret citu un izrādījās ka esošā kārba bija ar (4.125) attiecību, bet uzliku 4.375. Nu gadās arī tā!! :hang:
Visas nepieciešamās mantiņas jau tika laicīgi sagādātas un atlika tik visu izjaukt un salikt!
Tā te man izskatījās darba procesā:
Image
Tiek nomainīta kārba un kārbas gala vāks!
Image
Motorītim ar tika pieliktas pāris mantas, kas jau labu laiku bija sagādātas, bet nebija uzliktas. Šī bilde vēl ir ar vecajām mantām, jo pārlasīto variantu nepaspēju nobildēt, jo nāca virsū lietutiņš un vajadzēja paspēt iemocīt motorīti atpakaļ vabolē! 8)
Image

Uz doto brīdi vēl nedaudz ir atlicis, lai varētu izbraukt ar vabolīti, bet domāju, ka rīt tas tiks izdarīts! :supz:

Divu dienu laikā vabolīte tika pie:
*Savas dzimtās kārbas,
*Kārbas balstiem (paduškām,) nomainītas visas trīs gab.
*Sajūga komplekta
*Spararata gumijas blīvgredzena.
*Siltummaiņu čabakiem
*Izpūtēja gala bunduļa
*Papildus eļļas kartera (1,5L) ar eļļas temperatūras devēju.
Ceru, ka ar sajūga un kārbas nomaiņu būšu atrisinājis pagājušā gada problēmas, ka nevarēju normāli uzsākt, jo ar pirmo uzsākt reāli nebija iespējams un visu iepriekšējo gadu braucu uzsākot ar otro robu. Aizdomas krita uz sajūgu, kas nevienmērīgi piespieda sajūga disku, vai arī tas varētu būt no torsionu gala buksēm, bet to mēs redzēsim jau ļoti drīz, vai ir sanācis panākt vēlamo rezultātu!! :weedman:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Red 65

Post by PowerMeower » 12 Apr 2010 14:31

Rosība !!!!
.....arī pie manis svētdien bija sabraukuši aš veseli četri vabolisti - trīs esošie, viens topošais un viena topoša vabole...!!! 8) :lol:
*
vakar , vērojot sparīgo darbošanos,
ienāca prātā doma par programmas papildināšanu ar grillu, širmi, vēsiem dzērieniem ,ar klātesošajiem vīriešiem un vabolēm klātpiederošām sievietēm... :D
ir i zālīte, i betona rampa...atliek tik galds un beņķi...
peizāžas , pedantas tīrības (maziem bērniem!) un mūzikas gan nav,
bet toties ir instrumentu šķindoņa,visādas industriālas smakas,
motoru rūcoņa un vīru spēcīgie vārdi... :lol:
ja kāds izdomā šādi darbojoties/skrūvējoties pavadīt laiku, apvienojot patīkamo ar lietderīgo - katrā laikā!!!! 8)

User avatar
vabole.lv
vaboļtēvs
Posts: 2642
Joined: 14 Jul 2004 15:05
Location: sūnu ciems
Contact:

Re: Red 65

Post by vabole.lv » 12 Apr 2010 18:12

vai tas otrajā bildē pa labi būtu jaguar? :shock:
vw typ1 '56 vw typ1 '67

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest