Akumulators

ja nu tavs vaboļuks ir sasirdzis - tb remontzona
PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 05 Mar 2008 09:24

Ielej 50-75g pa taisno karburatorā (noņemot un neuzliekot gaisa filtru!),pagaidi 5 sek un šķil ...pumpējot intensīvi gāzes pedāli...ja nebus uz pirmo reizi, uz otro vajadzētu būt...
Pēc ilgas nedarbināšanas tā mēdz būt... 8)
Gaisa filtru uzliksi kad pieleks ... :?

User avatar
jcx
foruma ģeds
Posts: 520
Joined: 07 Dec 2004 11:22
Location: Riga
Contact:

Post by jcx » 05 Mar 2008 09:39

Vairumam vaboļu benzīna sūknis ar roku nav darbināms, atliek zāģēt ar starteri, ja benzīna trūkums vainīgs. Lai tāds joks notiktu, jāizgaro visai pludiņkamerai, vai kaut kam jāsasērē. Par laimi, neesmu atstājis uz pārlieku ilgiem brīžiem bez darbināšanas.
Patiesībā, katrreiz patīkams pārsteigums, kad pēc mēnešiem ilgas stāvēšanas šis ņem un pielec. :D

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 05 Mar 2008 09:52

Dies viņu zin kas tur aptrūkstās, pludiņkamera tik īsā laikā tak neizgaro (kaut gan neesmu tā reāli to pārbaudījis), toties pēc aktīvas pedāļa spaidīšanas un 15 sek startēšanas lecis ir vienmēr (šis laiks gan dažādiem vabuļiem ir dažāds - pārbaudīts fakts!)

User avatar
Wabool jk-dze.
foruma ģeds
Posts: 851
Joined: 03 Nov 2006 22:44
Location: Pārdaugava

Post by Wabool jk-dze. » 05 Mar 2008 10:06

nu nezinu vai pareizi (un vai tas bija tas kas līdzēja :lol: ), bet ta ka paver motorvāku - pašā priekšā, pašā vidū tāda 0.8x6cm atsperīte kuru var paraustīt... nu i 2 reiz pirms tam pamēģināj' tāpat sagāzēt, tad paraustij', tad gāzēj' trešo reiz' un wabool teica "rrrrrrrrrr" :wink:

User avatar
jcx
foruma ģeds
Posts: 520
Joined: 07 Dec 2004 11:22
Location: Riga
Contact:

Post by jcx » 05 Mar 2008 10:11

Khmm... atsperītes man nav.

User avatar
Wabool jk-dze.
foruma ģeds
Posts: 851
Joined: 03 Nov 2006 22:44
Location: Pārdaugava

Post by Wabool jk-dze. » 05 Mar 2008 10:31

khmm... nuuu... varbuut man tur taada smukumam ievietota?... tiešam nezinu :roll:

Galvenais ka tik rūc un ripo! :D

(gaidam pavasari - jo pie mums mazā kaimiņieliņā dzīvo viens atbildīgs galvpilseetas ceļu saimnicības priekšnieks, nu un tad lai, šķiet, neliktos aizdomīgi, vakar un šodien kaisija ar sāli arī pārējo ielu, ne tikai uz to pusi :( )

User avatar
Undis
foruma ģeds
Posts: 1618
Joined: 12 Aug 2004 14:10
Location: Vasarkalne

Post by Undis » 05 Mar 2008 11:36

Wabool jk-dze. wrote:nu nezinu vai pareizi (un vai tas bija tas kas līdzēja :lol: ), bet ta ka paver motorvāku - pašā priekšā, pašā vidū tāda 0.8x6cm atsperīte kuru var paraustīt... nu i 2 reiz pirms tam pamēģināj' tāpat sagāzēt, tad paraustij', tad gāzēj' trešo reiz' un wabool teica "rrrrrrrrrr" :wink:
Cik noprotu no teiktaa, tas ir uzpadrikts kuram galaa vienojas gaazes trose. Tur ir arii atspere. Tad jau raustot to, ir tas pats kas spaidiit gaazes pedaali. Vienkaarshi shaadi vari motoru pagaazeet neseezhot kreeslaa...
Reiz bija:
1969 gada vabole - R.I.P.
1967 gada vabole - ražota Austrālijā
1973 gada vabole - no Vācijas
1955 gada vabole "BLACK MAMA" - no Zviedrijas
undis@vabole.lv

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 05 Mar 2008 11:45

..ja tevi uzstājīgi raustītu aiz astes, tu arī teiktu rrrrrr..... 8)

Guntis
rakstītājs
Posts: 170
Joined: 22 Nov 2005 19:34

Post by Guntis » 05 Mar 2008 12:29

Jāāā... :finga:

arturs
foruma ģeds
Posts: 579
Joined: 09 Oct 2005 10:13
Location: Rīga

Post by arturs » 05 Mar 2008 18:11

:finga:

ēzelīts
centis
Posts: 51
Joined: 04 Sep 2007 15:23
Location: rīga

Post by ēzelīts » 05 Mar 2008 21:36

Vabole No5 wrote:Ielej 50-75g pa taisno karburatorā (noņemot un neuzliekot gaisa filtru!),pagaidi 5 sek un šķil ...pumpējot intensīvi gāzes pedāli...ja nebus uz pirmo reizi, uz otro vajadzētu būt...
Pēc ilgas nedarbināšanas tā mēdz būt... 8)
Gaisa filtru uzliksi kad pieleks ... :?
paaaaldies.
arī vaboļmamma apstāstīja, ka nedrīkst atstāt vaboļus tukšā, jābaro pietiekoši un regulāri.
otrs variants būs ievilkšana. bet ! papētot priekšpusi āķis acīs neiekrita :roll:
lielāko daļu sarežģījumus var labot ar labu attieksmi.
visus pārējos ar labu motorzāģi.

PowerMeower
foruma ģeds
Posts: 4192
Joined: 16 Jul 2004 10:18

Post by PowerMeower » 05 Mar 2008 21:43

Cilpa pie torsiona jābūt piemetināta, tikai aiz bampera nevelc...Sien ap torsionu...Bet labāk izmēģini bez vilkšanas...

ēzelīts
centis
Posts: 51
Joined: 04 Sep 2007 15:23
Location: rīga

Post by ēzelīts » 06 Mar 2008 14:48

Vabole No5 wrote:Cilpa pie torsiona jābūt piemetināta, tikai aiz bampera nevelc...Sien ap torsionu...Bet labāk izmēģini bez vilkšanas...
paldies, sarunāts :)
lielāko daļu sarežģījumus var labot ar labu attieksmi.
visus pārējos ar labu motorzāģi.

User avatar
Wabool jk-dze.
foruma ģeds
Posts: 851
Joined: 03 Nov 2006 22:44
Location: Pārdaugava

Re: Akumulators

Post by Wabool jk-dze. » 04 Jun 2012 13:12

Viss jaunais ir labi aizmirsts vecais.
Es par akumulatoriem (un vai cik labi, ka te forumā var pat teju sava waboļa "dienasgrāmatu" izlasīt:))

Tātad - pagājšnedēļ iesākās nelieli brīnumi ar akumulatoru. Otrdien braucot tukšgaitā (pie pagriezieniem utml) sāka slāpt nost. Ceturtdien no rīta pagriežot aizdedzes atslēgu neiespīdējās pat ne lampiņa uz paneļa. :opaa: Kaimiņš uzcienāja ar lādētāju, uzlādēju vienreiz stundas trīs, tad vakarā pēc braukšanas sāka likties, ka atkal zūd jauda, pa nakti uz pietkdienu uzlādēju ilgāk. Un tāpat svētdien no rīta pirmais "grieziens" bija vārgs, bet nu ar otro tomēr aizgāja.

Te nu rodas jautājums: esošajam akumulatoram ir bez pusotra mēneša 3 gadi (un vismaz 1 auksta 2010/11 ziema). Vai var kautkā tehniski-instrumentāli noteikt - ir zinātniski pamatota jēga lādēt un dzīvot tālāk, vai tomēr no neplānotu izdevumu budžeta ņemt finansējumu jaunam??

User avatar
fiskars
foruma ģeds
Posts: 656
Joined: 20 Jan 2005 17:38
Location: Rīga, Ogre
Contact:

Re: Akumulators

Post by fiskars » 04 Jun 2012 19:45

Wabool jk-dze. wrote:Viss jaunais ir labi aizmirsts vecais.
Es par akumulatoriem (un vai cik labi, ka te forumā var pat teju sava waboļa "dienasgrāmatu" izlasīt:))

Tātad - pagājšnedēļ iesākās nelieli brīnumi ar akumulatoru. Otrdien braucot tukšgaitā (pie pagriezieniem utml) sāka slāpt nost. Ceturtdien no rīta pagriežot aizdedzes atslēgu neiespīdējās pat ne lampiņa uz paneļa. :opaa: Kaimiņš uzcienāja ar lādētāju, uzlādēju vienreiz stundas trīs, tad vakarā pēc braukšanas sāka likties, ka atkal zūd jauda, pa nakti uz pietkdienu uzlādēju ilgāk. Un tāpat svētdien no rīta pirmais "grieziens" bija vārgs, bet nu ar otro tomēr aizgāja.

Te nu rodas jautājums: esošajam akumulatoram ir bez pusotra mēneša 3 gadi (un vismaz 1 auksta 2010/11 ziema). Vai var kautkā tehniski-instrumentāli noteikt - ir zinātniski pamatota jēga lādēt un dzīvot tālāk, vai tomēr no neplānotu izdevumu budžeta ņemt finansējumu jaunam??
Pirmais un galvenais pirms jauna akumulatora iegādi, vajag pārbaudīt vai lādēšanas sistēma strādā.
Vienkāršākā pārbaude vai ģenerators vispār lādē ir piedarbinot vabolīti un tad atvienot akumulatoru, ja tā noslāpst tad ir jāsāk meklēt vainu lādēšanā. Ja vabolīte turpina darboties tad itkā lādē, bet tad vajadzētu pārbaudīt cik daudz ģenerātors dod ārā! Tur gan vajadzētu testeri un pie darbojoša motora jārāda no 13,8 - 14,4V. 8)
Ja lādēšanas sistēma ir kārtībā un strādā, tad gan viss liecina, ka akumulatoram ir sabirušas plates un ir laiks pēc jauna!
Pēc tevis stāstītā kaut kā izklausās, ka varētu būt problēmas ar lādēšanu un tai gadījumā vajadzētu apciemot Armandu! 8)
Manā vabolītē ir kaut kāds akumulators kura gadi nav izdibināmi, bet noteikti vairāk pa 4 gadi un vēl jo projām spēj iedarbināt motorīti. Lai gan zinu, ja nāksies pagriezt vairākas reizes tad nav garantija, ka pēc piektās reizes tas griezīs! :muaha: Man jau pāris reizes sanāca nosēdināt bateriju, dēļ aizmirsta neizslēgta priekšējā loga apsildi un pēc 20 min, baterija ir tukša. Tad tik uzstumj izmet līkumu un atkal ir ok! :)
VW Bubbla 1965, 1200 Lim.
VW Käfer 1973, 1200, 6V

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest