Red 65

ja nu tavs vaboļuks ir sasirdzis - tb remontzona
User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 09 Mar 2009 17:06

Undis wrote:Nopietni esi ķēries klāt motorītim!!! Tad jau tu taisi to pašu savu oriğinālo. Interesanti kāds būs iznākums. Varbūt es ar ko tādu ar laiku varētu apsvērt ja neatradīšu 1.6 twinport.
Tā nu sanāca!! :roll: Domāju tikai nedaudz salabot, bet beigu beigās jau ar padaudziem uzlabojumiem būs šis motorītis!! :muaha:
Tad jau redzēsim, kā uzvedīsies šis vecais bloks, jo tam nav sadalenei šāles. Tas varētu man radīt nelielas problēmas ar eļļas spiedienu. Virpotājs pamērīja sēžas vietas, teica, ka izdilums ir normas robežās, bet vai tā ir patiesībā!!?? Redzēsim, kad salikšu kopā!
Problēma vēl ar klaņa buksi, ko nevar nekādi labi uztaisīt. No četrām buksītēm vairs tik viena ir palikusi un ja neizdosies tad iestāsies paliels sastrēgums šai procesā!! :evil: Nevaru jau nociesties to periodu, kad varēšu salikt bloka daļu, jo pārējam vajadzētu krāmēties kopā bez aizķeršanās!!
Pašam jau ar nemiers dīda, lai ātrāk redzētu rezultātu. :heart: :roll:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 14 Apr 2009 16:29

Sakarā ar dažādiem dzīves pavērsieniem bija pierimies motora salikšanas process, bet lai vai kā pa naktīm nedaudz paskrūvēju un drīz jau būs sasniegts galamērķis. Liekot kopā saskāros ar problēmu, ka priekšējais skriemelis atspiežas pret skaisti nokrāsotā bleķa. Doma ir vai nu placināt bleķi un apvirpot skriemeli vai arī ielikt nelielu distanceri starp skriemeli un atduri, lai pavirzītu skriemeli uz āru un palielinātu atstatumu no bleķa.
Te būs pāris bildes no kopskata kādi nu ir bijuši mani veikumi:
Image

Image
http://fotki.lv/fiskars/comments-26477969/" onclick="window.open(this.href);return false;


Kā tur ir īsti vai var likt distanceri priekšējam skriemelim? :?: :?: :opaa:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Re: Red 65

Post by Undis » 14 Apr 2009 17:01

Varbūt pa priekšu uzliec ğeneratoru un paskaties kā tā skriemelis sapasē ar apakšējo. Ja viņi nav precīzi viens pret otru, nebūs labi. Tas arī attiecas uz jebkādiem distanceriem. Šādos gadijumos parasti labāk tomēr pielabot bleķus.
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 14 Apr 2009 17:14

Undis wrote:Varbūt pa priekšu uzliec ğeneratoru un paskaties kā tā skriemelis sapasē ar apakšējo. Ja viņi nav precīzi viens pret otru, nebūs labi. Tas arī attiecas uz jebkādiem distanceriem. Šādos gadijumos parasti labāk tomēr pielabot bleķus.
Pa to jau ar aizdomājos!! :rolleyes:
Tā jau ir kā Valdis saka, ka pie visa nākas piestrādāt!! Nav tā ka liec virsū un vālē!! :evil:
Būs jāsamēra kas ta tur atšķiras starp oriģinālo skriemeli un Alu skriemeli.
Baigi daudz jau ar nesanāk to bleķi izlocīt, jo eļļas sūknis turpat jau ir klāt.
Kā saka būs nedaudz jāpamakarējas!! :hang:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Red 65

Post by PowerMeower » 14 Apr 2009 21:52

Saskāros jau ar šo problēmu kā pie sevis , tā pie JE87... visērtākais ir "pielabot" zemskriemeļa bleķi (vislabāk to vajadzēja pirms krāsošanas...)ar visai brutālām metodēm...
Tagad jau tikai ar aptītu platu skrūvgriezi vai ar gumijas āmurīti, nu vēl jau ar flexi vai šķērēm...
Tur jau tikai pāris milimetri... 8) ...bet vienalga traucēklis...
BMD sistēmai gan nācās vienu distanceri (ne vairāk, citādi skriemelis sāk "mest"!!!), līmeņrādi un virpotāju izmantot...it sevišķi augšējam skriemelim iekšpusē...
Melling sūkņa četras skrūves (vairāk gan divas augšējās) ar iespiež redzamas buktes apakšējā bleķī...bet to nāksies pieciest...tāpat jau neredz....!

P.S. J a vajag ,ir man kādi trīs 1mm apakšējie un kādi pieci augšējie...distanceri...

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Red 65

Post by PowerMeower » 14 Apr 2009 22:07

fiskars wrote:Sakarā ar dažādiem dzīves pavērsieniem bija pierimies motora salikšanas process, bet lai vai kā pa naktīm nedaudz paskrūvēju un drīz jau būs sasniegts galamērķis.
To verķi starp sūkni un karbi var droši mest ārā - jēga maza (vēlākajiem jau ar nemaz nav!) un piesārņo tik motortelpu - grūtāka klāttikšana citur...
Drīzāk degvielas filtru gan liec ,pirms sūkņa...
*
šim blokam, paldies dievam, šāles ir visās vajadzīgajās vietās - pārāk riskanti labu sadali likt tukšā, jau padilušā vietā...!
*
un eļļai gan nevajag divus devēju uz lampiņu - tas horizontālais dikti izskatās pēc oriģinālā, ko derētu nomainīt pret temperatūrnieku...lielajā divkontaktu bundolī jau ir lampai un pulkstenim spiediena devēji...

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 14 Apr 2009 22:36

Vabole No5 wrote:To verķi starp sūkni un karbi var droši mest ārā - jēga maza (vēlākajiem jau ar nemaz nav!) un piesārņo tik motortelpu - grūtāka klāttikšana citur...
Drīzāk degvielas filtru gan liec ,pirms sūkņa...
*
šim blokam, paldies dievam, šāles ir visās vajadzīgajās vietās - pārāk riskanti labu sadali likt tukšā, jau padilušā vietā...!
*
un eļļai gan nevajag divus devēju uz lampiņu - tas horizontālais dikti izskatās pēc oriģinālā, ko derētu nomainīt pret temperatūrnieku...lielajā divkontaktu bundolī jau ir lampai un pulkstenim spiediena devēji...
Tā jau varētu būt, ka tas pārplūdes vārsts nav vajadzīgs. Man jau ja kas vēl viens sūknis ir rezervē, tad jau pirms iekšā likšanas izfunktierēšu, ko un kā!! :smile2:
Man jau ar baigi nepatikās tas variants ka bijušais bloks bija tik ekskluzīvs un bez sadales šālēm. Thank`s to you!! Tagad vairs nav raizes!! 8)
Es jau pat neesmu to eļļas spiediena pulksteni pieslēdzis, jo kaut kā negribas likt salonā un bojāt to vēsturisko izskatu. Darbā tik izmantoju virpotāja iespēju un uztaisīju pāreju, kur var izmantot gan veco spiediena slēdzi un spiediena devēju!! Pēcāk jau atradīsim kur ievietot to pulkstenīti!!
Pa skriemeli vēl padomāšu, gan jau kaut kādu risinājumu atradīsim!! :muaha:
Ja nē tad nāksies pārbaudīt pulverkrāsas izturību un bleķītim parādīt īsto vietu!! :finga:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Red 65

Post by PowerMeower » 15 Apr 2009 09:58

Moču katalogā http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false; var dabūt tādu mazu spiediena pulkstenīti, ko var ieskrūvēt pa taisno pie bloka...kā Harlejiem... Nav salons jāmaitā...

ilmars
rakstītājs
Posts: 122
Joined: 15 Jul 2004 11:39

Re: Red 65

Post by ilmars » 15 Apr 2009 10:15

Vabole No5 wrote:Moču katalogā http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false; var dabūt tādu mazu spiediena pulkstenīti, ko var ieskrūvēt pa taisno pie bloka...kā Harlejiem... Nav salons jāmaitā...
Tas pulksteniitis blokam jaapievieno ar elastiigu savienojumu,jo peec dažiem tuukst.km raadiitaajs deeļ vibraa
cijas saak''gļukot''.Esmu to izbaudiijis.
you are what you drive

ilmars
rakstītājs
Posts: 122
Joined: 15 Jul 2004 11:39

Re: Red 65

Post by ilmars » 15 Apr 2009 10:23

fiskars wrote:Sakarā ar dažādiem dzīves pavērsieniem bija pierimies motora salikšanas process, bet lai vai kā pa naktīm nedaudz paskrūvēju un drīz jau būs sasniegts galamērķis. Liekot kopā saskāros ar problēmu, ka priekšējais skriemelis atspiežas pret skaisti nokrāsotā bleķa. Doma ir vai nu placināt bleķi un apvirpot skriemeli vai arī ielikt nelielu distanceri starp skriemeli un atduri, lai pavirzītu skriemeli uz āru un palielinātu atstatumu no bleķa.
Te būs pāris bildes no kopskata kādi nu ir bijuši mani veikumi:
Image

Image
http://fotki.lv/fiskars/comments-26477969/" onclick="window.open(this.href);return false;


Kā tur ir īsti vai var likt distanceri priekšējam skriemelim? :?: :?: :opaa:
Ar ko paarklaats iepluudes lolektors?
you are what you drive

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 15 Apr 2009 21:55

ilmars wrote: Ar ko paarklaats iepluudes lolektors?
Ieplūdes kolektoram nevarēju izdomāt kādā lai krāsā krāso. Tad iedevu to uzsmilšot un mājās sākumā paņēmu nogruntēt, lai pūstu kaut kādu krāsu virsū, bet iepatikās pelēkās grunts krāsas tonis!! :muaha:
Man iepatikās kā izskatās, bet kā būs kad kādu laiciņu palietos!!?? :roll:
Tagad jau ļoti viegli sacūkojas, bet vai varēs tos traipiņus notīrīt vēl neesmu provējis. :oops:
Vismaz tagad zinu kādu toni man meklēt, tad jau vēlāk varētu provēt nokrāsot ar pulveri!! :?:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 19 Apr 2009 22:09

Lielā talka padarīta un pie reizes arī padarbojāmies pie dzinēja.
Izrādījās, ka līdz piedarbināšanai bija atlicis pavisam maz un šajā nedēļas nogalē tika piespridzināts renovētais 1200 ar jaunajām iekšām!! :finga:
Izrādās, ka tomēr tas motors darbojas un pat tīri patīkami!! :prayer:
Kā saka pirmie 5L ir jau nodedzināti un pirmā piestrāde ir veikta.
Dzinējs procesā:

Image

Tagad tik sagaidīt pāris mantiņas, lai varētu šo dzelzi likt iekšā RED 65 un veikt pirmos piebrauciena km. Pa to laiku būs vēl jāaizdod pāris detaļu uz krāsošanu, jo kaut kā gadījās visu neiedot pirmajā reizē!! :oops: Bet tā, kā ir aizķeršanās ar atlikušajām mantām tad šo nelielo misēkli ātri novērsīsim!!
:muaha:
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Red 65

Post by fiskars » 16 May 2009 02:01

Kāds laiciņš ir pagājis pa kuru laiku esmu nedaudz pavirzījies uz priekšu ar RED 65 uzlabošanu.
Kā jau daži būs dzirdējuši, ka esmu ieķēpājies ar to, ka nolēmu nomainīt griestu apdari, bet procesam virzoties uz priekšu secināju, ka šo procesu man nevajadzēja aiztikt, jo neesmu to darijis savā mūžā!! :evil: :vom: Vienīgais, ko labu esmu izdarījis ir tas, ka uzlicis vibroizolācijas materiālu jumtam, sāniem, bagāžas nodalījumam un motortelpai. Provēju nedaudz salikt atpakaļ, jaunos griestu materiālus (ko Zviedrs bij iedevis man līdzi ar jauniegādāto vabolīti), bet secināju, ka salikšana tik labi neveicas, kā biju domājis!! :hang:
Te būs pāris bilžuki:
pirms pakošanas
Image
daļēji nopakots salons
Image
Jumta izolācija
Image
un noizolēta motortelpa
Image
Pagaidām jau izskatās daudzsološi, bet kā būs braucot, vai būs klusāk!!?? To uzzināšu, kad sākšu braukāt!!
Vēl pa šo laiku ieliku "iemocīju" dzinēju, kuram nācās lielāko daļu mantas nolasīt nost, jo nevarēja dabūt iekšā. Tas saistīts ar iepriekš minēto, ka aizmugurējā daļa ir sista vai nepareizi sametināta. :twisted:
Gribējās jau visu tā labi sataisīt, bet bieži nākas saskarties ar iepriekšējo saimnieku kļūdainām, izdarībām, kuras ir ļoti sarežģīti izlabot. Tā arī šogad esmu iekritis uz ilgākiem remonta darbiem, nekā biju plānojis!! :opaa:
Last edited by fiskars on 07 Nov 2009 01:25, edited 1 time in total.
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Re: Red 65

Post by PowerMeower » 16 May 2009 18:32

Kas ta tev negāja iekšā? Motoru šādā izskatā ,kā uz riepas, var ielikt smiedamies - tikko šodien to arī darīju... Vienīgais ko uzliek pēc tam, ir aizm bleķis ar caurumiem siltumtrubām...
Nu tie kam dubultkarburatori, tur gan jālasa viss nost... :?

User avatar
Guntars
foruma ģeds
Posts: 291
Joined: 12 Sep 2007 21:17
Location: Rīga

Re: Red 65

Post by Guntars » 16 May 2009 19:18

A kā Tu tagad dzirdēsi, kā motors murrā??????? Būs jātur logs vaļā, lai dzirdētu vai motors rūc...:zzz: :muaha: :zzz:

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest